صنعت سازان کویر

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

مدتی پس از عرضه نسل دوم وانت پیک آپ BT-50 درون بازار، مزدا خاتمه نسل سومین این وانت را با تغییرات کلی رونمایی کرد. تو تشریفات پخش مستقیم که توسط شعبه مزدا درون استرالیا برگزار شد، BT-50 به جمع وانت های خودروساز ژاپنی پیوست.



همان طور که صدای زیر مردانه می رفت، مزدا BT-50 مدل ۲۰۲۱ دارای زبان طراحی اختصاصی Kodo این برند است که باعث می شود رسول آپ متاخر کاملا شبیه کراس اور مزدا CX-9 باشد. مزدا BT-50 با ترکیب کاربردپذیری و تجهیزات لوکس در پکیجی بسیار جذاب، تو فاتحه به صورت استاندارد دوکابین دردسترس است.

احتمالاً بزرگ ترین تغییرات این نسخه ی ارامش شده، پلتفرم و بخش های زیرساختی BT-50 است؛ زیرا اکنون از پلتفرم Isuzu بهره می برد که به طور ویژه خودرو ایسوزو D-Max از آن کاربرد می کند. بوسیله این ترتیب، پیشرانه سابق فورد را پیاده شدن می گذارد و از پیشرانه جدید ۳ لیتری چهار ستون توربودیزل با ۱۸۸ اسب تبخیر قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور بهره مند می شود.

مقاله های مرتبط:کراس اور تمام برقی مزدا MX-30 رونمایی شدبهترین خودروهای دست دوم راسته جهانی با مقدار ناچیز از ۲۰ هزار دلار

قدرت پیشرانه ازطریق قوطی دنده ۶ سرعته دستی یا خودکار به چرخ ها ارسال می شود که در هر دو نوع ۴x۴ و ۴x۲ موجود است. پیش بینی می شود پیش از فروش در استرالیا تا آخر سال جاری، پیشرانه ای با حجم کمتر و غلبه پایین تیز به گزینه های موجود برای تیپ های مدل پایین این وانت پیک آپ اضافه شود.

بوسیله غیر از پلتفرم و پیشرانه، مزدا BT-50 میزان ۲۰۲۱ همچنین دارای صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی سیستم مشغولیت و سیستم تهویه دلپذیر مشترک با ایسوزو D-Max متاخر است که سال گذشته داخل تایلند بوسیله بازار عرضه شد. با این وجود طراحی کلی تو اتاقک توسط مزدا ارتکاب شده است؛ بنابراین از ظرافت مشابهی با سایر محصولات مزدا نصیب می برد.



مزدا قیمت وانت BT-50 مدل ۲۰۲۱ و نیز دردسترس وجود داشتن آن را داخل سایر بازارها اعلام نکرده است، اما گفته می شود که این خودرو درکنار D-Max تو تایلند باریک خواهد شد. بیشتر بخوانید:فورد رنجر با تیونینگ کارلکس دیزاین معرفی کردن شدتویوتا هایلوکس ۲۰۲۱ با پیشرانه دیزلی متاخر معرفی کردن شدقیمت و وضعیت خرید خودروهای شرکت بهمن موتورفورد F-150 با تیونینگ آرکتیک تراکس معرفی شدفورد رنجر تاندر 2020 برای بازار اروپا معرفی شد
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از میزان، صبح امروز جلسه دادگاه جستجو بوسیله اتهامات یک متهم دایر بر کلاهبرداری اینترنتی که درون زندان شهرری به سر می برد، بوسیله همت معاونت برنامه ریزی و فناوری دادگستری استان تهران و کرمان در نمایندگی هشتم محاکم کیفری دو شهرستان کرمان بوسیله صورت ویدئوکنفرانس و از فاصله بسیار از هزار کیلومتر برگزار شد.

کاربرد از سامانه های مخابراتی و رایانه ای از مواردی است که در سر آیین سیاست کیفری جدید مورد مداومت قرار پژمان است؛ چرا که کاربرد از تکنولوژی های روز درون سیلان محاکمه موجب می شود تا از بسیاری از چالش هایی که با بکارگیری از متد های سنتی واقف وسیله قضایی می شده است پیشگیری به ایفا آید.

خاستگاه قانونی مصرف از ویدئوکنفرانس در برگزاری جلسات دادگاه بوسیله مواد ۱۷۵، ۳۵۵ و ۶۵۹ قانون آیین دادرسی کیفری و همچنین ماده ۲۵ آیین نامه استعمال از سامانه های مخابراتی و رایانه ای بازمی گردد.

در ماده ۱۷۵ سر آیین محاکمه کیفری آمده است مصرف از سامانه‏ های (سیستم ها) رایانه ه‏ا و مخابراتی، از قبیل: پیام شبح (ایمیل)، ارتباط تصویری از رویه دور، نمابر و تلفن، برای طرح شکایت یا دعوی، ارجاع پرونده، احضار متهم، ابلاغ اوراق قضایی و همچنین نیابت قضایی با بزرگداشت مقررات راجع به سیاست الکترونیکی بلامانع است.

همچنین در ماده ۶۵۹ قانون آیین دادرسی کیفری آمده است: به کارگیری سامانه های ویدئوکنفرانس و سایر سامانه های ارتباطات الکترونیکی به منظور تحقیق از اصحاب دعوی، گرفتن شهادت از شهود یا نظرات کارشناسی در صورتی مجاز است که احراز هویت، حرمت اظهارات بی نظیر مورد دید و ثبت مطمئن سوابق صورت پذیرد.

ماده ۲۵ آیین روزنامه استفاده از سامانه های مخابراتی و رایانه ای نیز آمده است که در عارض مهیا بودن امکانات لازم، مقام نیابت دهنده می تواند تمام خواه بخشی از موضوع نیابت را مانند تحقیق از اصحاب دعوا، اخذ شهادت شهود و نظرات کارشناسی و سایر مواردی که به انگیزه ضابطه حلال است، از شیوه وفاق تصویری یا صوتی یا الکترونیکی از طرز دور انجام دهد. درخواست این بستگی از قانون سمپ بوسیله واحد قضایی ارسال و اجرا آن با نظارت مرجع مجری نیابت صورت می گیرد.
به گزارش همشهری آنلاین هیات باستان شناسی تپه اشرف روز گذشته در حال ایجاد گمانه های بعدی بودند که در یکی از این گمانه ها بوسیله گورخمره دوم رسیدند. این گورخمره ها  فرضیه وجود گورستان دوره اشکانی را تو اصفهان می تواند به تایید برساند.

سرپرست هیات باستان شناسی تپه اشرف معتقد است که این قبرستان می تواند مدت معین زیادی داشته باشد. علیرضا جعفری زند روز جمعه به ایرنا گفت: در اولین کشف تدفین گورخمره تصور ما بر این حیات که باید به بقیه گورخمره ها مشت جلوه گر کنیم تا اینکه روز گذشته توانستیم  یکی دیگر از این گورخمره ها را  اطلاع کنیم.

این باستان شناس یقین دارد که درون امتداد کاوش ها به نمونه هایی دیگر از این نوع دفن مواجه خواهند شد. در واقع  کشف دومین گورخمره در محدوده شرق تپه اشرف به هیات باستان شناسی تل اشرف مدلل کرد که آنها به احتمال با یک گورستان اشکانی روبه رو هستند.

بوسیله گفته ریحان زند این قبرستان حاوی شواهد و مستندات مهمی از تاریخ پیش از اسلام اصفهان است که در پرده ای از شبهه  قرار داشته و حالا این گورستان می تواند شعاع بخش بر نقاط تاریک تاریخ اصفهان باشد.

وی  تو گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیشتر از بزرگی کشف این گورستان گفت: تاریخ دهات اصفهان بسیار با جلال است چراکه  از اصفهان پیش از اسلام  معلومات نجیب اندکی وجود دارد. بارها در تاریخ های جغرافیانویسان دوران اسلامی و همچنین کتاب جغرافیای بطلمیوس کنار جلال  شهر اصفهان بوسیله نشانی  یکی از نقاط مهم امپراتوری پیش از دوروبر اشکانی و پس از آن  تاکید شده است ولی آثار ملموس و مستندات ما دراین باره  بسیار اندک بوده است.

حامی هیات باستان شناسی تل اشرف افزود: هنگام سال های اخیر دستاورهای مهمی  در تپه اشرف داشته ایم و مهم برنده از آن اینکه اینک بوسیله قبرستان پیرامون اشکانی رسا ایم. به نعوظ غریزی نوع دفن به لحاظ فرهنگی و مذهبی حاوی مفروضات یدکی است  چراکه هر جنس تدفینی تماس به طریقت و آیینی دارد که افراد از آن پیروی می کردند.

این باستان شناس دستیابی بوسیله گورستان دوره اشکانی را نوید بخش پرده برداری از تاریخ مبهم اصفهان پیش از اسلام دانست و افزود: به نقل از تاریخ، اصفهان درون زمان اسکندر جز شهر های عمده و در زمان اشکانی سوا ناحیه الیمایی ها بوده است.الیمایی ها اقتدار محلی داشتند اما  دامن سلطه اشکانیان بودند و ناحیه آنها خوزستان و کمی از اصفهان بوده است.

 وی اضافه کرد: از سال ۸۹ که کاوش ها را تو تل اشرف شروع کردم، قطعات سفال های شاخصی از دوره سلوکی و اشکانی شناسایی کردیم  اما سوال ابد برای ما این حیات که چگونه با معماری این دوره ها برخورد خواهیم کرد؟ و یا اینکه اگر سکونتی از دروره اشکانی در اصفهان بود دارد، محل دفن آنها کجا بوده است؟

این باستان شناس با اشاره به فراوانی تخریب هایی که در طول زمان و به خصوص درون سال های اخیر تپه اشرف و اطراف آن را تحت فایده گسترده صبر داده است گفت: سوالات ما درباره سکونت اشکانیان همچنان پابرجا بود تا اینکه در قضیه لوله گذاری اداره آب و فاضلاب بوسیله برهان حس موضوع، این طرح را به مدت یک  سال و نیمه ایستا کردم تا بتوانیم به صورت علمی داخل این محدوده فرمان کنیم.

اشاره جعفری زند به طرح لوله گذاری آب به سوی شرق اصفهان است که به کشش ششصد متر، حدفاصل سه راه بازارچه تا تقاطع مهر تو خیابان خواستار دوم بخاطر نجات بخشی آثار و شواهد تاریخی تل جی و تپه اشرف راکد شد.

پیازچه زند خاطرنشان کرد: ابد خیال می کردم گورستان باید جایی در حدود شرق تپه خواه تو سرنوشت های شمالی آن باشد و خوشبختانه با ساختن گمانه زنی ها بوسیله لایه ای که دفن دوره اشکانی  را داشت رسیدیم.

ریحان زند تپه اشرف و تل جی را گستره ای بوسیله بی قراری متصل دانست که امروز خیابان، خانه ها و خیابان کوچک ها این گستره را از هم استثنا کرده است.

وی معتقد است ضلع غربی و شرقی تپه  اشرف، جایی که اینک  فضای سبز پارک و نمایشگاه بین المللی اصفهان راحتی خمود است، همه جز بقایای  فرهنگی مدفون هستند.

 در استان اصفهان  تنها در سیلک کاشان گزارش کشف یک گورخمره حیات دارد. بنابراین کشف دوگورخمره تا این لحظه و البته رسیدن بوسیله گورستان پرگیر اشکانی در تنها تپه تاریخی شهر اصفهان وقار دستاوردهای گمانه زنی های اخیر هیات باستان شناسی تل اشرف را نشان می دهد.

در روزهای اخیر داخل پی گمانه زنی های هیات باستان شناسی تل اشرف،  یک چاه سنگی ساسانی به عمق شش متر، سفال های سالم آل بویه، سلجوقی، قطعات سفال های اشکانی و ساسانی و یک گورخمره اشکانی وقوف شد.

در جای پا کشف گورخمره اول، التماس تبدیل مجوز گمانه زنی به کاوش از لفظ سرپرست هیات باستان شناسی تل اشرف به راه اندازی کل میراث فرهنگی اصفهان  و پژوهشکده میراث فرهنگی  در تهران داده شد تا برخی از گمانه ها بوسیله ترانشه تبدیل شود.

تپه تاریخی اشرف تو شرق اصفهان و درون کرانه زاینده رود راحتی دارد. کاوش تو این تپه سال ۸۹ فاتحه و با صعود  جگر منفصل متوقف شد. حالا اما با عفو ۲ سال از آخرین فصل کاوش منفصل دیگر  منفصل هفتم این کاوش ها درون سال جاری تو پی عملیات استقلال کمی آثار مدفون تپه جی و بسرنوشت شوم دچار کردن شمالی تل اشرف با توقف طرح لوله گذاری آب به سمت شرق اصفهان شروع شد. یافته های این تپه تاریخی در روستا اصفهان مربوط به دوران هخامنشی تا قرن دوازدهم  هجری قمری است.
اندی رابین (Andy Rubin) با تلفظ صحیح اندی روبین، دستور کار نویس و کارآفرین بومی ایالات متحده است که بیش از همه، با فعالیتش داخل شالوده نهادن اندروید شناخته می شود. او پیش از ایجاد سیستم عامل محبوب موبایلی، سال ها تو شریک شدن های بی اندازه فعالیت کرده وجود و درنهایت ایده و طرحش توسط گوگل پشتیبانی شد. ایده ای که امروز به محبوب ترین سیستم عامل موبایل جهان تبدیل شده است. رابین پس از چند سال فعالیت داخل گوگل از آن ها جدا شد و تصمیم به طرز اندازی کسب وکار انحصاری و سرمایه گذاری درون استارتاپ ها گرفت. البته هیچگاه یک از فعالیت های مربوط باینده او به بزرگی اندروید نشدند.

افرادی که درکنار رابین فعالیت کرده اند، او را نابغه ای با علم متخصص می دانند. مهندسی که ریزه موثر های مدیریت و کارآفرینی را هم حساسیت می کند و رهبری پویایی دارد. اندروید (Android) لقب اندی روبین در سال هایی وجود که در اپل فعالیت می کرد. این عبارت که عموما بخاطر ربات ها بوسیله فرمان می رفت، بوسیله خیال تعلق ی قطعی رابین به این مخلوقات دست بشر، به او داده شده بود. رابین قدیم بوسیله ابداع علاقه دارد، چه با کدنویسی و چه با ساختن ربات. زمانی که رابین، جهیز عامل موبایلی خود را توسعه می داد، تلاش می کرد تا رقیبی برای سیمبین، بلک بری و مایکروسافت ویندوز موبایل خلق نرم. تلاشی که به مولود رسید و درنهایت، اندروید را به رقیب اصلی iOS اپل تغییر کرد. هم چشمی گوگل و اپل از همان زمان به اوج رسید و استیو جابز فقید حزن اظهارنظرهای خشونت به رابین و جهیز عامل موبایلی اش روانه کرده بود.

اندی رابین در سال های فعالیت داخل گوگل و مدیریت زیرمجموعه ی اندروید، پایه های جهیز عاملی که خودش مصنوع حیات را آن چنان قوی کرد که توسعه داخل سال های آتی، به سرعت پیش رفت؛ منتهی یک پرونده ی اخلاقی، نقطه ی کمبود اعتباری رابین در گوگل شد. او بوسیله اندیشه شکایت و رسوایی پیش آمده، با بود نهان مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش مدیران گوگل، مجبور به ترک همکاری شد. برون رفت رابین از گوگل با بحث و هیاهوی رسانه ای فراوانی همراه بود و انتقادهای شدیدی را روانه مدیران مانتین ویو کرد که حتی به او عطیه داده بودند. بوسیله هرحال رابین پس از ترک گوگل، تمرکز خویشتن را روی تنخواه گذاری درون اکوسیستم تصرف وکار معطوف کرد. او همچنین یک باهم اتحاد کردن تولیدکننده ی گوشی هوشمند به اشتهار اسنشال متد اندازی کرد که البته چندی پیش خبر اسکان فعالیتش در رسانه ها اخبار شد.

سال های ابتدایی و دخول به دنیای کسب وکار

اندی روبین (با نام طولانی اندرو ای روبین) در سال ۱۹۶۳ در چاپاکوا نیویورک متولد شد. او از سال های کودکی در دنیای انباشته از گجت ها زندگی می کرد. شرکت پدرش، از فعالان حوزه ی عکاسی صنعتی وجود و اندی از کودکی با تصاویر دوست داشتنی محصولات هوشمند صنعتی آشنا شد. او تحصیلات دبیرستان را در دبستان ی هوریس گریلی زادگاهش گذارند و در عهد دبیرستان، اولیه فعالیت های جدی رباتیک را ایفا داد. رابین یک ریموت کنترل برای اسباب بازی Kenner R2-D2 مدل سازی کرد و آن را با کنترل از کامپیوتر، تو بناء به لول درمی آورد. 

استعداد و تعلق ی رابین به دنیای کامپیوتر از بچگی و نوجوانی فاحش بود. او بوسیله همین دلیل درون دانشگاه، رشته ی علوم کامپیوتر را انتخاب کرد و تحصیلات عالی را درون سال ۱۹۸۶ داخل یوتیکا کالج نیویورک بوسیله خاتمه رساند. همان طور که گفتیم، ربات ها بخش مهمی از علاقه مندی های رابین را تشکیل می دادند. ازطرفی رابین بوسیله خاطر توسعه ی یک سرویش شبیه به شبکه ی اجتماعی به نام Spies در دانشگاه (سال ۱۹۸۱) به نوعی مباهات ساخت مفهوم شبکه ی اجتماعی را ۲۳ سال قبل از فیسبوک خلق کرد. او از جوانی روی توسعه ی محصولات و فناوری های در این حوزه متمرکز بود و اولین شغلش را نیز در مرتبط با علاقه مندی انتخاب کرد. 

کارل زایس، اولین نگرش فعالیت مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش اندی رابین بود. او بوسیله عنوان مهندس رباتیک درون شرکت آلمانی استخدام شد و دو سال در آن فعالیت کرد. مقصد اینده معماری کردن آمریکایی، باز هم اروپا وجود. اندی پس از کارل زایس بوسیله مؤسسه ی SIP در ژنو سوئیس رفت.



اسباب بارزی محبوب اندی رابین که به نماد اندروید هم تغییر شد

ادخال موکد اندی رابین بوسیله دنیای فناوری، با شرکتی رقم خورد که بعدها به رقیب اکید او تبدیل شد. اندی رابین درون یک تعطیلات تابستانی در جزیره ی Cayman با بیل کسول آشنا شد. ربط آن ها به نرم کردن جدی تر شد و بی، شغلی را درون اپل به اندی پیشنهاد انصاف. همین پیشنهاد، بهانه ای شد تا رابین مسیر زندگی اش را به صورت اکید زیرفون در دنیای فناوری پشت کند.

تو دورانی که اندی رابین به اپل پیوست، آن ها در وضعیت مناسبی بودند. محبوبیت مکینتاش به رفعت رسیده بود؛ ولی استیو جابز در شرکتی که خودش بنا نهاده بود، حضور نداشت. به هرحال رابین درون عهد فعالیت تو اپل امتحان های یدکی تصرف کرد و از محبوب ترین کارمندان هم حیات. کنیه اندروید در همان سال ها توسط یکی از همکاران به او داده شد تا علامت دهد اندی علاقه ی وافری به ربات ها دارد.خاطرخواهی بوسیله ساختن و خصوصا توسعه ی ربات ها از طفولیت داخل اندی رابین جوانه زد

اندی رابین ابتدا به نشانی مهندس تاسیس و تولید در اپل مشغول شده بود؛ ولی پس از مدتی بوسیله بخش تحقیق و توسعه رفت. آن ها در سال ۱۹۹۰ یک شرکت اسپین آف به معروفیت جنرال مجیک متد اندازی کردند که رابین هم کارش را در آن دنباله عدالت. جنرال مجیک، به عنوان شرکتی متمرکز بر مایه های دستی و همراه راه اندازی شد تا اپل، فعالیت هایش را روی همان اکوسیستم کامپیوترهای شخصی متمرکز درنگ. مهندسان جنرال مجیک داخل شریک شدن با اندی رابین، نرم افزاری به نام Magic Cap اندوه توسعه دادند که البته به موفقیت چندانی هم نرسید. درنهایت جنرال مجیک در سال ۱۹۹۵ تعطیل شد.

تعطیلی جنرال مجیک بوسیله معنای اتمام شرکت رابین با اپل بود. او به همراه بعضی از همکارانش داخل همکاری سابق الذکر و تعدادی از کارمندان سابق اپل، شرکت جدیدی به نام Artemis Research نحو اندازی کرد. آن ها محصولی به نام WebTV ترقی دادند که با هدف خیساندن کردن دنیای اینترنت و تلویزیون مدل سازی شد. شرکت آرتمیس، درنهایت بهانه ای شد تا رابین فعالیتش را در یک غول دیگر از دنیای فناوری امتداد دهد: مایکروسافت. ردموندی ها با استقبال از دشت آرتمیس، شرکت را خریدند و رابین اندوه فعالیتش را در مایکروسافت امتداد عدل. از پروژه های جالب رابین تو مایکروسافت می توان به تاسیس یک ربات حاضر به دوربین رمز کرد که عزب با هدف جلب توجه همکاران ارتکاب شده حیات. رابین درون نهایت درون سال ۱۹۹۹ مایکروسافت و وب تی وی را همچنین ترک کرد.



اندی رابین پس از صرفنظر مایکروسافت غرض به امر کردن به قیافه ول گرفت. او محلی را در پالو آلتو اجاری کرد و تحقیقات و آزمایش های نرم افزاری و سخت افزاری خویشتن را در آنجا ادامه عدل. دفتر کار او، انباشته از ربات هایی وجود که برای رسیدگی و توسعه و آزمایش طراحی و تولید می کرد. همان محیط، بوسیله نوعی الهام بسرنوشت شوم دچار کردن رابین برای عمل مفید متاخر شد.

شرکت Danger Inc، خراج ایده ی جدید اندی رابین بود که در باهم اتحاد کردن با دوستان باستانی اش، مت هرشنسن و لوله کوچک بریت، درون سال ۱۹۹۹ مبدا به کار کرد. صیت شرکت از رباتی از فیلم Lost in Space گرفته شده حیات. رابین بوسیله نشانی مدیرعامل انبازی مبتلا شد؛ شرکتی که با هدف نقشه کشی و توسعه ی پر اب افزار، نرم افزار و سرویس برای دستگاه های پردازشی موبایلی راه اندازی شد. موفقیت انبازی متاخر رابین، با دستگاهی به نام Danger Sidekick بوسیله موفقیت سزاوار سرزنش توجه رسید. این دستگاه که مقدمه به معروفیت Danger Hiptop توسعه یافته بود، درنهایت به صیت T-Mobile Sidekick به میدان عرضه شد. رابین درباره ی دستگاه مذکور گفته بود: «ما دستگاهی می خواستیم که با معادل ی یک شکلات تخته ای و زیاده چرب یا شیرین اندک از ۱۰ دلار به بازار ارائه شود. می خواستیم این مایه توانایی اسکن کردن اجسام و دریافت اطلاعات گرداگرد آن ها از اینترنت را داشته باشد. دستگاهی که قرین یک معاون هوشمند اجرا می کرد».

شرکت جدید رابین، مرکزی با مهندسان و طراحان نابغه بود که محصولی جلوتر از زمان خود تولید کرد. به هرحال آن ها نتوانستند ایده ی خود را به احسان به بازار عرضه کنند و باهم اتحاد کردن های دیگر، حاضر به شریک با دنجر نبودند. درنهایت اندی رابین با حفظ اعتقاد به ایده و شرکت جدیدش، آن را حی نگه داشت تا اینکه در سال ۲۰۰۸، مایکروسافت مشارکت را خرید.

ایده ها و تجربه هایی که اندی رابین از شرکت دنجر کسب کرده بود، منجر بوسیله ترقی ای ایده ی انقلابی داخل ذهنش شد. او ایده های متعددش را فراگیری رحم تا اندروید را ایجاد درنگ. ایده ای که نامش از همان اسم سال های دور اندی رابین گرفته شده بود. جالب است بدانید وب سایت Android.com تا سال ۲۰۰۸، وب سایت شخصی اندی رابین بود.



از لخت دستگاه های مهیا به Magic Cap خلق اندروید و پیوستن به گوگل

اندی رابین درون اکتبر سال ۲۰۰۳، شرکت Android, Inc را رویه اندازی کرد. همکاران ابتدایی او، ریچ ماینر (تیمار بنیان گذار Wildfire Communications) و نیک سیرز (دستیار ارشد قبلی T-Mobile) و کریس وایت (نقشه کش و توسعه دهنده ی رابط کاربری WebTV) بودند. اندی رابین برای پیشرفت و تدریس ایده ی اندروید احتیاج بوسیله سرمایه گذار داشت و با Redpoint Ventures همکاری کرد. او ایده ی اولیه اش را خلق یک پلتفرم موبایلی قدرتمند اقرار می کرد که متن باز باشد و به نوآوری سریع برنده و مزیت های بسی برای مشتری، بینجامد.

مشارکت اندروید ابتدا تصمیم داشت سیستم عاملی برای دوربین های عکاسی توسعه دهد. البته بازار دوربین های دیجیتال آن قدر مبصر نبود که بازدهی مالی ایده ی اندی رابین را تضمین کند؛ به همین دلیل او و همکارانش تصمیم گرفتند تا سیستم عامل را بخاطر گوشی های هوشمند ترقی دهند. آن ها می خواستند رقیبی برای غول های آن زمان میدان یعنی Symbian و Blackberry OS و Windows Mobile باشند. رابین در مراحل بدوی توسعه ی اندروید، مفاهیم جالبی را برای کاربری آن مطرح می کرد. به نشانی مثال او اعتقاد داشت مردم به موبایل های هوشمندتری حاجت دارند که از اولویت ها و موقعیت مالک، آگاه خیس باشند.اندروید لقب اندی رابین در اپل حیات و او از همین نام برای جهیز عامل متن باز موبایلی کاربرد کرد

اندروید درون سال های ابتدایی در خموشی خبری و بدون جلب توجه کار می کرد. آن ها تنها خویشتن را شرکتی متمرکز پهلو توسعه ی نرم افزار موبایل معرفی کردن می کردند. فعالیت بی سروصدا، با چالش های مالی هم برای رابین و شرکتش همراه شد. او نتوانست منابع موجود را به خوبی مدیریت یواش و تا اینکه پس از مدتی اقتدار پرداخت هزینه ی دکه امر باهم اتحاد کردن را هم نداشت. اندی بالاخره با دوستش، استیو پرلمن تماس گرفت و چالش های استارتاپ را توضیح داد. اگرچه رابین در صحبت با پرلمن بوسیله رخساره یمین برای سرمایه گذاری و کمک هزینه درخواست نکرده بود؛ اما استیو شرط انصاف که تنخواه ای جدید را به همکاری تزریق کند. پرلمن، از حساب شخصی خود ۱۰ هزار دلار به شرکت اندروید کمک کرد. او درباره ی اقدامش می گوید که بوسیله ایده ی اندی اعتماد داشته و تصمیم بوسیله معاون بوسیله او داشته است. پرلمن بعدها هیچ سهمی از اندروید درخواست نکرده بود. اندی رابین با دریافت معاون نقدی از دوستش، فرایند ترقی ی اندروید ره به عادت عادی باز گرداند. او تنخواه ی متاخر را برای توسعه ی تیم نفقه کرده و دفتری بزرگ مرطوب تو پالو آلتو اجاره کرد.



روند آشنایی مدیران گوگل با اندی رابین، به یک سخنرانی در دانشگاه استنفورد باز می گردد. دانشگاهی که نگرش تحصیل بسیاری از بزرگان دنیای کنونی فناوری بوده است و نقش مهمی غصه تو توسعه ی سیلیکون ولی ایفا می درنگ. اندی رابین تو سال ۲۰۰۲ یک سخنرانی پرگیر دستگاه Sidekick درون استنفورد داشت که لری پیچ و سرگی برین داخل آن شرکت کرده بودند. پیج بعدا در جلسه ای مخصوص با رابین از نزدیک دستگاه او را دیده حیات و بوسیله خیال استعمال از موتور ضربان وجوی گوگل داخل آن، ایده را بیشتر تحسین می کرد.

ارتباط لری پیج با اندی روبین در سال های بعد عمیق تر شد. پیج از همان ابتدای آشنایی با اندروید، آینده ی روشنی را برای آن تصور می کرد، درحالی که سرگی برین و اریک اشمیت (مدیرعامل لحظه گوگل) کمی از ایده فاصله می گرفتند و خود را از دنیای موبایل، دور می دانستند. به هرحال پیج شیفته ی ایده ی متن باز بودن سیستم عامل موبایلی شد و چشم انداز یک ترقی ی جهانی با مدیریت گوگل، او را بیشتر مجذوب کرد. او اعتقاد داشت که اندروید یکی از مناسب ترین ایده ها برای گوگل است. پیج ایده ی یک گوشی هوشمند از گوگل را هم در قاعده داشت و تمام تلاش خویشتن را به کار گرفت تا اندروید بوسیله مانتین ویو بیاید. رابین تو مبدا برای بزمین نشستن به گوگل مردد بود و اتیکت سازمانی آن را کم قیمت نمی دانست.

اندی رابین داخل بسیاری از نوآوری های تاریخی صنعت فناوری نقش داشته است. او درون همان سال های توسعه ی اندروید، تنخواه گذاری را غصه به عارض جدی ایفا می داد و در سال ۲۰۰۴، ۱۰۰ هزار دلار بوسیله پروژه ی سباستین ثرون کمک کرد تا خودروی خودران توسعه دهد. ثرون با معاون رابین تو رقابت Darpa Grand Challenge قهرمان شد و بعدا به عنوان مدیر مقدر شدن خودروی خودران گوگل فعالیت کرد.

تکاپو های پیج برای جذب اندی رابین و تیم اندروید، درنهایت داخل سال ۲۰۰۵ به تحقق منضمات. آن ها با پرداخت حدود ۵۰ میلیون دلار، اندروید را تصاحب کردند. اعضای حقیقی تیم ازجمله اندی رابین هم به شرکت متاخر پیوستند. نکته ی جالب توجه اینکه در آن زمان و تا اینکه تا مدتی بعد، هیچ کس نمی دانست که چرا گوگل باید یک جهیز عامل موبایلی بخرد. تا اینکه اکنون نیز بسیاری از روایت ها گرداگرد اهداف ابتدایی گوگل، حدس و گمان هستند. به هرحال اندروید هنوز به عنوان همکاری توسعه دهنده ی بطی ء وسایل موبایل شناخته می شود و اکثرا تخیل می کردند که گوگل، قصد دخول به بازار موبایل دارد.



اندی رابین تو گوگل به عنوان معاون بزرگ تیم جدیدی به همان شهرت اندروید مشغول به فرمان شد. او تیمی هشت نفره را مدیریت می کرد که مسئولیت توسعه ی یک پلتفرم موبایلی مبتنی به خشکی امدن کرنل لینوکس را برعهده داشت. گوگل هم ضامن شده حیات که فرایندهای بازاریابی را بخاطر اندروید به عنوان یک پلتفرم مخصوص وسیله های موبایل انجام دهد. آن ها همدستی خود را با شریک شدن های یواش افزاری و شیرهدار افزاری متعدد مطلع کردند و خبر توسعه ی جهیز عامل نیز به مرور به اپراتورهای موبایل اعلام شد.

عهد فعالیت اندی رابین در گوگل، با مدیریت و توسعه ی پروژه های متعددی همراه شد. او بوسیله تشکیل اتحادی به نام Android Update Alliance دستیار کرد که عرضه ی به روزرسانی ها بین اپراتورها را هماهنگ می کرد. از فعالیت های مثبت دیگر رابین داخل گوگل می توان به پشتیبانی و مدیریت خرید موتورولا اشاره کرد.جنگ اپل و گوگل

اپل در سال ۲۰۰۷ گوشی آیفون را معرفی کرد که به عنوان یک محصول مخرب به دنیای موبایل واقف شد. داخل آن زمان، گوگل هنوز مبتلا ترقی ی سیستم عامل موبایلی اختصاصی یعنی اندروید بود. وقتی استیو جابز آیفون را با همان تسلط های پایا بازاریابی روی استیج نمایش داد، اندی رابین هوشیار شد که باید ایده های رونمایی از سیستم عاملش را کاملا بازطراحی بطی ء.

اندی رابین رویداد معرفی کردن آیفون را ازطریق اینترنت و سوار به خشکی امدن تاکسی مشاهده می کرد. وقتی استیو جابز گوشی هوشمند جدید شرکتش را به حضار نشان می داد، اندی از راننده خواست تا خودرو را راکد بطی ء. او با شگفت زدگی از معرفی دستگاه اپل، پیش خود به این مولود رسید که نباید گوشی مدنظرش را معرفی کند. اپل برنامه های توسعه و نقشه کشی گوشی جدیدش را با پوشش خبری مناسبی ارتکاب می عدالت. درواقع اکثر مهندسان گوگل از دستور کار های استیو جابز و تیمش مطلع بودند؛ اما هیچ کدام تصور نمی کردند که رقیب محصولی با این چونی معرفی و ارائه کند.



سبک عرضه گوشی هوشمند توسط رابین، شبیه بوسیله استیو جابز به نظر می رسد

گوگل غرض داشت تا سیستم عامل موبایلی را تا پایان سال ۲۰۰۷ معرفی کند. پس از اینکه آیفون معرفی شد، آن ها تصمیم گرفتند تا دستور کار ی رونمایی را به تعویق بیندازند؛ زیرا که اندروید شباهت های زیادی به سیستم عامل آیفون داشت. درواقع معرفی آیفون ضربه ی استحکام به کچل پروژه ی اندروید وارد کرد. مهندسان گوگل علاوه بر شباهت سیستم عامل به iOS، با مشکلی جدی مرطوب یعنی همان کیفیت بالای آیفون روبه رو بودند. کیفیتی که دستاورد آن ها را به فناوری قدیمی شبیه می کرد. حتی یکی از مهندسان اندروید در آن سال گفته وجود که مدل سازی مقدماتی ی سیستم عامل، نسبت بوسیله آیفون واقعا نامناسب و فرسوده بود و در مقام مقایسه شبیه به محصولی متعلق به دهه ی ۱۹۹۰ بوسیله دید می رسید.

تیم اندروید با حیات ضربه ی محنت که از اپل خورده بود، ترقی ی سیستم عامل را با قدرت ادامه داد. آن ها درنهایت تو همکاری با HTC، اولین گوشی هوشمند اندرویدی را به نام HTC G1 یا HTC Dream داخل سال ۲۰۰۸ بوسیله بازار عرضه کردند. یواش ادوات موجود روی گوشی مذکور، بوسیله هیچ اسکناس بوسیله خوبی iOS در آیفون نبود؛ اما به حد ای شبیه بوسیله دستاورد اپل به نظر می رسد که خشم و واکنش شدید استیو جابز را به همراه داشت. او در اظهارنظری تند گفته بود که تمامی بخش های اندروید، تقلیدی منزجرکننده از کار آن ها است.استیو جابز، اندی رابین را به کپی کردن تمامی مدخل های iOS متهم می کرد

استیو جابز تا پیش از عرضه ی عمومی اندروید، ربط ی خوبی با مدیران واقعی گوگل داشت. او به لری پیج و سرگی برین و اریک اشمیت اعتماد می کرد. حتی اریک اشمیت، درکنار مدیریت اجرایی گوگل، تو هیئت مدیره ی اپل غصه بدنه بود. این سه گانه نفر، جابز را در جریان توسعه ی اندروید قرار داده بودند و بوسیله او مقاطعه دادند که محصول نهایی، متفاوت از iOS خواهد بود. به هرحال جابز بوسیله آن ها اعتماد داشت تا اینکه نخستین گوشی هوشمند مجهز به اندروید به بازار رسید.

پس از اینکه جابز، اندروید را از نزدیک مشاهده و امتحان کرد، بوسیله صورت جدی از مدیران گوگل اشتیاق تا مدل سازی آن را تغییر دهند. او میتینگ ای بنیانی به همراه طراح بزرگ کند ادوات آیفون، اسکات فورستال ترتیب انصاف که لری پیج و اندی رابین و آلان ایوستیس، دستیار ارشد مهندسی گوگل نیز درون آن جناب داشتند؛ جلسه ای تاریخی که به صورت ناراحت کننده ای پیش رفت. یکی از مدیران اجرایی اپل که بعدا توسط جابز از محتوای جلسه مخبر شده بود، درباره ی آن گفت: «کنفرانس کاملا بوسیله جانب مشکلات انحصاری پیش رفت. جابز می گفت که رابین متجاوز اوقات تلخ شد و به او گفت که رویکردی ضد نوآوری دارد. سپس استیو غم با عصبانیت با اندی صحبت کرده بود. او اندی را قاضی کرد که تکاپو می یواش شبیهش باشد و تا اینکه مدل لباس نهفتن و عینکش را غصه تقلید می درنگ».



میتینگ ی تاریخی اپل و گوگل با وجود تمام انزجار و دشمنی که بین جابز و رابین خلق کرد، برای اپل مفید بود. مهندسان اندروید ملزم شدند تا بسرنوشت شوم دچار کردن هایی که شباهت زیادی به iOS داشت تبدیل دهند و حتی حذف کنند. به عنوان مثال قابلیت مولتی تاچ که درون آیفون هم وجود داشت، از اندروید حذف شد. دراین میان رابین بسیار از جابز عصبانی بود. او پس از میتینگ ی تاریخی روی یک چوب درون دفترش تالیف بود: «STEVE JOBS STOLE MY LUNCH MONEY».

عصبانیت رابین از جابز به حدی حیات که او حتی تصمیم به ترک گوگل گرفت. اندی عقیده داشت بسیاری از استعداد هایی که اپل، ادعای اختراع آن ها را دارد، درواقع اختراع گیرایی نیست. به هرحال اندروید بوسیله مرور توان های مپرد مباحثه را به جهیز عامل افزود و رابین همچنین دستور کار ی ترک گوگل را فراموش کرد. پس از پنج سال، تعداد اعضای تیم او از هشت بوسیله ۲۵۰ نفر رسا بود.ادبیات جنجالی ترک گوگل

اندی رابین در سال ۲۰۱۴ از گوگل استثنا شد. مسیری که بوسیله جدایی رابین از مانتین ویو انجامید، پرپیچ وخم حیات و بحران های متعددی را برای هر دو طرف بوسیله همراه داشت. زمانی که رابین گوگل را ترک می کرد، مدیران قدردانی مبسوطی از او و به نوعی رابین را شبیه قهرمان معرفی کردند. لری پیج، مدیرعامل وقت گوگل درباره ی اندی رابین گفته بود: «من برای اندی آینده ای روشن و برجسته را آرزو می کنم. او با اندروید، دستاوردی واقعا بزرگ داشت که زمان حال متجاوز از یک میلیارد کاربر راضی و مسرور دارد».

روانی جدایی اندی رابین از گوگل از سال ۲۰۱۳ شروع شد. لری پیج ماه مارس درون یک پست وبلاگی اعلام کرد که رابین از مدیریت آویشن اندروید به مدیریت پروژه ای جدید در گوگل منتقل می شود. ساندار پیچای جایگزین رابین شد که زمان حال هم به عنوان مدیرعامل شرکت مبتلا است. رابین پس از اندروید به بخش رباتیک گوگل رفت تا فعالیتش را در حوزه ی اصلی موردعلاقه اش دنباله دهد. او از مدیریت بخش رباتیک بسیار خوشحال و بیم زده حیات و در مصاحبه های گوناگون، شرایط جدید را آرمانی وصف می کرد. درنهایت اندی رابین در سال ۲۰۱۴ گوگل را ترک و یک انکوباتور استارتاپ های ابکی افزاری راه اندازی کرد. شعر زندگی او پس از ترک گوگل را در بخش بعدی امتداد می دهیم.

آنچه داخل ابتدا در ادبیات جدایی رابین به رسانه ها گفته نشد، بستگی ی نامشروع قهرمان گوگل با یکی از کارمندان بود که پیامدهایش کچل همکاری را دامن تأثیر صبر داد. حقوق بگیر سابق گوگل حتی رابین را به آزار جنسی متهم کرده بود. گوگل ادعاهای او را بررسی و صحت آن ها را تأیید کرد. دو مدیر اجرایی گوگل در مصاحبه با رسانه ها این قضیه را اشتراکی کردند و گفتند که پیچ پس از وقوف از مسئله از اندی تمایل که بی کاری دهد. گوگل می توانست رابین را بدون پرداخت هیچ مزایایی طرد کند. آن ها درعوض پاداش ۹۰ میلیون دلاری به او پرداخت کردند. همچنین شرکت کفالت دار شد تا چهار سال، هرماه دومیلیون دلار به رابین پرداخت کند.



درکنار ویک گاندوترا و ساندار پیچای

اقدام گوگل در ایمنی از اندی رابین، اقدامی تکراری بود. آن ها قبلا از دو مدیر مرد دیگر نیز در جریانی مثل حمایت و حتی معاون هزینه هایی را پس از ترک شریک شدن صیقل کرده بودند. همین تصمیم گیری و اقدام مدیران مبصر بعدها بوسیله چالش های قطعی برای اهالی مانتین ویو تغییر شد و بسیاری از کارمندان هوا گوگل را برای مدیران آزاردهنده ی جنسی، مناسب و حتی مشوق اظهار می کردند.

رسانه های هنگفت بین المللی، تا سال ها پس از جدایی رابین پرونده ی اتهام او و حمایت گوگل را تحلیل و واکاوی می کردند. گزارش های فراوان از رسانه هایی همچون نیویورک تایمز، تمرکز مردم و کارمندان شرکت را به مسئله ای حقیقت دار در گوگل بیشتر معطوف می کرد. فشار رسانه ای تا حدی بود که ساندار پیچای بعدا به عنوان مدیرعامل پیامی بوسیله کارمندان ارسال کرد و تعداد مدیران و کارمندان طرد شده به خاطر افترا های جنسی را ۴۸ نفر ادعا کرد. بوسیله هرحال باز اندوه کارمندان حین و سابق گوگل معتقد بودند که اقدام های باهم اتحاد کردن کافی ازاله.

درون جریان های رسانه ای که پس از جدایی رابین از گوگل ساختن شد، بسیاری از همکاران و مدیران سابق او، شروع بوسیله گفتگو درباره ی بخش های منفی شخصیتی اش کردند. ازطرفی رابین کسی بود که سرویس های گوگل را از هوا محدود دسکتاپ، به دستگاه هایی آورد که در مشت میلیاردها کاربر دیده می شدند. رابین با کامل مشکلاتی که داشت، به هرحال فاتح گوگل تو دنیای موبایل بود. تو جانب مقابل، مدیرانی که با او همکاری می کردند، می گویند رابین در رخدادهای متنوع، زیردستان خود را حتی خواری می کرد. طبیعتا رابین و پلیس اش این ادعا را رد می کنند.سرمایه گذاری و فعالیت مستقل مجدد

صرف دیدن از دلایل و پیامدهای که جدایی رابین از گوگل بوسیله همراه داشت، او مجددا بوسیله مسیر موردعلاقه اش، یعنی نقشه کشی و خلق کردن مفاهیم جدید بازگشت. فعالیت درون بسرنوشت شوم دچار کردن رباتیک گوگل، نیازهای معنی رابین را برآورده نمی کرد. او مشکلی بزرگ، یعنی دنیای گوشی های هوشمد را محلول کرده وجود و حاجت به سیلان ای جدید داشت. وایرد دو سال پس از جدایی رابین، مقاله ای جالب درباره ی ایده های جدید او منتشر کرد که به بخش هایی از آن رمز می کنیم.



اندی رابین چند ماه پس از ترک گوگل، شرکت Playground Global را گونه اندازی کرد؛ شرکتی که بوسیله گفته ی خود رابین، سنخ جدیدی از شرکت ها بود؛ ترکیبی که مفاهیم انکوباتور و انبازی مشاوره ای را به صورت ترکیبی داشت؛ ولی هیچ کدام از آن ها نبود. اندی رابین در شرکت جدید، از استارتاپ های مرزوبوم ی سخت وسایل امان می کرد. او البته حمایت خود را بوسیله کمک خرج های مالی یا مشاوره محدود نکرده بود و دپارتمان مهندسی متمرکز دراختیارشان می گذاشت. دپارتمانی متشکل از مهندسان باسابقه و صنف ای که همه در گوگل، جنرال مجیک، اپل و دیگر شرکت ها با رابین همکار بودند. تیم مهندسی در باهم اتحاد کردن نزدیک با گروه های جوان و ساختارشکن استارتاپی، توسعه ی سخت افزار و نرم افزار را بخاطر قدرت اغماض به ماشین های هوشمند انجام می دادند.

چشم انداز رابین برای پلی گراند گلوبال متجاوز بزرگ حیات. او نمی مراد شرکتش محدود بوسیله ساخت چند محصول خواه حتی پرورش چند همکاری شود. رابین و همکارانش آینده ی متمرکز به خشکی امدن فهم مصنوعی را در نظر داشتند و تکاپو می کردند تا پایه های پا بر جا ترقی ی فناوری را ازطریق شرکت های مافوق حمایت بسازند؛ پایه هایی که به صورت آزاد دراختیار دیگران قرار بگیرد و درنهایت مانند اندروید، به توسعه ی اکوسیستم بینجامد. باهم اتحاد کردن متاخر او تحکیم کننده ی ایده بود؛ ساختاری که مفاهیم و ایده های مقدماتی را بوسیله محصولاتی با حداکثر تأثیرگذاری پهلو جهان پیرامون دگرگونی می کرد. شرکت پلی گراند اولین همکاری رابین بود که خبری از معروفیت ربات ها در آن نبود (پس از دنجر و اندروید)؛ اما ترقی ی جدی آن ها را تو عادت داشت.اسنشال آخرین فعالیت جدی اندی رابین بود که در سال ۲۰۲۰ تعطیل شد

شرکت متاخر رابین داخل سال ۲۰۱۵ توانست ۳۰۰ میلیون تنخواه گذاری از گوگل، HP، فاکسکان، ردپوینت، سیگیت و تنسنت دریافت نرم. سرمایه ی جذب شده داخل پروژه های متعددی نفقه شد که از عمده ترین آن ها می توان به Owl Labs اشاره کرد. رابین درنهایت در سال ۲۰۱۹ از پلی گراند استثنا شد.

شریک شدن اسنتشال پروداکتس دستاورد اینده کارآفرینانه ی اندی رابین بود. او تصمیم داشت تا مجددا طالع خویشتن را داخل دنیای موبایل و برگ جانبی امتحان کند و در سال ۲۰۱۵، شرکت راه اندازی کرد. اسنشال فون و تجهیزات جانبی آن مانند دوربین ۳۶۰ درجه، از محصولات اصلی شرکت بودند. رابین ادعا می کرد که اسنشال فون امتحان ای ناب از اندروید را به کاربران عرضه می کند و سریع ترین بوسیله روزرسانی های یواش افزاری را خواهد داشت. اسنشال فون داخل سال ۲۰۱۷ به میدان نمایش شد و استقبال کم ارزش تعلق مندان به اکوسیستم اندروید را تجربه کرد. قضیه شکایت و رسوایی اندی رابین تو سال ۲۰۱۷ باعث شد تا او چند ماه مدیریت اسنشال را رها کند. درنهایت، این شریک مستقر درون پالو آلتو درون سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که دیگر به فعالیت ادامه نخواهد داد.



اسنشال فون عمر شخصی اندی رابین

درون بخش رمان جدایی اندی رابین از گوگل، بوسیله جنبه هایی از عمر انحصاری او اشاره کردیم. رفتارهای نامناسب با کارمندان و اسنادی که از سوءرفتار جنسی رابین منتشر شده بود، جاه او را به صورت سراسیمه کننده ی ضرب دار کرد. او با ری هیرابارو ازدواج کرده بود که پس از جریان افتضاح ها و دادگاه ها، از هم استثنا شدند. آن ها کافی شاپی داخل بی مزه آلتوس کالیفرنیا داشتند که داخل سال ۲۰۱۸ تعطیل شد.

رابین و همسر سابقش در خانه ای داخل وودساید کالیفرنیا بی حرکت بودند که تو سال ۲۰۱۴ به سکه ۲۳ میلیون دلار خریده بودند. آن خانه حزن در سال ۲۰۱۸ و در قضیه جدایی، بوسیله خرید گذاشته شد؛ اما زمان حال رابین داخل آن زندگی می بطی ء. ظاهرا او زمان حال ازلحاظ اشتغال تنها به عنوان یکی از شرکتی ردپوینت ونچرز شناخته می شود.مقاله های مرتبط بیوگرافی:بیوگرافی لری پیج، مؤسس گوگلبیوگرافی سرگی برین، مؤسس گوگلبیوگرافی استیو جابزبیوگرافی اریک اشمیت، مدیر عامل و مهتر هیئت مدیره سابق گوگلبیوگرافی ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل

در شعر عمر رابین، همیشه اثری از ربات ها دیده می شود. او در سال هایی که تو گوگل کوشا بود، علاوه بر مدیریت تیم اندروید، تفریحات خویشتن را با طراحی و ترقی ی ربات ها می گذراند. رابین چند بازوی رباتیک بخاطر کارهایی همچون آماده کردن قهوه نقشه کشی کرده وجود. او همچنین هلیکوپتر مجهز بوسیله کنترل از روش دور داشت که آن را تو محوطه گوگل به پرواز درمی آورد.

اندی رابین امروز با دستاوردی افسانه ای به معروفیت اندروید شناخته می شود؛ جهیز عاملی که با مرام توسعه ی مفهوم متن باز در دنیای موبایل متولد شد و به مرور درون تمامی دستگاه های هوشمند از خودروها تا دستیارهای شوهردار و حتی تلویزیون ها دیده شد. زندگی شخصی رابین تحدودی قدر او را درون محافل انواع فناوری از بین برد؛ اما هنوزهم درکنار بزرگانی همچون جابز، توروالدز، گیتس و دیگران جای دارد.بیشتر بخوانید:چطور اپلیکیشن هایی که موقعیت مکانی ما را به پول اعانه می گذارند معلوم و محدود کنیمچرا چونی ویدئوهای اینستاگرام در اندروید اندک از iOS است؟گوگل روی باگ والپیپر اندروید حکم می کندنسخه بتا اندروید 11 بخاطر شماری از گوشی های پیکسل منتشر شداسکرین شات هایی از اندروید 11 فاش شد
DxOMark یکی از معتبرترین بنچمارک ها است که روی آزمایش کیفیت و توانایی دوربین های عکاسی و دوربین گوشی های هوشمند فعالیت دارد. این بنچمارک اخیرا به سراغ وان پلاس ۸ پرو رفته تا توانایی دوربین واقعی آن را محک بزند.

گوشی وان پلاس ۸ پرو توانسته امتیاز مجموع ۱۱۹ را از بنچمارک DxOMark کسب کند که میانگینی از امتیاز توانایی دوربین در حالت عکاسی و فیلم برداری می شود. با کسب امتیاز ۱۱۹ وان پلاس ۸ پرو توانست گلکسی اس ۲۰ پلاس سامسونگ را از فهرست ۱۰ گوشی هوشمند برتر DxOMark خارج سازد و ایستگاه دهم را بوسیله خود اختصاص دهد. جالب است بدانید امتیازی که وان پلاس ۸ پرو به دست آورده درواقع باعث می شود که از تمامی محصولات اپل از دیدن کیفیت و توانایی دوربین اصلی پیشی بگیرد.

نکته جالب رتبه بندی بنچمارک DxOMark سیاهه ۱۰ گوشی برتر آن است که با ادخال وان پلاس ۸ پرو درحال فراهم ۹ گوشی هوشمند از ۱۰ محصول مرجح توسط مشارکت های چینی تولید شده است و تنها گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ علیه کشور دیگری (جبر جنوبی) به غیر از گره است.

جایگاه نخست بههواوی پی ۴۰ پروبا امتیاز ۱۲۸ اختصاص یافته است و آنر ۳۰ پرو پلاس با امتیاز ۱۲۵ داخل جایگاه دوم قرار دارد. ایستگاه ثالث همچنین به رخساره مشترک بین اوپو فایند ایکس ۲ پرو و شیائومی می ۱۰ پرو با امتیاز ۱۲۴ انشعاب شده است.

وان پلاس ۸ پرو داخل بنیاد عکاسی توانسته امتیاز ۱۲۶ و درون بن فیلم برداری امتیاز ۱۰۳ را بوسیله دست آورد. DxOMark قابلیت عکاسی وان پلاس ۸ پرو را به دلیل ثبت جزئیات بسیار، اکسپوژر دقیق و سطح اندک نمونه نویز درون تصاویر، تمجید کرده است. علاوه به خشکی امدن آن، فوکوس خودکار نوک تیز و کاربردی نیز از دلایل دیگر نمره بالای وان پلاس ۸ پرو عنوان شده است.

بااین حال، نقاط ضعفی نیز تو نتایج بنچمارک DxOMark تذکر شده اند که بخاطر مثال می قابلیت بوسیله عدم اقتدار دوربین اصلی وان پلاس ۸ پرو داخل کنترل سطح تلالو سفید درون فداکار وضعیت عکاسی رمز کرد. علاوه پهلو آن، عملکرد ضعیف دوربین پا بر جا دشت همکاری چینی در شرایطی با تلالو کم به کاهش نمره آن تو بنچمارک ختم شده است.



خال شکست دیگر در کیفیت زوم وان پلاس ۸ پرو مشاهده می شود. DxOMark پارسا است که وان پلاس ۸ پرو در حالت زوم کیفیت متمایزی عرضه نمی دهد و نمی تواند رقبای خود را بوسیله چالش بکشد.

بنچمارک DxOMark تشخیص ۱۰۳ را بخاطر کیفیت فیلم برداری محصول مشارکت چینی تو نظر محزون است که دلایل آن را می قابلیت در اکسپوژر مطلوب، محدوده گستردگی داینامیک، دقت رنگ بالا، تأثیر ناچیز ارتعاش دست کاربر روی کیفیت نهایی و جرئیات بی حد فیلم ضبط شده تلخیص کرد.

بااین حال، مشکلاتی از قبیل فوکوس خودکار ضعیف، وجود نویز درون فدایی شرایط و موارد دیگر باعث شده تا امتیاز حالت فیلم برداری وان پلاس ۸ پرو کاهش یابد. درون وب سایت DxOMark ذکر شده است که وان پلاس ۸ پرو توانایی بالایی داخل عکاسی و فیلم برداری دارد؛ به نحوی که کارشناسان این بنچمارک نتوانسته اند ضعفی جدی بیابند. بااین حال در حال زوم و استعمال از دوربین فوق عریض شاهد عملکردی ضعیف بوده اند.مقاله های مرتبط:وان پلاس Z در بنچمارک Geekbench مشاهده شدمدیرعامل وان پلاس: هنوز مطالبه بخاطر گوشی های کم قیمت مقدار وجود دارد

دید شما چیست؟ آیا با امتیازدهی بنچمارک DxOMark موافق هستید؟بیشتر بخوانید:وان پلاس Z در بنچمارک Geekbench مشاهده شدوان پلاس لانچر 4.4.2 با فدایی تغییرات منتشر شدبه روزرسانی شیفته وان پلاس فیلتر مادون قزل گوشی های این شرکت را غیرفعال کردمدیرعامل وان پلاس: هنوز تقاضا برای گوشی های کم ارزش قیمت وجود داردهدفون کاملا بی سیم وان پلاس با مدل سازی مثل ایرپادز اپل فاش شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سی ام اردیبهشت ماه غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در جلسه خبری اعلام کرد: وحید بهزادی فرزند ابوطالب و نیز همسرش بوسیله معروفیت نجوا لاشیدایی فرزند علی هر ۲ نفر بوسیله جرم همکاری در اخلال کلان درون نظم پولی و ارزی منجر بوسیله قاچاق ارز از طریق ثبت سفارشات صوری و حواله جات و امورات صرافی بدون مجوز، اخلال داخل نظام توزیعی نیازمندی های عمومی قلمرو از شیوه پیش خرید متجاوز از ۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو از مشارکت سایپا، مشارکت تو عملیات پولشویی راه اندازی یافته بوسیله استاندارد ۳۲ هزار میلیارد ریال و موضوعات مربوط بوسیله مبلغ که از منزل متهمه ۲۴ هزار و ۷۰۰ مبلغ تمام بهار آزادی به علاوه یکصد کیلوگرم طلا کشف شده است، محکوم به اعدام شدند و حکم اعدام آن ها صادر شده، البته حکم اعدام قابل تجدیدنظر خواهی در دیوان عالی سرزمین است.

براساس گزارش مرکز رسانه انباره قضاییه، پاره دیگر اقدامات مجرمانه این زن و شوهر دایر بر تشکیل شبکه راه اندازی یافته پولشویی و انجام عملیات پولشویی است. وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی با ایجاد شبکه راه اندازی یافته پولشویی از طریق استفاده از حساب های بانکی سایر افراد مرتبط با آن ها و جابه جایی متعدد درون داخل حساب ها، جرم های دیگری را مرتکب شده اند.

درون پرونده قضایی این زن و همسر آمده است: مجموع ماتم احصائیه بانکی آن ها مبلغی بالغ پیاده شدن سه گانه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که به محاسبه گستردگی عملیات پولشویی، از دید دادگاه می تواند مصداقی از اخلال درون نظام پولی و ارزی کشور محسوب شود. همچنین گزارش های متعددی از لفظ مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی وزارت قناعت و دارایی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوسیله تطویل جلد ۲۲ در خصوص شبکه پولشویی این خانواده ارائه شده است که در ادامه به بخشی از آن رمز می شود.

طبق این گزارش، نجوا لاشیدایی بیست و هشتم فروردین ماه سال ١٣٩٧ درون راستای پروژه پولشویی خویشتن هنگام سه گانه مرحله تعداد ۲ هزار و ۲۱۰ قطعه سکه تمام خزنده آزادی در مجموع بوسیله مبلغ ٣١ میلیارد و ٩٠٧ میلیون و ۵٠٠ هزاره ریال داخل کتاب بیست و نهم فروردین ماه سال ١٣٩٧طی ۵ بار ۵ هزار قطعه مبلغ تمام بهار آزادی به سکه ۷۷ میلیارد ریال و داخل تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال ١٣٩٧ خلال ۵ مرحله تعداد ۵ هزار قطعه سکه تمام خزنده آزادی در مجموع به مبلغ ٧٢ میلیارد و ٧۵٠ میلیون ریال خریداری و درون مجموع رقمی کبیر بر ١٨٢ میلیارد و ۶۵٧ میلیون و ۵٠٠ هزار  ریال بابت ابتیاع ١٢ هزاره و ٢١٠ قطعه سکه صیقل کرده است.

نجوا لاشیدایی متولد ۵۵ از شهرستان رشت، بر اساس مفروضات دریافتی از سامانه جامع مالیاتی تنها دارای سابقه ثبت نام و تشکیل پرونده داخل سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان مدیر عامل باهم اتحاد کردن (هرمس فارمد) بوده و هیچ روش سابقه پرداخت مالیاتی در خصوص وی یافت نشد.

این موضوع با توجه بوسیله گستردگی ظرفیت فعالیت او و خرید این تعداد سکه و وضعیت حساب هایش داخل شبکه بانکی، می تواند از مصادیق کتمان درآمد ناشی از فعالیت های اقتصادی تلقی گردد. نسبت به نامبرده بالغ پهلو ۳۰ احصائیه در شبکه بانکی شناسایی شده که بر اساس داده ها دریافتی تا زمان تدارک این گزارش، ماتم حساب های مزبور درون حدود هشت هزاره میلیارد ریال احصا شده است.

گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه تصریح کرده است: کل وجوه تامین شده از احصائیه های شخصی «نجوا لاشیدایی» بخاطر بیع مبلغ صرفا به خریدی که مستقلا با معروفیت و کد ملی خودشان انجام شده منحصر تراشیدن بلکه برابر بررسی های اجرا شده، تامین وجه معامله ۲۰ هزار قطعه سکه دیگر که بوسیله شهرت «ابوطالب بهزادی»، «زهرا بهزادی»، «عصمت اوحدی» و «صغری اسلام دوست» انجام شده همچنین از ضابطه ۲ فقره چک با مبالغ ۱۸۰ میلیارد ریال و ۲۲۶ میلیارد ریال از شمار «نجوا لاشیدایی» نزد بانک آینده تامین شده است.

مطابق سد ۳ تبصره ماده یک آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی، موضوع اشاره شده می تواند از مصادیق معاملات و عملیات پولشویی محسوب و موضوع سازمان یافته وجود داشتن این اقدامات از ابهت برخوردار باشد.

نیز سودا اموال از جمله خودروی بی ام دبلیو و چند خانه به معروفیت «نگار معقق» و «عصمت اوحدی» و «صغری اسلام خویش» نیز قابل ذکر است.
گوگل تو ماه فوریه ی گذشته نسخه ی ۳/۶ ابزار اندروید استودیو را منتشر کرد، این نسخه شامل قابلیت های زیادی پرکاربرد بود و برخی باگ های افزار را رفع می کرد. حال سه ماه پس ازآن گوگل تصمیم پژمرده است نسخه ی جدید آن را دردسترس قرار دهد. بدین ترتیب اهالی مانتین ویو از پراکندن نسخه ی پایدار اندروید استودیو ۴ خبر می دهند. داخل اندروید استودیو ۴ تنوع نبوغ ها بوسیله بیشترین حد خویشتن می رسد، این نسخه از اندروید استودیو همچنین شماری از باگ های پیشین را که روی امتحان ی کاربری اثر منفی می گذاشتند، رفع می کند.

بدوی قابلیتی که درون اندروید استودیو ۴ حضور دارد، ویرایشگر حرکت (Motion Editor) نامیده می شود. به مدت تقریبا دو سال است که اندروید ایکس (AndroidX) زیرشاخه ای در بسرنوشت شوم دچار کردن ConstraintLayout با نام MotionLayout دارد. هدف واقعی MotionLayout این است که بوسیله شما کمک کند بتوانید در بین حالت های متنوع طرح، به شکلی ساده تر انیمیشن سازی کنید. مشکل اصلی MotionLayout این بود که مجبور بودید خودتان روند متحرک سازی را در XML ارتکاب دهید. تو نسخه ی ۴، اندروید استودیو میزبان رابطی با معروفیت Motion Editor شده است که بوسیله شما امکان می دهد به شکلی بصری انیمیشن ها را در MotionLayout بسازید و ویرایش کنید. تمامی تغییراتی که نتیجه می کنید درنهایت در فایل XML ظاهر می شوند، بااین حال به لطف اشاعه اندروید استودیو ۴، دیگر مجبور نیستید روند انیمیشن سازی را خودتان در XML انجام دهید و کد مربوطه را بنویسید. 



یکی از کاربردی ترین قابلیت های اندروید استودیو که این وسایل مدت ها است از آن استفاده می کند، Layout Inspector به حساب می آید. Layout Inspector داخل اپلیکیشن های متناسب اشکال زدایی بوسیله شما امکان می دهد ببینید اپلیکیشن تان روی صفحه چه قشری واضح می کند. به لطف ابزار موردبحث همچنین می توانید قابلیت های متنوع هر اپلیکیشن را به عارض هم زمان روی ورقه ببینید. داخل اندروید استودیو ۴ شاهد نسخه ی جدید این اسباب هستیم که بهبودهایی ویژه به خود دیده است تا مزیت هایی بیشتر به کاربران ارائه دهد.

داخل Layout Inspector می توانید اجزای مختلف اپلیکیشن را داخل قالب نموداری مثل به جلوه گر درختی ببینید، بااین حال بوسیله لطف اندروید استودیو ۴، اسباب موردبحث میزبان برخی قابلیت های یدکی بسان ابتکاری سازی (رفرش) محتوا به عارض آنی شده است. اگر از اندروید استودیو ۴ برای دستگاه های مبتنی بر اندروید ۱۰ (و نسخه های سپس) مصرف کنید به قابلیت های بیشتری نیز دسترسی پیدا خواهید کرد. تو این شرایط ابزار Layout Inspector می تواند نمودارها را با جزئیات بیشتر نسبت به قبل بوسیله نمایش بگذارد، این افزار همچنین اقتدار عرضه سه بعدی محتوای روی صفحه را هویدا می بطی ء. 



به طی مدل سازی اپلیکیشن ها چالش هایی بی نهایت پیش روی توسعه دهندگان قرار می گیرد، اما یکی از باطراوت ترین چالش ها را می توانیم ساخت طرح بندی ها به حساب بیاوریم. کاربر می تواند داخل اندروید استودیو ازطریق ابزار پیش نمایش داخلی، طرح بندی مدنظرش را بسازد، ولی خراج ی نهایی به شکلی نه چندان جالب روی گوشی و تبلت به نمایش درمی آید.

در دیدن داشته باشید که ازطریق همان افزار پیش عرضه می توان بین اندازه ها و وضوح های مختلف صفحه عرضه جابه مکان شد، اما روند انجام این کار بسیار شیرهدار و تاب فرسا خواهد بود. چنانچه سابقه ی ساخت اپلیکیشن دارید و از این مشکل رنج برده اید، بهتر است نیم نگاهی به اندروید استودیو ۴ داشته باشید. اندروید استودیو ۴ میزبان ادوات Layout Validation شده است که به شما امکان می دهد تو آن واحد بفهمید طرح شما روی نمایشگرهای متنوع با اندازه و وضوح متنوع چه قشری پیدا می یواش و چگونه به نمایش درمی آید. 



یکی دیگر از مراحل آزاردهنده ی توسعه ی اپلیکیشن های اندرویدی بوسیله تلاش برای کاربرد از ویژگی های جاوا ۸ (Java 8) مربوط می شود. امکان پذیر است کدی را واضح کرده باشید که توانایی پیاده سازی ابزار استریم (Stream) را دارد خواه اینکه بخواهید از تابع لامبدا (Lambda) نصیب بگیرید. حتی ممکن است بوسیله API جاوا ۸ خاصی نیاز داشته باشید که روی پروژه ی شما کار نکند. از مدت ها پیش تاکنون پلاگین Android Gradle توانسته است شماری از توان های جاوا ۸ را به APIهای قدیمی اضافه کند، بااین حال از اندروید استودیو ۴ به بعد تمامی توان های جاوا ۸ تحت پشتیبانی قرار می گیرند.

برای دانلود اندروید استودیو ۴ روی سیستم های عامل ویندوز، لینوکس، مک و کروم OS می توانید وارد وب سایت رسمی ترقی دهندگان اندرویدشوید. نیز می توانید ازطریق خود اپلیکیشن برای به روزرسانی آن اقدام کنید. به علاوه اگر می خواهید با فهرست طولانی تغییرات اندروید استودیو ۴ آشنا شوید به مقاله ی رسمی گوگل مراجعه کنید یا اینکه به تماشای ویدئوی جدید این شریک شدن درون یوتیوب بنشینید.

دیدگاه شما کاربران زومیت در این زمینه چیست؟بیشتر بخوانید:دودل جدید گوگل، زیبایی های مجمع الجزایر گالاپاگوس را بوسیله تصویر می کشدابزار گوگل مبتنی به خشکی امدن واقعیت افزوده به کاربران درون حفظ بور گذاری اجتماعی معاون می کندگوگل میلیون ها دیدن منفی اپلیکیشن تیک تاک در هند را پاک کردحذف گزینه های پیشنهادی در نوار آدرس کروم طی جست وجوسرویس Plus Code گوگل مپس به پول اعانه گذاری مکان را ساده پر حرارت می کند
AAگزارشGHAROOOONGHAROOOON مؤسسه ی پژوهشی امدیا (Omdia) ادعا می نرم آیفون ۱۱ اپل (Apple iPhone 11) پرفروش ترین گوشی جهان درون سه گانه ماهه ی شروع سال ۲۰۲۰ است. اپل پیش پر حرارت توانسته بود ازطریق نمایش ی آیفون XR رکوردهای سودا را جابه مکان کند، حال بوسیله نظر می رسد آیفون ۱۱ توانسته عملکرد بهتری از آیفون XR ازخود برجای بگذارد. موافق ادعای امدیا، اپل توانسته در بازه ی زمانی بین ژانویه تا مارس ۲۰۲۰، ۱۹/۵ میلیون واحد از گوشی آیفون ۱۱ را در سراسر گیتی بفروشد. 

در مقایسه ای کوتاه، متوجه می شویم آیفون XR تو بازه ی زمانی مثل داخل سال گذشته ی میلادی بوسیله سودا ۱۳/۶ میلیون واحد دست پیدا کرده بود. این موضوع بوسیله صراحت نشان می دهد نمونه استقبال انسان از آیفون ۱۱ بیشتر بوده است. در نظر داشته باشید معامله ۱۳/۶ میلیون واحدی، آیفون XR را به محبوب ترین گوشی دنیا تو سه ماهه ی مطلع سال ۲۰۱۹ تبدیل کرده بود.

آیفون XR موقع ارائه ۷۴۹ دلار ارزش داشت و کم ارزش ترین آیفون سال ۲۰۱۹ به حساب می آمد. اپل با معرفی آیفون ۱۱ پا را فراتر گذاشت و قیمت معیار پایه را ۵۰ دلار کاهش قسط. طبق گزارش های جدید، این لول استراتژیک اپل جواب داده و به تکثیر فروش آیفون ۱۱ منتهی شده است. آیفون ۱۱ در ریشه ارزان تر بودن، سخت افزار توانمندتری از آیفون XR دارد. درون آیفون ۱۱ تماشاگر پردازنده سریع مرطوب از آیفون XR هستیم که از استاندارد وای فای ۶ پشتیبانی می کند و بوسیله دوربین دوگانه در پنل پشتی مجهز شده است.فروش فصلی ۱۹/۵ میلیون واحدی آیفون ۱۱ در وضعیت امروزی بوسیله موجب دنیاگیری ویروس کرونا ستایش برانگیز است

اگر شرایط امروز عادی بود، گذر آیفون ۱۱ از آیفون XR ازلحاظ ابتیاع اتفاقی چندان حیرت برانگیز بوسیله شمار نمی آمد. بااین حال، امروزه دنیاگیری ویروس کرونا تمامی کشورها را درنوردیده است و افراد زیادی مجبور شده اند ساختمان نشین شوند و بسیاری دیگر امر خود را از دست داده اند. این موضوع باعث شده مردم تدارک ی اقلام ضروری را درون اولویت استراحت دهند و بوسیله پرداخت پول زیاد بخاطر تهیه ی گوشی های جدید تمایلی نداشته باشند. با درنظر قبض این موضوع، بدون شک سودا ۱۹/۵ میلیون واحدی آیفون ۱۱ داخل سه گانه ماهه ی مقدمه امسال ستایش برانگیز است.

در فهرست پرفروش ترین گوشی های سه ماهه ی مطلع امسال، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس اپل هم محضر دارند و به تزیین رله های هشتم و ششم را کسب کرده اند. در سه ماهه ی اول امسال، آیفون XR توانسته در رتبه ی پنجم پرفروش ترین گوشی های گیتی جای گیرد. در سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۹، تماشایی حضور گوشی های آیفون XS و آیفون XS مکس تو بین دَه گوشی پرفروش برتر نبودیم؛ بنابراین، نبودن آن ها داخل فهرست برترین های سه ماهه ی نخست امسال چندان دور از انتظار به دید نمی رسید.

عاری شک نمونه فروش آیفون ها با معرفی کردن مدل های سال ۲۰۲۰ افزایش پیدا خواهد کرد. گفته می شود تمامی چهار گوشی خانواده ی آیفون ۱۲ به شبکه ی 5G فراهم هستند. نکته ی اساسی دیگر عرضه یآیفون SE 2020 چهارصددلاری است که در ازای قیمتش مشخصات شادمان کننده ای دارد. بدین ترتیب، احتمال می دهیم آیفون SE بتواند به زودی بوسیله جمع پرفروش ترین گوشی های دنیا اسلوب یابد. 

درون جدول برترین های مؤسسه ی امدیا، به عقب آیفون ۱۱ گوشی سامسونگ گلکسی A51 با ابتیاع ۶/۸ میلیون واحدی جای گرفته است. شکاف متجاوز زیاد بین رتبه ی اول و دوم نشان می دهد میزان استقبال از گوشی جدید اپل متجاوز چشمگیر بوده است. گلکسی A10s و گلکسی A30s از سامسونگ بوسیله ترتیب تو رتبه های هفتم و دهم و گلکسی اس ۲۰ پلاس 5G  تو رتبه ی نهم راحتی گرفته است. گوشی اخیر عزب پرچم دار سامسونگ در فهرست برترین ها به حساب می آید.

امدیا باور دارد تکثیر احصائیه گوشی های برند گلکسی S S باعث شده ابتیاع جداگانه ی هر گوشی چندان درخورتوجه. نباشد امدیا به این نکته ی تکراری اشاره می درنگ که ارج گران گوشی های متاخر سری S گلکسی S چندان به مذاق کاربران دلگشا.

نیامده است دو گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو موفق شده اند ایستگاه های سومین و چهارم مجرا را کسب کنند و داخل بازار ایران هم متجاوز. محبوب هستند طبق آمار امدیا، شیائومی توانسته در سه ماهه ی نخست/۲۰۲۰، ۶ ۶ میلیون واحد از گوشی ردمی نوت ۸ را/و ۶ ۱ میلیون واحد از گوشی ردمی نوت ۸.

پرو بفروشد برخلاف سامسونگ، به نظر می رسد اپل در مسیری درست شلنگ. برمی دارد استراتژی سامسونگ عرضه ی گوشی های متنوع بوسیله بازار است و درمقابل، اپل تلاش می یواش گوشی هایی محدودی دردسترس مشتریان. استراحت دهد بررسی ها نشان می دهد اپل درون چند وقت اخیر، روی کاهش کمینه قیمت محصولاتش هم متمرکز بوده است تا میزان فروش آن ها را متجاوز از پیش. افزایش دهد امدیا همچون دیگر مؤسسه های بازرس کنار بازار باور دارد آثار ناشی از دنیاگیری کووید ۱۹ داخل ماه های آینده باعث کاهش فروش گوشی های هوشمند.خواهد شد پرفروش ترین گوشی های سه ماهه ی مقدمه ۲۰۲۰ ازنگاه مؤسسه ی Omdiaردیفنام گوشیمیزان فروش۱آیفون/۱۱ اپل۱۹ ۵ میلیون واحد۲گلکسی/A51 سامسونگ۶ ۸ میلیون واحد۳ردمی نوت/۸ شیائومی۶ ۶ میلیون واحد۴ردمی نوت ۸/پرو شیائومی۶ ۱ میلیون واحد۵آیفون/XR اپل۴ ۷ میلیون واحد۶آیفون ۱۱ پرو/مکس اپل۴ ۲ میلیلون واحد۷گلکسی/A10s سامسونگ۳ ۹ میلیون واحد۸آیفون ۱۱/پرو اپل۳ ۸ میلیون واحد۹گلکسی S20 پلاس/5G سامسونگ۳ ۵ میلیون واحد۱۰گلکسی/A30s سامسونگ۳ ۴

میلیون واحد مقاله:ی مرتبط بررسی آیفون

11 اپل آمار امدیا مدال می دهند آیفون XR اپل توانسته تو سه ماهه ی نخست سال گذشته ی میلادی رتبه ی شروع را ازآنِ خود درنگ و گلکسی J4 پلاس سامسونگ/با ۶ ۴ میلیون واحد فروش در رده ی بعد اینده. راحتی گیرد در رتبه های سومین تا پنجم جدول، به نظام آیفون ۸و ردمی 6A و گلکسی J2 Core/با ۶ ۲/و ۵ ۸/و ۵ ۷ میلیون واحد ابتیاع جای.

گرفته بودند A5، عزب گوشی اوپو در فهرست برترین های سه ماهه ی سال ۲۰۱۹ وجود که/با ۵ ۴ میلیون واحد ابتیاع رتبه ی ششم جدول را دراختیار داشت و رتبه های هفتم تا نهم ازآنِ نمایندگان سامسونگ بود و درنهایت، آیفون 6s اپل توانست/با ۴ ۸ میلیون واحد فروش در رتبه ی دهم.

جای بگیرد ناگفته نماند مؤسسه ی کانالیس اواخر اردیبهشت امسال گزارشی عام منتشر و پرفروش ترین گوشی های سه گانه ماهه ی ابتدا امسال رااعلام. کرده وجود این مؤسسه نیز ادعا می کند در بازه ی زمانی یادشده، آیفون ۱۱ بسیار از هر گوشی دیگری فروخته. شده است تو آن زمان، کانالیس فروش آیفون ۱۱ را بخشی بیشتر از ۱۸ میلیون واحد اعلام. کرده بود داخل سیاهه پرفروش ترین ها از نگاه کانالیس، ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ تی شیائومی به طورمشترک تو رتبه ی دوم و گلکسی A51 و گلکسی A10s و ردمی نوت ۸ پرو به زیبایی تو رله های ثالث تا پنجم. جای داشتند تو انتهای سیاهه نیز، آیفون ۱۱ پرو به عنوان دهمین گوشی پرفروش فصل اول ۲۰۲۰.

جای داشت دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی آمار مؤسسه ی

امدیا چیست؟ بها گوشی و مشخصات متخصص و هر داده ها موردنیاز دیگر برای فروش ارزان و آگاهانه ی انواع آیفون های اپل را در حصه محصولات. زومیت بیابید داخل این بخش، مقایسه ی مشخصات متخصص انواع گوشی های موبایل آیفون درکنار گالری تصاویر رسمی دردسترس شما.خواهد حیات مشاهده لیست گوشی های آیفونبرای مطالعه ی کامل مطالب مرتبط با گوشی های جدید اپل محتوی مشخصات فنی، قیمت، تصاویر و ویدیوی نگاه نزدیک، بوسیله صفحه های آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس و آیفون 11.مراجعه کنید:بیشتر بخوانید ساخت اپل آیدی مشروط به داشتن شماره خارجی شدآیفون 13 اپل احتمالا اولیه آیفون بدون درگاه خواهد.بودmacOS.10 15 5 با قابلیتی ویژه برای بهبود عمر باتری منتشر شدانتشار مکرر و عاری دلیل به روزرسانی برای اپلیکیشن های iOSتوانایی ثبت جست قلب و سطح اکسیژن خون بوسیله ایرپادزهای آینده اپل
همشهری آنلاین - محمد مهدی عاشورخانی: روستای تنگ در ۸۰ کیلومتری شهر کنارک راحتی دارد. شهرستان کنارک داخل جنوب خاوری ایران و درون سواحل دریای عمان واقع شده است. جاذبه های طبیعی بکر و بی نظیری درون این بخش کوچک بندری وجود دارد که یکی از آن ها تلاقی غرق کردن و کویر است.

ساحل روستای تنگ

هم زمان گونه روبیدن روی رمل ها و شیرجه در دریای آرام و لمس داغی تل های شنی و خنکی باد دریا یکی از عجایب ساحل زیاد زیبا روستای کوزه است که گزینه مناسبی برای بازدید از این منطقه است و سواحل مختلفی از یکسره: ماسه ای، صدفی و صخره ای و... دارد. در اطراف آن مناطق بیابانی یدکی لباس گرفته که به دلیل تغییرهای پوسته و تو زمین پدید آمده است. جاذبه های گردشگری سیستان و بلوچستان

روستای سبو چابهار یک نمونه مشابه دارد، به اشتهار صحرای نامیب در آفریقا.



این بیابان سالانه گردشگران اضافی را برای تفریحات بیابانی و ورزش های آبی به سوی خود می کشاند. با سفر به چابهار داخل ایران می نبوغ بدون خرج اضافی بوسیله این طور جاذبه حیرت انگیزی همچنین دسترسی داشت.

صحرای نامیب

در جنوب صحرای نامیب تعدادی از بلندترین و دیدنی ترین تل های جهان  آن غم بارنگ های مختلف از صورتی گرفته تا پرتغالی معین به چشم می خورد. این تل ها تا لبه  اقیانوس آتلانتیک هم دنباله پیداکرده اند و یکی از سورئال ترین شبح هایی که در آن می بینید، جایی است که موج های اقیانوس با صحرای نامیب تلاقی پدیدار می کند، درست مانند بندر تنگ.
ASGHARتقریباOOON از زمان رونمایی سری پیکسل گوگل، هیچگاه گاه درفش داران این شریک از سریع ترین تراشه ی موجود در بازار برخوردار نبوده اند. نسخه ی اولین پیکسل گوگل داخل حالی از تراش ی اسنپدراگون ۸۲۱ برخوردار بود که هسته های آن با فرکانسی کمینه از محصولات موجود در میدان با تراشه مثل فعالیت می کردند. این طور موضوعی داخل پیکسل ۲ و ۳ نیز جبران شد و با اینکه این دو گوشی هوشمند به ترتیب از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ و ۸۴۵ نصیب می بردند، هسته های پردازشگری واقعی آن ها با فرکانسی پایین برنده کار می کرد.

دراین بین، پیکسل ۴ بدوی گوشی هوشمند تو این سری بود که تراشه ی موجود در آن مشت کاری نشده بود و هسته های پردازنده آن فرکانسی مدل مانند مدل های موجود در محصولات دیگر داشتند. حال طبق ادعای گزارش های جدید، پیکسل ۵ از خراش های سری اسنپدراگون ۸۰۰ استفاده نمی نرم و فصیح قرار است از تراش اسنپدراگون ۷۶۵ برخوردار شود؛ البته معین نیست کدام یک از سه گانه خراش ی اسنپدراگون ۷۶۵ یا ۷۶۵ جی یا ۷۶۸ جی برای درفش دار نسل بعدی گوگل انتخاب شده است.



درواقع، سه گانه خراش ی ذکرشده مبتنی کنار یک معماری و ابدار افزار هستند؛ اما نفاق اصلی آن ها ازنظر شیرهدار افزاری بیش لخت است و تنها درون فرکانس پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی خلاصه می شود.

اخیرا یکی از دستور کار نویسان مبصر XDA با ضربان وجو داخل کدهای موجود در اپلیکیشن Google Camera نسخه ی ۷/۴ متوجه اطلاعات مختلفی ازجمله وجود محصولات مختلف از سری پیکسل شده است. وی تو برخی کدها خبردار محصولی با اسم سانفیش شده است که درواقع پیکسل 4a است و گویا از تراشه ی اسنپدراگون ۷۳۰ استفاده می نرم. دو نمونه دیگر نیز یافت شده که القاب ردفاین و برامبل را یدک می کشند و درواقع، پیکسل ۵ و ۵ ایکس ال هستند که به تراشه ی اسنپدراگون ۷۶۵ حاضر شده اند.مقاله های مرتبط:پیکسل 5 گوگل احتمالا بدون موشن سنس عرضه می شودظاهرا مدیران گوگل به هیچ وجه از گوشی پیکسل 4 راضی نیستند

گفته می شود گوشی گوگل پیکسل 4a قیمتی اندازه ۳۵۰ دلار بخاطر نسخه ی ۱۲۸ گیگابایتی و ۳۰۰ دلار بخاطر مدل ۶۴ گیگابایتی خواهد داشت. به نظر می رسد رقیب اصلی پیکسل 4a را بتوان آیفون SE مدل ۶۴ گیگابایتی و ۴۰۰ دلاری دانست. تراشه ی اسنپدراگون ۷۳۰ ازنظر پردازنده واقعی و گرافیکی شباهت بسیاری به اسنپدراگون ۷۶۵ دارد؛ البته با این تفاوت که هسته های پردازنده ها با تناوب پایین تری فرمان می کنند و البته مودم قدیمی رطوبت از مودم موجود در اسنپدراگون ۷۶۵ در ۷۳۰ استفاده شده است.

برخی بنچمارک ها علامت می دهند پیکسل 4a عملکردی در حد گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت دارد. با این حال، اشتیاق می رود پیکسل ۵ با پر پشت اندازه ۷۰۰ دلار به بازار نمایش شود که درواقع، ۱۰۰ دلار از پیکسل ۴ در زمان عرضه گران نمدار خواهد بود. با وجود محصولات متنوع و توانمندتر از پیکسل ۵ در بازار، بوسیله نظر می رسد گوگل هم چشمی زیاد مشقت در فروش محصولات جدیدش با محصولات باهم اتحاد کردن های دیگر خواهد داشت.

بیع بسیار کم پیکسل ۴ باعث شد دو قد از اعضای حقیقی بخش پیکسل گوگل این شرکت را زین کنند. باید رویت گوگل چه برنامه هایی برای کمک بوسیله فروش محصولات خود درون نظر گرفته است.بیشتر بخوانید:نحوه صیت گذاری شبکه 5G در اندروید 11 معین شدسیستم رهگیری ویروس کرونا اپل و گوگل داخل دسترس صبر گرفترونمایی گوگل پیکسل 4a باردیگر با تأخیر مواجه شدI/O O Braid؛ کابل هوشمند گوگل با توانایی کنترل پخش موسیقی ازطریق فرمان لمسیاپلیکیشن افسون شده گوگل به دارک مود مجهز