صنعت سازان کویر

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، با وجود این که این طرح ها در استان لرستان از پیشرفت فیزیکی هنگفت نوع دوستی برخوردار هستند، اما تو مواردی نیز بوسیله دلایلی چون سخت گذربودن منطقه، ضعیف بودن پیمانکار یا عدم استقبال پیمانکاران به برهان تامین منابع اعتبار از محل اوراق و اسناد با زمان بازپرداخت چند ساله  مشکلاتی بود دارد که تصمیماتی در خصوص تسریع در روند اجرای آنها همچنین اتخاذ شده است.

لایروبی رودخانه ها بخاطر جلوگیری از بروز سیل و حفظ کردن تاسیسات پرگیر رودخانه ها مثل جاده ها، تاسیسات آب، برق و گاز و همچنین روستاهای مجاور رودخانه ها و مهندسی رودخانه اهمیت دارد.
به تازگی، سامسونگ گوشی اقتصادی جدیدی به نام گلکسی ام ۰۱ اس (Samsung Galaxy M01s) رونمایی کرده است که در ازای قیمتش، عملکردی مناسبی از خود برجای می گذارد. گلکسی M01s سامسونگ، نسخه ی بهبودیافته ی M01، بخشی گران مقدار پر حرارت از این گوشی است. سامسونگ ازطریق M01s نیت دارد شدید تر در بازارهایی مانند هند با گوشی های اقتصادی برندهایی نظیر ریلمیِ اوپو هم چشمی کند. 

سامسونگ می خواهد گوشی گلکسی M01s را ازطریق فروشگاه آنلاین خود و دیگر وب سایت های حوزه ی تجارت الکترونیک روانه ی میدان هند کند و از فروش حضوری گلکسی M01s نیز خبر داده است. این گوشی فقط درون یک کانفیگ عرضه می شود و درصورت تمایل، کاربر می تواند گلکسی M01s را در یکی از رنگ های آبی کمینه فام و خاکستری تهیه کند. گوشی اقتصادی متاخر سامسونگ به ورق عرضه ۶٫۲ اینچ TFT با وضوح HD پلاس مجهز است که در دسته ی نمایشگرهای اینفینیتی V جای می گیرد؛ بدین معنی که تو پاره بالایی آن بریدگی Vشکل به چشم می خورد. 



گلکسی M01s سامسونگ در پنل پشتی به مجموعه دوربین دوگانه مجهز شده است: دوربین واقعی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی بخاطر عمق سنجی. ناگفته نماند بریدگی Vشکل پنل جلویی گوشی میزبان دوربینی سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی است.

جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ از خراش ی هلیو P22 مدیاتک روزی می برد که پردازنده ی مرکزی اش هشت هسته دارد. این هشت هسته از نوع کورتکس A53 آرم هستند و حداکثر تناوب پردازشی ۲ گیگاهرتز عرضه می دهند. در خراش ی هلیو P22، از پردازنده ی گرافیکی IMG PowerVR GE8320 با فرکانس ۶۵۰ مگاهرتز استفاده شده است. قیمت گوشی گلکسی M01s سامسونگ ۱۳۳ دلار است

همان طورکه اشاره کردیم، سامسونگ گلکسی M01s را عزب در یک کانفیگ دردسترس مخاطبان راحتی می دهد: ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی. درصورت تمایل، کاربر می تواند ذهن ی پس انداز سازی وسیله را ازطریق کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهد.

تو گوشی اقتصادی سامسونگ از باتری ۴،۰۰۰ میلی آمپرساعتی استفاده شده است که احتمالا می تواند بی مو روز ابدیت بیاورد. پنل پشتی M01s سامسونگ همچنین میزبان حسگر اثرانگشت است تا ازطریق آن، فرایند احراز هویت کاربر سریع و دقیق اجرا شود. گفتنی است گوشی اقتصادی جدید سامسونگ از فناوری امتیاز چهره نیز پشتیبانی می یواش.



گوشی گلکسی M01s سامسونگ بوسیله عارض پیش فرض با رابط کاربری One UI Core 1.1 برپایه ی سیستم عامل اندروید ۹ پای روانه ی بازار می شود و از همان ابتدا به اپلیکیشن Health حاضر  است تا ازطریق آن بتوانید روی فعالیت های ورزشی خویشتن بازرسی کنید. باتری ۴،۰۰۰ میلی آمپرساعتی گلکسی M01s ازطریق حضور میکرو USB شارژ می شود. ارزش گوشی سامسونگ گلکسی M01s تقریبا ۱،۰۰۰ روپیه (۱۳۳ دلار) است. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی گوشی گلکسی M01s سامسونگ چیست؟زومیت را درون شبکه های اجتماعی ظهر کنید:اینستاگرام توییتر یوتیوب تلگرامبیشتر بخوانید:بررسی هواوی پی ۴۰ پرواپل iOS 13.6 را منتشر کردفناوری شارژ 125 وات UltraDART ریلمی معرفی شدفناوری شارژ 125 وات اوپو آثار مخربی روی باتری می گذارد؟فناوری شارژ 125 وات اوپو معرفی کردن شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، اهنگ لاری سخنگوی وزارت بهداشت امروز در یک برنامه رادیویی با اشاره به آخرین مناظره داخل مصوبه ستاد ملی کرونا اظهار کرد: کنار روی موضوع دقت بیشتر درون پاسداری پروتکل ها تأکید شد و کمیته مرکزی در ستاد ملی تشکیل شد و زیر دیدن کمیته امنیتی اجتماعی است و قرار شد کمیته های مختلف تو اصناف تشکیل شود و شهرستان ها گزارش هفتگی بدهند.

لاری اظهار کرد: مردم بهترین ناظر بخاطر تعظیم پروتکل های بهداشتی هستند و می توانند از متد تلفن های ۱۹۰ پاسداری نکردن بهداشت را خبر دهند و به سوا این هر کسبه ای که کد معارفه داشته باشد و مردم دوربین موبایل خویشتن را روی آن بگیرند، ۴ سؤال می آید و به معاون آن می توانیم تخمین کنیم و این به سامانه وزارت بهداشت قاصد می شود و می توانیم تخمین نسبت به صنوف بخاطر اجرای پروتکل ها داشته باشیم.
اخبار استفاده از پردازنده های سفارشی مبتنی بر آرم در مک بوک های آینده ی اپل دیگر اخبار جدیدی محسوب نمی شود. اپل درون رویداد WWDC به صورت رسمی اعلام کرد که به مرور استفاده از پردازنده های مبتنی پهلو معماری x86 اینتل را داخل کامپیوترهای شخصی خود عاقبت می دهد و پردازنده هایی سفارشی مبتنی بر معماری آرم را به کار خواهد گرفت. تغییر مسیر بازپسین کوپرتینویی ها، پس از سال ها شایعه و حدس و احتمال اجرا می شود. از مدت ها پیش، نگرانی ها دوروبر تأثیر کمبودها و مشکلات اینتل و چالش های زنجیره ی تأمین آن ها به خشکی امدن محصولات اپل، عاطفه می شد.

تغییر در خوش نویسی پردازنده های کامپیوتر مک، به اپل امکان می دهد تا زنجیره ی تأمین خود را به قیافه کامل ذیل کنترل داشته باشد. اکنون کوپرتینویی ها می توانند بهتر از گذشته، قطعات حیاتی که درون قلب لپ تاپ هایشان قرار دارد را مدیریت و بر فرایند طراحی و تولید آن ها بازرسی کنند. اکنون و پس از گذشت چند هفته از اطلاع رسانی اپل، شرکت تحقیقات بازار TrendForce تحلیلی ژرف از رویکرد متاخر اپل منتشر کرد. در گزارش شرکت، برنامه های تولید پردازنده ی سفارشی تو کمپ کوپرتینو بررسی و همچنین جزئیاتی از زمان ارائه ی مقدماتی محصولات مجهز به آن ها ارائه می شود. ترندفورس صرفه جویی هزینه برای اپل را بی قراری بررسی می کند که به خاطر اجرا شدن فرایندهای طراحی و تولید داخل داخل شرکت، به دست می آید.استعمال از پردازنده های اختصاصی برای اپل با نفع جویی ۱/۷ تا ۳/۴ میلیارد دلاری همراه می شود

تحقیقات ترندفورس نشان می دهد که اپل با طولانی قوا بوسیله سمت برنامه های تام برای استفاده از تراش ی سفارشی پیش می رود. مهاجرت نوک تیز و همه جانبه ی اپل از پردازنده های اینتل بوسیله خراش های اختصاصی مبتنی پیاده شدن آرم، اندکی دور از ذهن و تا اینکه غیرممکن به نظر می رسد. ازطرفی اپل تصمیم دارد تا هرچه زودتر و از ابتدای سال آینده، مهاجرت را فاتحه یواش. اول مسیر جدید، زمانی خواهد بود که ورودی ویفرهای تراش به TSMC برسد.

پردازنده ها پیش از آن که داخل کامپیوترها قرار بگیرند، بخشی از قطعات بزرگ و نازک سیلیکونی بوسیله نام ویفر (Wafer) هستند که سپس در کارخانه های (فاندری) تولید تراشه مانند TSMC، میلیاردها مدار کوچک در لباس ترانزیستور اصطلاحا روی آن ها چاپ می شود. این ترانزیستورها، جریان الکتریسیته را داخل سطح ترانزیستور ممکن می کنند که درنهایت بوسیله انجام مجموعه ی عظیم دستوراتی می انجامد که کاربر نهایی ارسال کرده است.

شریک شدن ترندفورس پیش دماغ می کند که ویفرهای ابتدایی برای پردازنده های اپل، داخل نیمه ی اول سال ۲۰۲۱ به همدستی تایوانی TSMC تحویل داده می شود. موافق همین پیش بینی، می استعداد عرضه ی ابتدایی محصولات نهایی مبتنی پهلو پردازنده های سابق الذکر را انتهای سال آینده تخمین زد.



گزارش اخیر تقاضا می یواش که هریک از پردازنده های اختصاصی اپل، ۱۰۰ دلار نفقه دارد و با استفاده از گونه تولید نوآورانه ی ۵ نانومتری درون TSMC مخلوق می شود. درون مقام مقایسه، پردازنده های Core i3 که مبتنی پیاده شدن گونه اولید ۱۰ نانومتری (تقریبا برابر با ۷ نانومتری TSMC) ساخته می شوند، در بازار قیمتی حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار دارند. بها پردازنده های Core i5 و Core i7 مبتنی بر همین فرایند، قطعا بیشتر است.

اگر TSMC وعظ تولید پردازنده های مک را تو ابتدای سال آینده تحویل بگیرد، محصولاتی که برای AMD و Nvidia ساخته می شوند قطعا با تأخیر در تحویل روبه رو خواهند شد، در برابر حجم تولید شرکت تایوانی، محدود می شود. AMD سفارش های GPU و CPUخود را به TSMC می دهد و انویدیا هم پردازنده های گرافیکی خویشتن را با شریک آن شرکت تولید می کند. هر دو شرکت، درون بازار پردازنده های گرافیکی هم چشمی سنگینی دارند که ستاره دیگری هم در آن دیده نمی شود. در میان غول های بازار، عزب اینتل پردازنده های خویشتن را به صورت داخلی تولید می کند، ولی آن ها همچنین ظاهرا غرض دارند تا برای تولید سراب متاخر پردازنده های گرافیکی Xe HP DG2 با شریک شدن تایوانی همدستی کنند.

نخستین دشت اپل که از پردازنده های سفارشی این شرکت استعمال خواهد کرد، نقشی حیاتی برای آن ها دارد. این علیه بوسیله عنوان ویترینی برای مطالعه و مقایسه ی طراحی پردازنده های سفارشی اپل، خصوصی کامپیوترهای شخصی، داخل نظرگرفته می شود. اگرچه اپل داخل تولید پردازنده های سفارشی برای آیفون و آیپد عملکردی عالی از خویشتن نشان می دهد، اما اولین کامپیوترها مبتنی بر پردازنده های جدید، باید به تنهایی توانایی خود را از کار افتادن کنند.مقاله های مرتبط:بنچمارک اولیه از پردازنده اپل مبتنی بر آرم هویدا شددرس هایی که اپل از اشتباه های مایکروسافت تو عرضه ویندوز روی آرم می گیرد

محصولاتی که اپل احتمالا درون سال آینده بوسیله بازار نمایش می کند، بخاطر کل صنعت کامپیوتر شخصی عظمت دارد. پردازنده های جدید، معیاری برای بازیگران دیگر صنعتی می شوند تا شاید استعمال از پردازنده های مبتنی پیاده شدن آرم را بوسیله محصولات موجود x86 با جدیت دنبال کنند. درحال حاضر x86 میدان کامپیوترهای انحصاری و آقا را دون چیرگی دارد، اما شاید زنگ مخاطره بخاطر این معماری نیز به صدا در آمده باشد. چنانچه اپل بوسیله نیکی بتواند مهاجرت از x86 بوسیله آرم را ایفا دهد، ساختارشکنی عظیمی در بازاری رخ می دهد که بازیگران جدید، بوسیله خاطر ماهیت خاصش از ورود به آن واهمه دارند.

تحقیقات ترندفورس پیاده شدن محور ی یادداشت اخیر تحلیل گر سیتی گروپ انجام شد که نفع جویی نیمه میلیارد دلاری را درصورت مهاجرت کامل اپل بوسیله آرم پیش بینی کرده حیات. یادداشت مذکور می گوید اپل با استفاده از پردازنده های اختصاصی، درون هر مورد میوه خود تا ۵۰ دلار نفع جویی خواهد داشت. تحقیقات تکمیلی ترندفورس نشان انصاف که حرکت متاخر کوپرتینویی ها، صرفه جویی بین ۱/۷ تا ۳/۴ میلیارد دلار را بخاطر آن ها به ارمغان می آورد.بیشتر بخوانید:AMD می گوید Zen 3 برای رونمایی داخل سال ۲۰۲۰ آماده استمدیاتک احتمالا به زودی دایمنسیتی 600 را با پشتیبانی از 5G شناساندن می کنداینتل پردازنده های جمینی لیک را بازنشسته کرداسنپدراگون 865 پلاس کوالکام عاری مودم کانون معرفی شدآیا پردازنده های اینتل لیک فیلد کیفیت و کارایی موردانتظار را دارند؟
به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از بازی سه دراگان اسکوچیچبه خوبی می داند امکان برپایی نشست با مربیان آویشن های باشگاهی درون کمپ تیم های ملی با توجه به مشغله کاری آنها در آویشن های باشگاهی و پیشگاه بیشترشان در شهرستان ها مهیا زدودن بوسیله خصوص تو دوران کرونایی و چنانچه بی قراری فراهم شود سالی یکی دو وعده این کار ادا می شود و این خیلی به تبادل افکار بین آنها کمک نمی بطی ء.   اسکوچیچ برای انتخاب های مقاوم درون تیم ملی و هم چنین هدایت بی عیب تیمش داخل ورزش های پیش رو خواهان ارتباط گیری بیشتر با مربیان تیم های باشگاهی و تصرف داده ها ثابت قدم از شرایط بازیکنان است. از اینرو مجله اختصاص ای برای مربیان تیم های لیگ سلطه قاصد و متقاضی وابستگی گیری با همکاران خویشتن در تیم های باشگاهی شده است.

اسکوچیچ درون این روزنامه با اشاره به اینکه خودش پیش پر حرارت مربی تیم باشگاهی بوده توضیح داده که تا چه حد انبازی و همراهی مربیان تیم های باشگاهی با مربی آویشن ملی در توفیق تیم ملی دخیل است؛ او از مربیان باشگاهی خواسته قانون طرز کار خود را برای او و هم چنین فرایند محک را به صورت سالیانه برایش گزارش کنند. نه اینکه سرمربی تیم ملی بخواهد به صورت جزیی از روال تمرینات باخبر شود خواه بخواهد حکم مربیان تیم های باشگاهی را ارزیابی کند. شعار سرمربی آویشن ملی این است از حجم و عادت تمرینات بازیکنان آویشن ملی نخست شود و اینکه آنها در تمرینات تیم های باشگاهی با چه طریق ای تمرین و با چه شیوه ای بازی می کنند. اسکوچیچ: سردار آزمون مار آفتاب زده است

سرمربی تیم ملی مربیان تیم های باشگاهی را از خویشتن می داند و وظیفه مهمی را به آنها محول کرده است. او خطاب به همکاران خود در تیم های باشگاهی گفته چنانچه بازیکنی در اردوی تیم تان محضر دارد که می تواند به تیم ملی دستیار یواش و از چشم غلام پنهان الباقی به من شناساندن کنید. اسکوچیچ هم این طور داخل قدری از نامه خود بوسیله این موضوع بنیانی اشاره کرد که انتقادات و پیشنهادات مربیان تیم های باشگاهی می تواند منجر به عملکرد بهتر وی داخل تیم ملی شود و به طور حتم از این موضوع استقبال خواهد کرد.

داخل جزء پایانی نامه، اسکوچیچ خطاب به مربیان باشگاهی آورده که تمرین پیاده شدن عهده شما است و گزینش کنار عهده من. از زحمات شما تشکر می کنم و اینکه شرایط من را حس می کنید و دستور می دهید این همدستی به بهانه معاون بوسیله آویشن ملی قیافه گیرد، ممنونم.

تیم ملی برای برگزاری دو ورزش با آویشن های هنگ کنگو کامبوجدر تاریخ های ۱۷ و ۲۲ مهر آماده می شود. پیش از این دو بازی تیم ملی درون مصاف دوستانه بازی با سوریه را تجربه خواهد کرد. این بازی قرار است ۱۳ شهریور در استادیوم آزادی تهران برگزار شود. اسکوچیچ: غلام مربی شرایط سخت هستم
از سال ۱۳۸۵، مسئله مخصوص سازی مشارکت مخابرات ایران با مصوبه ی هیئت وزیران آغاز و تو سال ۱۳۸۷، عملا بازپسین شد؛ ولی تو سال های قبل از نهایی شدن خصوصی سازی، همکاری مخابرات ایران بوسیله عنوان موسسه دولتی شهریه ی توسعه ی زیرساخت مبتنی بر فیبر نوری را برعهده داشت. پس از خصوصی سازی و ارائه ی اینترنت پرسرعت ADSL درون ایران و دخول شرکت های مخصوص به این بازار، مشخص شد انبازی مخابرات ایران که بوسیله شرکتی مخصوص تبدیل شده بود، انحصار زیرساخت مهمی را دراختیار دارد: فیبر نوری.

در سال های پس از خصوصی سازی، انحصار مخابرات داخل بستر فیبر نوری و VDSL نگرش مناقشه بود؛ بوسیله همین دلیل، از سال ۱۳۹۴ رگولاتوری مجوز FCP را برای شرکت هایی صادر کرد که در پی ورود به این حوزه و عرضه ی سرویس اینترنت مبتنی بر فناوری های متاخر بودند. به گزارش رگولاتوری، پروانه ی FCP از سال ۱۳۹۴ به شرکت های دارنده ی این پروانه دستور می عدل برای مقابله با منحصر شرکت مخابرات درزمینه ی زیرساخت‏ های شبکه، براساس تکنولوژی فیبر نوری شبکه خلق کردن کنند. باوجوداین، اخذ مجوز FCP نیز نتوانست کلیدی بخاطر حل این مشکل باشد؛ هرچند شرکت ها درون ازای دریافت این مجوز تنخواه گذاری هنگفتی کرده بودند. شرکت مخابرات همچنان پیاده شدن انحصار خویشتن پافشاری می ورزید و اجازه ی شبکه سازی به دیگر همکاری های مرزوبوم ی ارتباطی نمی داد. البته تعداد باهم اتحاد کردن های دارای مجوز درکنار بی نظمی سرمایه های مدخل خصوصی را نیز باید مانعی بخاطر فعالیت شرکت های مخصوص خواند. 

حال شاتل باعقد قراردادی با شرکت مخابرات در ۲۸ فروردین، توانست اینترنت پرسرعت خود را راه اندازی یواش. ۲۶ خرداد، حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در توییتی، از پایان تخصیص همدستی مخابرات ایران درون ارائه ی خدمات اینترنت خانگی فیبر نوری و VDSL خبر داد. این فرمان با عقد پیمان نامه شریک شدن مخابرات و آسیاتک براساس مصوبه ی عده ی ۲۶۰ کمیسیون تنظیم مقررات شکل پذیری یافت.منحصر مخابرات؛ برهان افت کیفیت و سرعت اینترنت

موضوعی که داخل سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درون صحن بی پرده کانون مطرح شد، کاهش چونی و سرعت اینترنت داخل زمان شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی مردم بود. بوسیله گفته ی سیدمحمدجواد آذری جهرمی، دلیل کاستی چونی اینترنت مسئله نادرست خصوصی سازی مخابرات و تداوم انحصار آن بوده که موجب ارتقا و توسعه نیافتن خدمات مملکت ی اینترنت مدلل شده است.

وزیر ارتباطات گفت بحث واگذاری کانال های زیرزمینی و سیم مسی همچنان باید اصلاح شود تا سیاق برای فعالیت بخش خصوصی باز شود. نیز در مبحث توسعه ی شبکه ی ارتباطی درون استانی، یا باید مجوز داده شود که قضا و قدر ورود یواش یا راه بخاطر سرمایه گذاری جزء مخصوص بازشود.

به گفته ی وزیر ارتباطات، تکیه گاه ی صرف بر باهم اتحاد کردن مخابرات ایران مغلوط است و باید این وهله مسئولیت را انشعاب کنیم. او از شرکت مخابرات می خواهد برای ارائه ی خدمت بهتر به آدم مسبوق مغاک رقابت شود. آذری جهرمی عاقبت واقعی انحصار مخابرات را با دخالت مجلس شورای اسلامی عملی دانست و گفت مجاهدت ها در این زمینه در دولت قبلی موفق نبوده اند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است:با حل این مشکل، دیگر بخش مخصوص هم به پول نوبت نیاز ندارد و نمی توان بر قانون راه آن ها مانع ایجاد کرد و گفت پیش بروید. یکی از موانع مخابرات این است که منحصر ذاتی دارد و اجازه نمی دهد شبکه پیش برود. کانال زیرزمینی را واگذار کرده ایم؛ در صورتی که این کانال جزو انفال عمومی محسوب می شود. عرشه خیابان مربوط به کسی نیست که دولت واگذار می کند؛ اما در خصوصی سازی واگذار شده است؛ بنابراین، ابتدا باید این را برگردانند تا مسئله محلول شود.مقاله های مرتبط:آخر وعده ها برای بهبود چونی و سرعت اینترنت چه خواهد بود؟اینترنت VDSL چیست و چه تفاوتی با ADSL و فیبر نوری دارد؟

به گفته ی حمید فتاحی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت های پاره خصوصی و شرکت زیرساخت آمادگی دارند موانع ترقی ی شبکه ی ملی معلومات و افزایش کیفیت دسترسی به اینترنت، یعنی انحصار درون ارتباطات درون شهری مخابرات را به سرعت حل کنند. درادامه ی مقاله، نگاهی کنار تغییرات اعمال شده به خشکی امدن قضیه شکسته شدن منحصر مخابرات داخل حوزه ی اینترنت شوهردار با استعمال از فیبر نوری و VDSL و مسئله اعطای VDSL در سرزمین خواهیم انداخت.آیا شریک های خصوصی می توانند به بازار شبکه سازی وارد شوند؟

فلاح جوشقانی، رئیس سازمان انتظام مقررات، داخل گفت وگو با منضمات می گوید شبکه سازی سرمایه گذاری بسیار کلانی نیاز دارد و تاکنون، تنها شرکت هایشاتل و آسیاتک و های وب قاهر شده اند امکانات ایجاد شبکه و تنخواه گذاری در این بن را فراهم کنند. به گفته ی وی، بوسیله دلیل گران بودن شبکه سازی، به طورکلی شریک شدن دیگری نیزنمی تواندوارد این راسته شود. سؤالی که برخی درباره ی رویه اندازی اینترنت پرسرعت در ایران مطرح می کنند، این است: با وجود قدیمی بودن تجهیزات مخابرات که همکاری را عملا از نمایش ی اینترنت سریع تر از دو مگابیت برثانیه منع می کند، چرا شبکه ی مخابرات بر ترقی ی زیرساخت فیبر نوری یا FTTH تمرکز نمی کند؟

مهتر رگولاتوری باور دارد ارجاع همین ۵ میلیون پورت VDSL که درون برنامه ی امسال مخابرات است، اقدامات بسیار و تیره ای می طلبد و جدا از آن، مخابرات باید شبکه را بازسازی کند؛ به همین دلیل، بوسیله بسیار از ۴۰۰۰ میلیارد تومان تنخواه احتیاج دارد. درزمینه ی تأمین تجهیزات بازسازی شبکه نیز باهم اتحاد کردن های شاتل و آسیاتک و های وب مجوز همکاری شهود کردند تا ظرفیت لازم به بود آید و درنهایت، به صورت بیت استریم دراختیار دیگر بازیگران مملکت ی مرتبط راحتی بگیرد.مخابرات متوجه شده بخاطر سوددهی بیشتر باید با سایر شریک شدن ها همدستی کند

عاملی که درنهایت همکاری مخابرات را به فدایی همکاری ها با دیگر انبازی های اینترنتی مجبور کرده، کمبودمنابع مالی است و در همین زمینه، این مشارکت نمی تواند تعداد ۳۶۰ هزار پورت VDSL خویشتن را به تمام مشترکانش بدهد که آماده ی ارائه در سطح کشور دارد. مخابرات اکنون بوسیله این نتیجه رسیده که بخاطر سوددهی بیشتر و بوسیله کارگیری ظرفیت های خود، باید با دیگر شرکت های مملکت ی خدمات اینترنت همکاری کند.

به گفته ی مدیرعامل همکاری مخابرات ایران، تا انتها امسال ۱۱ کلان بطرف خانه قلمرو زیر پوشش اینترنت VDSL استراحت می گیرد. مجید صدری به خبرگزاری فارس می گوید VDSL بوسیله نعوظ میانگین سرعت ۴۰ مگابیت برثانیه ای برای کاربران به ارمغان می آورد.مصوبه ی بیت استریم چرا تصویب شد؟

به گزارش سایت تنظیم مقررات و ارتباطات، مصوبه ی ۲۶۰ یا مصوبه ی بیت استریم، به نیت رقابتی شدن بیشتر بازار، تسهیل در عرضه ی خدمات تو مرزوبوم ی ارتباطات مدلل سیمی/کابلی، ایجاد فرصت بخاطر کاربرد ی حداکثری از منابع و امکانات موجود دراختیار دارندگان پروانه ی شبکه ازطریق اشتراک در بسرنوشت شوم دچار کردن دسترسی، جلوگیری از هدررفتن منافع و امکان توزیع و گسترش شبکه با سرعت بیشتر در تمام نقاط کشور تصویب شده است.

به گفته ی رئیس رگولاتوری، با اجرای این مصوبه، زیرساخت های فیبر نوری در بخش دسترسی شرکت مخابرات ایران با باهم اتحاد کردن های نمایش دهنده ی خدمات اینترنت ثابت (FCP و Servco) به اشتراک گذاشته می شود و با رفع انحصار مخابرات در این بخش، کیفیت خدمات افزایش می یابد و امکان انتخاب بخاطر مشترکان فراهم می شود. بااین حال، مصوبه ی ۲۶۰ از زمان تصویب درون سال ۱۳۹۶ تاکنون، به تازگی ایفا شده است. فلاح جوشقانی دلیل این تأخیر در عمل را همچنین مقاومت سخت مخابرات می داند.

رئیس موسسه انتظام مقررات به پیوست می گوید با فشارهای رگولاتوری و وزیر ارتباطات، این مصوبه بالاخره داخل حال اجراشدن بین مخابرات و شاتل و آسیاتک است. محمدعلی یوسفی زاده، مدیرعامل آسیاتک، دراین باره بوسیله خبرنگار زومیت توضیح می دهد پیمان نامه بیت استریم نوع ۲ با همکاری مخابرات براساس مصوبه ی ۲۶۰ رگولاتوری، به نحوی منعقد شده که آسیاتک تو بکلی کشور و هرجا که شرکت مخابرات امکانات راه اندازی اینترنت پرسرعت را دارد، آسیاتک نیز بتواند سرویس دهی کند. بوسیله موجب این قرارداد، آسیاتک به نشانی شرکت FCP چنانچه قبلا امکانات عرضه ی سرو داخل این نگرش ها را نداشته، زمان حال بتواند با نمونه مشارکتی درج شده داخل قرارداد، از امکانات همکاری مخابرات استعمال و برای مشترکان خویشتن و درخواست کنندگان سرویس، سرویس VDSL ایجاد درنگ.

یوسفی زاده می گوید استاندارد این قرارداد با افزایش بهره وری امکانات منسوبه ی انبازی ها و به اشتراک گذاشتن آن ها بین یکدیگر، توان توسعه و سرو دهی بیشتر را برای همه مهیا می بطی ء. بااین حال، قرارداد امضاشده بین همدستی مخابرات و آسیاتک برای FTTH (اینترنت به خشکی امدن بستر فیبر نوری) نیست.مدیرعامل آسیاتک: شرکت آسیاتک هم براساس مصوبه ی ۲۶۰ می تواند شبکه سازی کند

مدیرعامل آسیاتک در پاسخ به این استفسار زومیت که «آیا مشارکت خود می تواند این زیرساخت را توسعه دهد یا تنها با استعمال از زیرساخت فیبر نوری مخابرات رفتار می کند؟»، می گوید شرکت آسیاتک هم براساس مصوبه ی ۲۶۰ می تواند شبکه سازی کند. این پیمان نامه مجزا از سنخ ۲ و با عنوان قرارداد تشویش استریم سنخ یک نامیده می شود.

یوسفی زاده می گوید تأیید این حکم برای آغاز فعالیت آسیاتک همچنین از موسسه انتظام هنجار بخاطر شهرهای بوشهر، سنندج، کرمانشاه، اصفهان و کرج اندوهناک شده و مراحل راه اندازی آن باید هنگام شود. همچنین، استفاده ی آسیاتک از امکانات مخابرات برای سرتاسر قلمرو است؛ اما بخاطر شهرهای مذکور قرارداد مجزایی حیات دارد.

یوسفی زاده اطلاع می دهد خدمات بیت استریم آسیاتک از ماه آینده راه اندازی می شود. مشترکان می توانند مودم را از شرکت تدارک کنند؛ اما خرید از خود همکاری جبری زدودن. همچنین، درباره ی عرضه ی قسطی مودم هنوز تصمیم بازپسین گرفته نشده است.هزینه ی VDSL چقدر خواهد بود؟

اول تیر، رئیس رگولاتوری درون نشستی  با اصحاب رسانه یادآور شد نرخ تعرفه ی خدمات VDSL بیشتر از بها تعریف شده ی مصوبه ی ۲۶۶ سازمان نخواهد وجود. درحقیقت، جوشقانی پیش بینی می بطی ء شرکت های FCP به قصد جذب مخاطب نفقه ها را از تعرفه ی مصوب دولت نیز کمتر حساب کنند تا درخت سرو VDSL بین مشترکان اینترنت ثابت جا بیفتد. بااین حال، تعرفه ی اینترنت VDSL بیش از دوبرابر نفقه ی ADSL خواهد وجود.

در جدول زیر، تعرفه ی ارائه ی خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت مدلل را مشاهده می کنید که دولت در سال ۱۳۹۶ تصویب کرد:تعرفه ی نمایش ی خدمت دسترسی پرسرعت ثابت مبتنی پیاده شدن سیم مسی
(ADSL)ارزش بیت دانلود (بیت برثانیه)سقف* تعرفه ی ماهانه ی ارائه ی خدمت (هزار ریال)۵۱۲ کیلو بیت برثانیه۱۲۵۱ مگابیت برثانیه۲۰۰۲ مگابیت برثانیه۲۵۰۳ مگابیت برثانیه۳۵۰۴ مگابیت برثانیه۴۰۰۸ مگابیت برثانیه۵۰۰۱۶ مگابیت برثانیه۸۰۰تعرفه ی عرضه ی خدمت دسترسی پرسرعت ثابت مبتنی به خشکی امدن VDSL و فیبر نوری۲۰ مگابیت برثانیه۲۰۰۰۳۰ مگابیت برثانیه۲۵۰۰۵۰ مگابیت برثانیه۳۰۰۰

رئیس محفل شورای اسلامی درون افتتاحیه ی مرکز داده ی همراه اول، پس از سخنان وزیر ارتباطات درباره ی لزوم باهم اتحاد کردن بیشتر مجلس برای توسعه ی زیرساخت های ارتباطی درون کشور، گفت زمان حال دو هزار کیلومتر فیبر نوری کشیده شده؛ اما درزمینه ی شبکه ی مدلل فیبر نوری بسیار خسته عمل می کنیم و شبکه ی ارتباطی مان متکی به مملکت ی موبایلاست.

محمدباقر قالیباف تکثیر کرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وظیفه دارد بخش مخصوص را در مرزوبوم ی اینترنت کنار بستر فیبر نوری وارد خدمات دهی نرم تا از انحصار مخابرات دربیاید و دراین مبنا اپراتورها هم نامزد هستند. به گفته ی وی ، اگر دراین میان به معاون مجلس شورای اسلامی حاجت باشد، کانون آماده است وضعیت این حصه را سامان دهد.بیشتر بخوانید:اعضای مرکز نوآوری ایران زمین بوسیله خدمات بانکداری باز دسترسی معین کردندایرانسل قدم شرکت با ستاد ترمیم مدارس را گسترش می دهدمیزان سفر مردم در خرداد ۳/۵ برابر نوروز بوده استمعماری شبکه ملی اطلاعات در جلسه شورای فضای مجازی درود شدفروشگاه های اینترنتی دارای علامت ای نماد باید قیمت بوسیله روز و سندیت متاع را اطلاع دادن کنند
شایعه های گذشته توقع می کردند سامسونگ نسخه ای مفت تر گوشی تاشدنی خویشتن را به بازار نمایش خواهد کرد. فداکار از شایعه ها که ماه گذشته قوت گرفتند، احتمال ارائه ی گوشی تاشدنی مناسب قیمت را تا سرانجام سال ساری بسیار زیاد می دانستند. موافق اخبار پیشین، نسخه ی اقتصادی تر گوشی تاشدنی سامسونگ بوسیله پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، اما نمایشگری کوچک تر از نسخه ی معمولی فراهم خواهد بود. به هرحال، حالا گفته می شود احتمالا تا سال ۲۰۲۱، نمی توان انتظار شناساندن و عرضه این گوشی را داشت؛ محصولی که به نام گلکسی فولد Lite داخل رسانه ها معروفیت گذاری شده است.

اطلاع دادن قبلی دعوی می کردند گلکسی فولد لایت ماه اوت معرفی می شود. افزون براین، در این ماه رویداد Unpacked سامسونگ را گواه خواهیم حیات که گوشی هایی همچون گلکسی نوت 20 و شاید نسخه ای جدید از گلکسی فولد در آن رونمایی می شوند. همان طورکه گفته شد، احتمال معرفی کردن نسخه ی لایت گوشی تاشدنی گلکسی فولد تو رویداد آنپکد پیش رو، زیاد ضعیف شده است؛ زیرا اضطرار ای ها تصمیم خمود اند این گوشی اقتصادی را سال آینده معرفی کردن و به بازار نمایش کنند.مقاله های مرتبط:سامسونگ در حال ساخت گلکسی فولد لایت برای نمایش داخل ۲۰۲۰ استنگاه نزدیک ویدئویی به گلکسی فولد سامسونگ

گوشی تاشدنی گلکسی فولد لایت درون زمان ارائه به بازار احتمالا زیاده چرب یا شیرین معادل یک میلیون وون کره (حدود ۹۰۰ دلار) خواهد داشت. اگر این مفروضات صحیح باشد، بازهم قیمت اقتصادی ترین گوشی تاشدنی کره ای ها درحدود محصولات درفش دار میدان خواهد وجود.

اخبار و گزارش های متاخر دلیل تأخیر در معرفی و عرضه ی گوشی تاشدنی اقتصادی سامسونگ را اطلاع دادن نکرده اند. بااین حال، برخی کارشناسان پیش بینی می کنند شاید بازهم ویروس کرونا دلیلی بخاطر معرفی نشدن گوشی جدید باشد.

همان طورکه گفته شد، گوشی سامسونگ گلکسی فولد لایت احتمالا از پردازنده ی پرچم دار اسنپدراگون ۸۶۵ برخوردار خواهد بود. به علاوه، شاید اکراه ای ها برای ارزان نگه داشتن قیمت گوشی، قابلیت اتصال به شبکه ی 5G را در آن نمایش نکنند. دیگر مشخصات و نبوغ های گوشی جدید سامسونگ معلوم نیست؛ اما می نبوغ با احتمال فراوان، کوچک تر بودن نمایشگر و کاهش قدرت ذهن خواه دیگر بسرنوشت شوم دچار کردن ها را درون آن پیش بینی کرد.بیشتر بخوانید:ریلمی C11 معرفی کردن شد؛ دوربین دوگانه و باتری ۵٬۰۰۰ میلی آمپرساعتیNord اشتهار گوشی میان رده اتیه وان پلاس استگوشی های هوشمند با شارژرهای سریع ۱۰۰ واتی سال آینده به راسته می آیندگلکسی نوت 20 مجهز بوسیله پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس عرضه می شودردمی 9A و ردمی 9C شیائومی معرفی شدند
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، در آغاز هفته سی و دوم رقابت های هندبال کمیسیون های اسپانیا بارسلونادر بیرون از مسکن به میدان جنگ سلتاویگو رفت. ستین در نیمه اول رجحان رحم تا آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی این آویشن درون اختلاط پا بر جا محضر نداشته باشد.

تو دقیقه ۱۶ بارسلونا صاحب یک ضربه کاشته شد که این موضع را لیونل مسی روی درب فرستاد و سوارز با ضربه ضابطه گل شروع را بوسیله علیه رساند. در نیمه دوم تیم میزبان موفق شد روی اشتباه مدافعان بارسلونا در دقیقه ۴۹بازی را به همسانی بکشاند. فدرو اسمولوف روی یک تجلیل عرضی عاری اینکه از سوی مدافعان بارسلونا تهدید شود پشه ترشتگن را بازکرد.

دردقیقه ۶۷ تعلل بسیار از وزن مدافعان سلتا باعث توپ ربایی مسی شد و پاس این ورزشکار همچنین با ضربه لوئیر سوارز از تو محوطه جزا بوسیله تراب برتری کاتالان ها بدل شد.

بارسلونا که تا حدودی خیالش از پیروزی در این ملاقات راحت شده وجود از دقیقه ۸۰ آنتوان گریزمان فرانسوی را هم مسبوق بازی کرد. ۸ دقیقه پس ازآن سلتا دنبال محوطه جریمه بارسا صاحب یک ضربه کاشته شد که شلیک زیبای پای چپ آسپاس مهاجم این تیم به تور دروازه بارسا ماچ زد. با علامت دادن ۵ دقیقه وقت افزودن بارسا روی دو ضد حمله تا مرز غافلگیری پیش رفت اما در هردوبار خوش شانس وجود که دراین ملاقات بازنده نباشد.

در دقیقه  ۹۴صحنه تراب فاتحه میزبان تکرارشداما این بار پاس عرضی دنیس سوارز با ضربه عقیده نکردنی  نلیتو با واکنش ترشتگن روشن شد تا مروارید بارسا بسته بماند.

بارسا با این تساوی ۶۹ امتیازی شد و موقتا به صدر رسید و سلتا هم با ۳۴ نمره شانزدهم است. بارسلونا با این نتیجه این باره اجازه قسط تا رئال مادریددر عارض پیروزی مقابل اسپانیول عاری تبصره در صدر خط سیر راحتی گیرد. این بازی روز دوشنبه برگزار می شود.

در سایر بازی های امروز سویا با وایا دولید به تساوی یک بریک رسید و بیلبائو با نتیجه سه بریک مایروکا را شکست خورده کرد.
بوسیله گزارش هلث دی نیوز این بررسی نشان انصاف این دارو بوسیله نام تانزوماب که یک پادتن تک دودمانی (آنتی بادی مونوکلونال) است، می تواند باعث تخفیف درازمدت درد شود. ولی عوارض جانبی جدی آن غم باعث نگرانی است.

تانزوماب با سایر تداوی ها ضد درد متفاوت است، چرا که باعث مهار «عامل رشد خشمناک»، یک پروتئین ایجادکننده درد، می شود.

دانشمندان تو حال ساخت داروهای جدیدی هستند که حساسیت دستگاه خشمناک را نسبت عوامل دردزا کاهش می دهد و این راه جدیدی برای حل شاق درد مزمن است.

وعده سوم کارآزمایی بالینی این دارو را شرکت های فایزر و الای لیلی تامین مالی کرده اند. ۱۲۰۰ ناخوش به طور تصادفی به دو قسمت قسمت کردن اخذ کننده دو دوز تانزوماب و گروه دارونما تقسیم شدند. شصت بیماری دیگر بی آرامی داروی شبه افیونی ترامادول را دریافت کردند.

نتایج این بررسی نشان رحم دوز والاتر تانزوماب باعث کاهش درد و نیز گشایش کارکرد بیماران شده اسست.

درون حال حاضر داروهای مخالف شبه افیونی متشابه ترامادول و داروهای ضدالتهاب غیر استروئیدی (NSAID) قرین آسپیرین و ایبوپروفن تنها داروها برای کمردرد  مزمن هستند. اما شاق این است که داروهای شبه افیونی اعتیادآور هستند و داروهای NSAID می تواند باعث خونریزی وخیم گوارشی شوند.

چنانچه این داروها داخل کمردرد موثر واقع نشوند، درمان جایگزین جراحی فیوژن یا الحاق استوانه فقرات است که همیشه موثر تراشیدن.

تانزوماب هر دو ماه یکبار تنقیه می شود و عوارض جانبی داروهای شبه افیونی یا NSAID را ندارد.

اما یک عارضه جانبی بسیار وخیم دارد که بیش از ۲ درصد بیماران مبتلا می نرم. این دارو با عارضه تخریب غضروف مفصل مربوط شده است که ضرورت جایگزینی مشروح را حاضر می آورد.

این تصادف جانبی مجتمع توجه بازبینی فعلی این دارو بوسیله سازمان طعام و داروی آمریکا به نشانی درمانی بخاطر درد مزمن شاگرد از آرتروز جدی است
به گزارش همشهری آنلاین یک رسانه قطری خبر از لیس همکاری السیلیه با کریم انصاری فرد  تو انفصال آینده وقوف داد.  الرایه داخل خصوص بازیکنان خارجی السیلیه گزارش داده که «با توجه به عدم پذیرش پیشنهاد تمدید دو ماهه پیمان نامه به نیت حضور در بازی های باقیمانده جزئی از جمله ساری بوصوفه از پروگرام کادرفنی السیلیه خارج شده در حالی که این بازیکن خواستار تمدید قرارداد بوسیله مدت یک فصل دیگر شده بود اما کمیسیون این درخواست را نپذیرفت و همکاری دو طرف به پایان رسید.

الرایه داخل ادامه نوشت: براساس گزارش منابع خبری بوصوفه تنها بازیکنی نیست که از السیلیه جدا می شود و تصمیم خمود شده در پایان فصل ساری شرکت با کامل بازیکنان خارجی فعلی باشگاه (ازجمله کریم انصاری فرد) به انتها برسد البته این موضوع در نهایت به گزارش فنی سرمربی بستگی خواهد داشت.

 این درون حالی است که از کریم انصاری فرد به عنوان یکی از گزینه های یحیی گل محمدی بخاطر شیار حمله پرسپولیس درون انفصال آینده اشتهار درگیر می شود. انصاری بی تا درون مفارقت دوازدهم سابقه همکاری با یحیی تراب محمدی را در پرسپولیس داشت. گل محمدی در آن فصل خلیفه ژوزه مانوئل پرتغالی شد و اتفاقا انصاری فرد هم در زمان نخستین سرمربیگری تراب محمدی آمار مناسبی در گلزنی داشت و حتی در ورزش برابر پیکان غصه موفق به هت تریک شد.

باید نظر سپس از جدایی انصاری فرد از تیم نه چندان مطرح السیلیه در فوتبال قطر این بازیکن همچنان داخل لیگ این سرزمین با پیشنهادی روبه رو خواهد شد یا نه. درون صورتی که او قصد بازگشت به فوتبال ایران را داشته باشد باید منتظر مناقشه پرسپولیس با متصرف با تجربه تیم ملی کشورمان را داشته باشیم. اتفاقی که با توجه بوسیله جدایی احتمالی اوساگونا و ماجرای استوکس چندان دور از واقعیت تراشیدن.