صنعت سازان کویر

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، در آغاز هفته سی و دوم رقابت های هندبال کمیسیون های اسپانیا بارسلونادر بیرون از مسکن به میدان جنگ سلتاویگو رفت. ستین در نیمه اول رجحان رحم تا آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی این آویشن درون اختلاط پا بر جا محضر نداشته باشد.

تو دقیقه ۱۶ بارسلونا صاحب یک ضربه کاشته شد که این موضع را لیونل مسی روی درب فرستاد و سوارز با ضربه ضابطه گل شروع را بوسیله علیه رساند. در نیمه دوم تیم میزبان موفق شد روی اشتباه مدافعان بارسلونا در دقیقه ۴۹بازی را به همسانی بکشاند. فدرو اسمولوف روی یک تجلیل عرضی عاری اینکه از سوی مدافعان بارسلونا تهدید شود پشه ترشتگن را بازکرد.

دردقیقه ۶۷ تعلل بسیار از وزن مدافعان سلتا باعث توپ ربایی مسی شد و پاس این ورزشکار همچنین با ضربه لوئیر سوارز از تو محوطه جزا بوسیله تراب برتری کاتالان ها بدل شد.

بارسلونا که تا حدودی خیالش از پیروزی در این ملاقات راحت شده وجود از دقیقه ۸۰ آنتوان گریزمان فرانسوی را هم مسبوق بازی کرد. ۸ دقیقه پس ازآن سلتا دنبال محوطه جریمه بارسا صاحب یک ضربه کاشته شد که شلیک زیبای پای چپ آسپاس مهاجم این تیم به تور دروازه بارسا ماچ زد. با علامت دادن ۵ دقیقه وقت افزودن بارسا روی دو ضد حمله تا مرز غافلگیری پیش رفت اما در هردوبار خوش شانس وجود که دراین ملاقات بازنده نباشد.

در دقیقه  ۹۴صحنه تراب فاتحه میزبان تکرارشداما این بار پاس عرضی دنیس سوارز با ضربه عقیده نکردنی  نلیتو با واکنش ترشتگن روشن شد تا مروارید بارسا بسته بماند.

بارسا با این تساوی ۶۹ امتیازی شد و موقتا به صدر رسید و سلتا هم با ۳۴ نمره شانزدهم است. بارسلونا با این نتیجه این باره اجازه قسط تا رئال مادریددر عارض پیروزی مقابل اسپانیول عاری تبصره در صدر خط سیر راحتی گیرد. این بازی روز دوشنبه برگزار می شود.

در سایر بازی های امروز سویا با وایا دولید به تساوی یک بریک رسید و بیلبائو با نتیجه سه بریک مایروکا را شکست خورده کرد.
  • ۹۹/۰۴/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی