صنعت سازان کویر

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، کنار اساس اخبار شریک شدن کنترل چونی هوا، شاخص آلودگی هوای تهران به خشکی امدن روی عدد ۶۰ یعنی بازه متناسب قبول فراغت دارد. البته طی ۲۴ شایسته کردن گذشته هم هوای پایتخت قابل پسند بوده است.

روز شنبه حداقل دمای پایتخت به ۱۴ درجه سانتی گراد و حداکثر به ۱۰ منصب سانتی گراد می رسد. نیز پیش بینی می شود ۲۴ روزگار آینده هوای پایتخت قابل مقبول است.

این داخل حالی است که پایتخت از ابتدای سال تاکنون ۱۵ روز هوای پاک، ۱۶۸ روز هوای شایان قبول، ۵۳ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و دو روز هوای ناخوش داشته است.
به گزارش همشهری آنلاین تو روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر لیس دلبستگی یوونتوس به تسلسل قرارداد رونالدو مطرح شده است. دلیل این موضوع اندوه عطیه بالای رونالدو عنوان شده است. اجرت 28 میلیون پوندی رونالدو در 35 سالگی باعث شد تا بانوی پیر این تصمیم را بگیرد. غرض روزنامه دیلی میل در گزارش روز گذشته خود از احتمال زیاد جدایی رونالدو در تابستان پیش رو سخن به میان آورد و از پاری سن ژرمن بوسیله نشانی یکی از مشتریان جدی رونالدو یاد کرد.

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن تو خصوص جذب رونالدو گفته: اگر رونالدو جدایی خویشتن از یوونتوس را اعلام درنگ پاری سن ژرمن تلاش خواهد کرد تا او را جذب کند.

این در حالی است که اخیرا نیمار هم نشانی کرده که تا زمان شهود شیشه دوربین لیگ قهرمانان اروپا در تیم پاریسی خواهد ماند. با این حساب شاید در آینده نزدیک شاهد هم تیمی شدن رونالدو نیمار در تیم پاریسی باشیم.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از اعتماد، با وجود استواری زمزمه های کاهش بیشتر قیمت دلار در میدان فردوسی، هیجان در روز اخیر به سطح بالاتری رسید تا جایی که تپش خرید به خصوص تو راسته مسکن و خودرو شدت گرفته است.

هر چند در این بازارها خریداران اندک از فروشندگانند و به نوعی منتظر سیاست های متقابل ایران تو برابر رییس جمهور جدید امریکا هستندچرا که معتقدند اگر محاکمه ها متناسب باشد، چه بسا ارزش دلار از ارج های فعلی نیز پایین پر حرارت می آید بنابراین فروش با قیمت های فعلی قانون دان زدودن. ولی تلاش بخش دیگری از اقتصاد ایران که از جریان سازی و بلندی روبیدن نرخ دلار نفع می برد نیز باعث حیرت شده و بعضا مشاهده شده این افراد تو فداکار کانال های تلگرامی به «خبرسازی» روی آورده اند تا بتوانند جلوی کاهش بیشتر ارزش را بگیرند.

خبرسازی برای جلوگیری از ریزش مقدار ها در مطلع در یک قسمت قسمت کردن تلگرامی فروشندگان خودرو آغاز شد و با اقدام متقابل آدم در شبکه های مجازی و هشتگ «دلال سکته کن» ادامه یافت. تا اینکه گام اعتراض بوسیله عدم دگرگونی ارزش ها آن هم داخل شرایطی که نرخ دلار نسبت به ابتدای آبان ۱۴ درصد کاهش داشته، به سایت های بزرگ سودا کالا نیز رسیده و بسیاری از کاربران شبکه های مجازی با انتقاد از عملکرد آن ها در عدم کاهش قیمت محصولات پایگاه تو شرایطی که مقدار دلار سقوط داشته، از آن ها خواسته اند قیمت ها را تبدیل دهند.

به گفته کاربران در بسیاری از سایت ها کالاهایی که تا هفته عاقبت مهر ماه و به برهان صعود ارزش دلار، «ناموجود» حیات بوسیله یک باره موجود شدند، اما با همان قیمت مهرماه. به نظر می رسد دلالان و خبرسازان بازارها از هر فرصتی برای جلوگیری از کاهش حاشیه نویسی سود دلالی استفاده می کنند.

نگهداری میدان با خبرسازی
تغییر اقدام دلار در بازار از بامداد پنجشنبه و تو شرایطی آغاز شد که اخبار مخابره شده از امریکا، پیشی قبض بایدن از رقیب جمهوری یا خود را علامت می داد. با بود اینکه راسته نیم تعطیل بود، اما نرخ دلار تا کانال ۲۶ هزار تومان کاهش یافت. به اسلوب ای که طی ۶ روز طرز کار و از شنبه ۱۰ آبان تا پنجشنبه ۱۵ آبان بسیار از ۵ درصد نزول داشت و از ۲۸ هزاره تومان به ۲۶ هزاره و ۳۵۴ تومان رسید. هرچند کاهش قیمت ها با بازگشایی بازارها تو روز گذشته کاهش بیشتری گرفت و حتی برخی فعالان راسته ارز معتقدند ارزش ها روند نزولی خود را ادامه می دهند.

هر چند به باور کارشناسان اقتصادی کاهش نرخ دلار ناشی از اثرات جریان برگزینی بایدن است و درون میان مدت قیمت دلار در یک ارج تثبیت خواهد شد که «مقدار یا کانال تثبیت» همچنین وفاق زیادی به اقدامات دولت فعلی و دولتی که در ۱۴۰۰ پهلو شیوه کار می آید، دارد. اما جدای از انتظاراتی که درون بازارهای دارایی برای کاهش یا ثبات میان مدت ارج ها آن تیمار درون شرایطی که رسم تحلیف رییس جمهور منتخب هنوز برگزار نشده، شکل گرفته، تلاش های برخی بازارسازان برای جلوگیری از سقوط بیشتر قیمت هاست. به نظر می رسد باز شدن روزنه خواهش برای بهبود شرایط، گروهی از دلالال را به تامل انتشار اعلام غیرواقعی انداخته تا بازارها را در شرایط نااطمینانی نگه دارند.

شایعه پراکنی در میدان خودرو
همگی چیز با یک اسکرین شات از گروه فروشندگان خودرو آغاز شد. جایی که یک فروشنده خطاب بوسیله هم صنف هایش گفته حیات که در گروه های متنوع شایعه پراکنی کنند تا «مردم پول های سندیت را به جای بورس بوسیله بازار خودرو آورند چرا که بورس در آینده زکام خواهد داشت و ضرر هنگفتی به سهامدارانش می زند». تاکید بخاطر ورود نقدینگی های سرگردان به بازار خودرو در حالی است که پیاده شدن بن مشاهدات میدانی افراد برای معامله خودرو عجله ای ندارند و معتقدند نرخ ها کاهش بیشتری خواهد یافت.

چرا که دستاویز خودروسازان برای افزایش بها ها که همان ارتعاش قیمت ارز بود، به زودی از بین می جوی و قیمت ارز داخل یک بها یا کانال تثبیت خواهد شد. البته سعید موتمنی، رییس هیئت قانونگذاری فروشندگان خودرو داخل مصاحبه ۱۳ آبان خود کاهش قیمت درون میدان خودرو را حتمی نمی دانست چرا که بر این باور است اقدامات بانک مرکزی تو مدیریت شرایط پس از انتخابات امریکا برای کاهش قیمت ها در بازار دارایی ها تعیین کننده نم از هر عامل مسئله دیگر است.

اما نکته دیگر در خصوص بازار خودرو، تغییرات «اغلب مثبت» قیمت خودروهای داخلی نسبت به آخرین روز بازار در سایت های فروش است. بوسیله عنوان مثال دسته پراید نسبت به آخرین روز راسته بین ۲.۶ و ۰.۸۷ درصد افزایش داشته اند. در گروه سمند نیز قیمت های روز شنبه بین ۱.۵۶ تا ۲.۲۵ درصد تکثیر را نشان می دهد. این داخل حالی است که برخی خبرگزاری ها از کاهش ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومانی خودرو در مشاهدات میدانی وقوف دادند. با حیات اجازه اضافه ۲۵ درصد قیمت خودروها در پاییز، بوسیله رویت می رسد این کاهش امین نخواهد بود. چرا که فعالان می گویند عمده خریداران مشتاق کاهش مقدار ها هستند و این بازار تو رکود به شیوه می سرما.

مورد عجیب داخل بازار مسکن
اشاعه آگهی فروش ۲۵۲ واحد به صورت یکجا درون منطقه ۲۲ تهران و خرید یکجا ۵۶ واحد آپارتمان تو اصفهان نیز از دیگر رخدادهای نوظهور میدان بناء پس از نزدیک شدن بایدن به کاخ سفید بود. ولی روز گذشته نیز روند فروش یکجای آپارتمان درون سایت ها شدت گرفته بود به گونه ای که تا لحظه نگارش این گزارش (شایسته کردن ۱۷) شهر آگهی فروش یکجا از سه گانه تا یازده مرتبه ثبت شده که برخی از این آگهی ها در مناطق گران تهران بودند. افزایش ثبت آگهی های فروش یکجای منزل مسکونی در حالی است که تا پیش از انتخابات امریکا بنیادی ترین مساله بازار مسکن از رویت کارشناسان بی آرامی صنوبر نبودن نمایش مسکن با تقاضا نشانی شده که به همین دلیل بها ها شتاب بیشتری به خود گرفته و تقاضاکنندگان اصلی از بازار خارج شدند.

از سوی دیگر عرضه کنندگان نیز تمایلی برای پیدایش ساختمان ندارند. چرا که معتقدند هیجان زیادی بر بازار فرمانده است که می تواند قیمت ها را تا اینکه درون کوتاه مدت تغییرات دهد. درون این راستا مهدی سلطان محمدی، کارشناس مسکن گفت: «درون چند ماه گذشته بازارها خود را پهلو زمینه پیروزی ترامپ درون انتخابات بزرگواری جمهوری امریکا و ارج های بالای دلار تنظیم کرده بودند. پیروزی بایدن اطلاع جدیدی بود که به بازارها آمد و به همین برهان قیمت ها فورا اتفاق نمی افتد. صاحبان کالاها خواستار استقرار نرخ ارز می مانند و اگر ببینند ارج آن مدلل شده به تدریج قیمت کالاها را پایین می آورند. شاخص جریان هوا بی قراری مقداری کاهش می یابد.»

خرید سریع برای جلوگیری از زیان
واکنش به انتخابات امریکا محدود بوسیله میدان اموال نمی شود و تا اینکه تو لقمه فروشی ها نیز بیم برای کاهش بها ها وجود دارد. با خیز وجویی داخل برخی از این خرده فروشی ها می قابلیت دریافت کالاهایی که تا دیروز «ناموجود» بودند مانند گوشی تا لپ تاپ بوسیله سرزده موجود شدند، اما با همان ارج ارز ۳۰ هزاره تومانی آماده فروش هستند.

در کتاب ۲۹ مهر سال جاری گزارشی دامن عنوان «تقدیر عموم نخرید تا مفت شود» به طبع رسید که در آن بها فدایی اقلام نیز عنوان شده بود. تو زمان نگارش آن گزارش نرخ دلار نزدیک بوسیله کانال ۳۲ هزار تومان بود و در ۳۱ هزاره و ۸۰۰ تا ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان سودا می شد. با وجود کاهش بیش از ۲۱ درصدی قیمت ارز، ولی نرخ لپ تاپ «ایسوس مدل vivobook- X۵۴۰YA» که در آن گزارش عنوان شده بود تنها ۲۰۰ هزار تومان کاهش داشت و به ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزاره تومان رسید. ارزش گران ترین لپ تاپ موجود درون بازار درون آن وضعیت که «ایسوس مدل ROG Zephyrus Duo ۱۵ GX۵۵۰LWS» وجود نیز با ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش به ۱۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید که ۴ درصد کاهش ارزش را علامت می دهد.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین آخرین شمارش آرا داخل ایالت های آمریکا علامت می دهد که جو بایدن داخل دو ایالت غرب آمریکا آریزونا و نوادا از دونالد ترامپ جلو است و احتمالا آرای الکترال این بطرف خانه ها را به دست می آورد.

از طرف دیگر در سه روستا غرب میانه آمریکا همچنین اوضاع به سود بایدن است. پیروزی بایدن داخل ولایت ویسکانسین پیش بینی شده است. بایدن در بخانه برگشتن میشیگان جلوتر از  ترامپ است و با توجه به ترکیب پاره های این ایالت احتمالا پیشتازی اش را حفظ خواهد کرد و همگی آرای الکترال این ده را به دست خواهد آورد. تو بخانه برگشتن پنسیلوانیا با تعداد ۲۰ رای الکترال دونالد ترامپ از مجرا بایدن جلو است، ولی با توجه به باقی ماندن شمار زیادی از آرای پستی در این ایالت که شمرده نشده اند، احتمالا اخبار نتیجه نهایی در این ولایت به تاخیر خواهد افتاد.

ولی تا اینکه اگر بایدن آرای الکترال پنسیلوانیا را در نهایت به دست نیاورد. با بردن دو ایالت غربی آریزونا و دو دهکده غرب میانه ویسکانسین و میشیگان (به علاوه آرای پیش بینی شده برای او در بخانه برگشتن های دیگر) و یک رای الکترال ایالت نبراسکا (ایالتی که آرای الکترال آن کنار خلاف ایالت های دیگر بین دو نامزد انشعاب می شود) او به مغز جادویی ۲۷۰ یعنی اکثریت ۵۳۸ رای کالج الکترال خواهد رسید و  به عنوان چهل وششمین رئیس جمهور آمریکا گزینش خواهد شد.

دونالد ترامپ برای پیروزی درون انتخابات حتما باید داخل هر سه ده کلیدی مغرب میانه آمریکا یعنی ویسکانسین، میشیگان و پنسیلوانیا نمدار شود. 

البته با توجه اختلاف های تاریخ اعلام نتایج رسمی در دهات ها و درخواست های احتمالی اردوی ترامپ برای بازشماری آرا داخل ایالت ها با فاصله نزدیک رای ها ممکن است اطلاع دادن رسمی پیروز انتخابات طول بکشد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پنجره نقل و انتقالات حلقه پرسپولیس پس از نابرابر مطالبات برانکو ایوانکوویچ باز شد ولی به نظر می رسد پرونده مربوط بوسیله یکی دیگر از طلبکاران اجنبی این باشگاه درون روزهای آتی وعده دیگر دردسرهایی را بخاطر سرخ پوشان ابداع خواهد کرد.

پرسپولیس اواسط تابستان طبق حکم کمیته وضعیت فیفا به پرداخت طلب گابریل کالدرون و دو دستیارش محکوم شد. با این بود این باشگاه فوری اعتراضی را درباره پرونده سرمربی آرژانتینی و دستیار اسپانیایی وی یعنی خواکین تو محکمه CAS مطرح کرد.

دادگاه حکمیت ورزش اینک برای پرونده این دو مربی و پرسپولیس داور تعیین کرده و فراغت است در آینده این داور بوسیله اعتراض باشگاه ایرانی تفحص کند.

البته راحتی شد مطالبات ۷۰ هزاره و ۴۰۰ دلاری اینیگو، دیگر دستیار کالدرون بیرون از رسیدگی ضبط وی در دادگاه CAS پرداخت شود. وکیل مربی بدنساز سابق پرسپولیس روز ۲۲ مهر با ارسال مجله ای به این باشگاه و اعلام شماره حساب درخواست کرد طلب وی تا ۲۲ آبان پرداخت شود.

زمان حال حدود ۱۱ روز تا آخر فرصت پرسپولیس بخاطر واریز مبلغ بوسیله این شماره شمار باقی مانده و اگر این اقدام انجام  نشود، مباشر اینیگو نامه ای را بوسیله فیفا ارسال کرده و ضمن اعلام پرداخت نشدن مطالبات هم چشم خویشتن از فیفادرخواست اقدام های انضباطی علیه پرسپولیس می شود.

ظاهرا اگر باشگاه نتواند در مدت باقی مانده طلب اینیگو را تسویه کرده و این موضوع به اطلاع کمیته انضباطی فیفا برسد، باید وهله دیگر تماشایی جرائم و محرومیت هایی برای پرسپولیس باشیم. برانکو: با پنجره بسته به فینال رسیدم | فدراسیون فوتبال چطور به ویلموتس تکیه کرد
امروز به روزرسانی شکوه بخاطر اپلیکیشن و پلتفرم یوتیوب در اندروید و iOS منتشر شد. این بوسیله روزرسانی جدید یک سری محدودیت های جدید، ساده برنده شدن رابط کاربری و از همه مهم تر، یک سری ژست حرکتی جدید به همراه دارد.مقاله ی مرتبط:گوگل به دنبال راهی جدید برای تصرف درآمد بیشتر از یوتیوب

با تغییرات جدید کاربران راحت تر می توانند وارد حالت تمام ورق یا از آن خارج شوند. کافی است ویدئو را بوسیله سمت بلندی بکشید تا به حالت افقی یا تمام ورقه دربیاید. بخاطر اینکه از حالت افقی یا کامل ورق بیرون شوید، باید ویدئو را بوسیله سمت پایین بکشید.



دکمه زیرنویس (Close Caption) دیگر در ذیل منوی سه نقطه پنهان محو و در همان منوی اصلی ویدئو سزاوار سرزنش مشاهده است. این پیوستگی برای تکمه Autoplay هم رخ داده و کاربران سریع تر می توانند به این دکمه دسترسی پیدا کنند.



گوگل چند وقت پیش ویژگی Video Chapters را برای نسخه دسکتاپ یوتیوب ارائه کرد و حالا این ویژگی بوسیله اپلیکیشن یوتیوب هم اضافه شده است. این فردی بخش های مختلف ویدیوها را به صورت تصاویر کوچک بوسیله کاربران علامت می دهد. با این ویژگی می توانید دقیقا بوسیله لحظه خاص ویدیوی مدنظر بروید.





از دیگر تغییرات به وجودآمده می توان به نمایش یک سری پیشنهاد اشاره کرد؛ مثلا یوتیوب بوسیله کاربران پیشنهاد می کند بخاطر تماشای ویدئو باید گوشی را چرخاند یا ویدئو را داخل حالت واقعت رمزی مشاهده کرد. گوگل اعلام کرده است که داخل آینده پیشنهادهای بیشتری بوسیله یوتیوب تکثیر می شود تا کاربران راحت تر بتوانند ویدیوها را مشاهده کنند.بیشتر بخوانید:نسخه جدید اندروید پیام رسان آی صحبت منتشر شداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۸ آبان)لایو اینستاگرام چهار ساعته می شودمحصولات گوگل از سال ۲۰۲۲ بوسیله بعد با مواد بازیافتی ساخته می شونداپل دسترسی کاربران iOS بوسیله مرورگر سرویس استریم بازی استادیا را عقد کرد
به گزارش همشهری آنلاین، کیک یزدی یا کیک فنجانی که درواقع همان کاپ کیک و مافین فرنگی هاست، از عموم قدیمی ترین و نوستالژیک ترین عسل های ایرانی و از گوناگون کیک میسر شوهردار و اسفنجی است. ۲ طرز تهیه کیک یزدی زعفران خوشمزه و نرم عاری ماست (با شیر) و با ماست و نکات مهم کیک یزدی پف و نرم را در ادامه بخوانید.

بیشتر بخوانید:

طرز تهیه تیرامیسو | متورم وفن مستقر کردن معروف ترین دسر ایتالیایی در خانه

روش تهیه مربای به | نکات کلیدی برای خوشرنگ شدن این مربای خوشمزه

طرز تهیه فرنی با نشاسته | ترفندهایی بخاطر درست کردن این دسر خوشمزه

طرز تهیه شله زرد | نکات کلیدی پخت این نذری خوشمزه

مواد لازم

تخم مرغ: ۳ مغز

آرد: ۳ لیوان فرانسوی دسته دار

چربی مایع: یک سومین لیوان فرانسوی قسمت قسمت کردن دار

تشکر: یک پنجم استکان فرانسوی دسته دار

شیر: دوسوم استکان فرانسوی دسته دار (یا ماست سفت و بدون آب یک لیوان فرانسوی گروه دار)

زعفران وقت کرده غلیظ: یک ملاقه غذاخوری

وانیل: یک چهارم قاشق غذاخوری

گلاب: یک چهارم استکان فرانسوی دسته دار

بیکینگ پودر: یک ملاقه غذاخوری

کپسول کیک یزدی یا کاغذ کیک یزدی

کنجد بوسیله بها سلیقه



بیشتر بخوانید:

طرز تهیه خیارشور خانگی | فوت وفن تمهید خیارشور درون خانه 

سیاق تهیه سرکه سیب شوهردار | نکات مهم متین کردن این معجون لاغری 

طرز تهیه عرق نعنا دوآتشه در خانه | بهینه طریق نگهداری از این مایع ضد جریان هوا

طرز تمهید ترشی لوبیا سبز | این نکات را داخل تهیه انواع ترشی رعایت کنید

راه تهیه ترشی بامیه | سهل ترین روش محکم کردن ترشی همراه با نکات کلیدی روش تمهید

برای متین کردن یک کیک یزدی سهل و خوشمزه قبل از هر مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش فر را فاش کنید و درون دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. برای آماده کردن دستگاه کیک یزدی ابتدا باید شکر، دانه مرغ و وانیل را با هم خیساندن کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شود. پس ازآن روغن را تکثیر کنید و هم بزنید. وقتی که روغن هم کاملا مختلط شد ناچیز کمتر شیر یا ماست را اضافه کنید و لحظه اضافه کردن مرتب خیساندن را بی آرامی بزنید. پس ازآن گلاب و زعفران را اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: راه تمهید ماست خانگی | فوت وفن جماز کردن ماست سهل تو ساختمانی

برای افزایش کردن آرد به مواد تدریجی عمل کنید و آرد را کم کم اضافه کنید. اما قبل از اضافه کردن آرد باید آن را با بیکینگ پودر ترکیب کنید و دو بار غربال کنید. در واقع بها آرد پس ازآن از الک کردن باید ۳ لیوان فرانسوی دسته دار باشد. سپس آرد و بیکینگ پودر غربال شده را به سایر مواد کم ناچیز تکثیر کنید و درون همین حین هم بزنید. نکته رادیکال: برای مقاوم کردن کیک یزدی از جوش شیرین استفاده نکنید، همان بیکینگ پودر بخاطر پف کردن انواع کیک میسر و اسفنجی شبیه کیک یزدی کافی است.

بخاطر درست کردن کیک یزدی باید قالب کیک یزدی داشته باشد. کف قالب کپسول های کاغذی کیک یزدی را بچینید و در هر کپسول تا سه چهارم حجم کپسول مایه کیک بریزید و روی آن ها کنجد بپاشید. با ملاقه یک نشان ضربدر هم روی وسیله کیک یزدی بزنید تا درون فر پیله کند و صرفنظر بخورد. قالب کیک را بوسیله مدت ۱۵ یا ۲۰ دقیقه در فر بگذارید تا بپزد. حین پخت کیک درون فر به هیچگاه عنوان درِ فر را باز و بسته نکنید تا دمل کیک نخوابد و بافت کیک اسفنجی پیدا درنگ.

پس ازآن از ۱۵ دقیقه وقتی سطح کیک طلایی شد و ورم کرد با قعر چنگ یا طی دندان میزان پخت کیک را امتحان کنید. اگر طی دندان خشک از کیک خارج آمد کیک یزدی آماده است، اما اگر به نوک چنگال یا خلال دندان مایه خیس کیک چسبیده بود ۵ خواه ۷ دقیقه دیگر صبر کنید تا کیک شما بپزید. برای درست کردن کیک فنجانی یا همان یزدی از کشمش یا جوز خرد شده بی قراری داخل مایه کیک می توانید استفاده کنید، می توانید مقداری ۲ الی سه گانه قاشق آب پرتقال یا اسانس موز به مایه کیک هم افزایش کنید تا کیک فنجانی با بو و طعم موز خواه پرتقال یا هر ثمر دیگری که دوست دارید داشته باشید. در عارض تمایل می توانید روی کیک یزدی را با خامه فرم گرفته قنادی نظام کنید و زیباترش کنید.

طرز تهیه کیک یزدی بدون فر و در ماهیتابه

طرز تهیه کیک یزدی با ماست یا بدون ماست (با شیر) بدون فر بی آرامی امکان پذیر است. چنانچه فر یا توستر ندارید از قابلمه برای درست کردن کیک یزدی استفاده کنید و به جای کپسول کاغذی کیک یزدی هم از فنجان کاربرد کنید و سه چهارم حجم فنجان را با وسیله کیک لبالب کنید. برای این کار در یک قابلمه به کمیت نصف اوج فنجان ها آب بریزید و روی شعله سرگین قرار دهید تا آب جوش بیاید. سپس از اینکه آب جوش آمد فنجان ها را تو قابلمه بچینید.

اذن دهید فنجان ها بوسیله مدت ۱۵ دقیقه روی شعله متوسط سرگین بمانند (درِ قابلمه را باز بگذارید) سپس بعد از ۱۵ دقیقه زیر اجاق را ساکت کنید و یک پارچه پاکدامن روی قابلمه قرار دهید. ایالت دقیقه به همین صورت زمان دهید تا فنجان ها داخل قابلمه باشند و به هیچگاه عنوان پارچه را از درِ قابلمه را برندارید تا پیله کیک نخوابد. بعد از خانه دادن دقیقه کیک یزدی ها آماده هستند. کیک یزدی ها را از قابلمه بیرون بیاورید و بگذارید تا خنک شوند.

نسب: روزنامه کوروش
به گزارش همشهری آنلاین، روز ۳۰ مهربانی ویدئوی دلخراشی از دختری منتشر شد که به مشت ۲ زن در منطقه بریم آبادان کتک زده و صورتش خونین است و رمق حرف کوفتن ندارد و با این حال توسط ۲ زن روی زمین نگه داشته شده تا گریختن نکند. تو این شرایط یکی از عیال ها دست او را محکم درون مشت های خود نگه داشته و دیگری، موهای او را سفت تو دست محزون و یک بار نیز محکم با مشت پهلو طریق و صورت دختر می کوبد و با این حکم مدال می دهد که وجودش انباشته از خشم است.

ویدئوی زخم و شتم بکر آبادانی اولین وعده توسط یک روزنامه نگار خوزستانی در توییتر منتشر شد. این روزنامه نگار همراه انتشار ویدئو نوشت که «‏به این دختر توسط [یک بی همتا] تو آبادان تجاوز شده و باردار شده، وقتی رفته منزل آن شخص و تعرض کرده و صدایش را اهتزاز کرده، خانواده آن فرد با کمک کارمندان حراست تصفیه خانه آبادان، این بلا را به خشکی امدن قانون دوشیزه آورده اند ... .» این ویدئو موجی از غضب و انتقاد کاربران را بوسیله عقب داشته است و آنها اصرار داشته اند که قوه قضاییه هرچه زودتر به موضوع ورود کرده و اذن ندهد هرکس به دلخواه خویشتن قاعده شکنی بطی ء و نزاع و درگیری اسلوب بیندازد و مجازات نیز نشود. غضب کاربران غیر از ۲ زنی که غصه جنس خویشتن را به گونه فجیعی کتک خورده اند و بوسیله او رحم نمی کنند، هوشیار حافظ محافظت پالایشگاه نفت همچنین هست که جلوی دوربین، پای خود را روی سینه دوشیزه می گذارد و چند وقت در همان حالت می ایستد و بعد خم می شود و با دست، کمی از بدن بکر را لمس می کند.

ترویج این وقوف باعث شد که تمام افراد حاضر در ویدئو توسط پاسبان آبادان دربند شوند و البته برخی از آنها با قرار وثیقه آزاد شدند. تا اینکه نگهبانی که ایفا منافی اخلاق انجام داده و بدن بکر را لمس کرده وجود. تو این میان مصاحبه ای تصویری با دادستان آبادان ادا شد که وی در آن مداومت می کند موضوع بکر و مرد به خشکی امدن سر اختلافات خانوادگی بوده و چیز دیگری نبوده است. در این میان عده ای از کاربران تصاویری از مردی که دوشیزه بوسیله سراغش رفته بود، منتشر کردند و نوشتند که او سرپرست حمل و نقل پالایشگاه آبادان است و موضوع اجحاف صحت دارد. نه اختلافات خانوادگی. فدایی همچنین تالیف اند که مرد یادشده، حامی فضای سبز پالایشگاه آبادان است.

پس از ترویج ویدئوی درگیری خونین، محمدجعفر منتظری دادستان کچل کشور همچنین در وابستگی تلفنی با دادستان مرکز خوزستان ، دستور پیگیری فوری ضرب وشتم زن کبیر را صادر کرد. منتظری پس از مشاهد فیلم منتشرشده در فضای مجازی، در تماسی تلفنی با دادستان مرکز خوزستان ، دستور پیگیری فوری را صادر کرد و گفت: حاصل تند برای پیگیری بعدی بوسیله دادستانی اخبار شود. 

اما چند زمانه پس از پاشیدن ویدئوی لطمه و شتم تو شبکه های اجتماعی، صداوسیما نیز خبر کتک خوردن دختر آبادانی را با تصویری محوشده مدال رحم. دختر در این ویدئو می گوید که خبر «تجاوز و بارداربودن» او از مردی که دم خانه اش رفته، صحت ندارد و رسانه های خارجی حق ندارند تو حکم او دخالت کنند و قرار است او شکایت خویشتن را از سر عرفی پیگیری نرم.

امروز ۲ آبان همچنین ویدئوی دیگری از دختر جوان منتشر شده که سایت «راه دانا» با او مصاحبه کرده است. دختر درون این ویدئو اعتراف می کند که به بیماری مغزو اعصاب دستخوش است و زمانی که به در خانه مرد رفته، در حالت طبیعی صبر نداشته است. پدر دختر همچنین در مصاحبه ای با راه دانا بلای ناگهانی او را از کار افتادن می کند و می گوید او بایگانی پزشکی دارد و مدت اضافی است که دارو مصرف می کند و با آن که دارو مصرف می کند، همچنان عصبی است و آن روز نیز با عصبانیت برابر خانه مرد مذکور رفته است. گزارشگر از رجولیت که گفته می شود بابا دختر است، می پرسد نزاع بر عادت اختلافات خانوادگی بوده است؟ و مرد جواب می دهد: «بله، اختلاف بین خودشان بوده است.» خود دختر داخل هیچ یک از ویدئوهای منتشرشده رمز ای بوسیله انگیزه رفتن بوسیله مسکن مرد و درگیری نمی یواش و تنها روی کلمه ـ«موضوعات» تاکید می نرم و می گوید: «رفتم که جلوی خودشان و همسرشان بگویم موضوعات را.»

در این بین صداوسیمای آبادان نیز فیلمی را از اعضای خانواده این مرد و ساختمان او منتشر کرده است. در این فیلم یک زوجه که به دید می رسد همسر مرد است، می گوید که دختر جوان با «شوکر، کارد و اسید و تینر» به ساختمانی آنها رفته و خواسته که بوسیله او پول و طلا بدهند. عیال همچنین می گوید که این دختر نخست چاقو را زیر گردن یکی از پسرانش گذاشته، بعد تحت گردن دخترش و بعد ذیل گردن خود او. ولی بکر درون ویدئوی نخست گفته که فقط کاتر همراه داشته و جلوی در ساختمانی مرد از آن استفاده و با آن دست پسر خانواده را بریده است.

هنوز معلوم نیست که هیاهو دوشیزه آبادانی با ۲ عیال بر روال چه «موضوعاتی» بوده است، مقصر اصلی کدام یک از ظرفین بوده است، دختر با چه موجب ای سراغ خانه مردی رفته که عامل درگیری خونین بوده است، رجولیت که گفته می شود نزاع بوسیله تامل وی صورت گرفته، چه کسی بوده و دقیقا چه سمتی دارد، چرا دختر در ویدئو خود را بازپرس بوسیله بلای ناگهانی مغزو اعصاب کرده و پدرش همچنین این موضوع را تایید می درنگ و دهکده ها پرسیدن دیگر. ولی باید خواستار ماند و دید پیل قضاییه چگونه این ضبط را بوسیله پیش می برد و درباره مقصران چه مجازاتی در دیدن خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید؛ جزئیات جدید از ویدئوی کتک اشامیدن زنی تو آبادان | فرمانروا: همگی حاضران درون ویدئو دستگیر شدند | دادستان دخول کرد؛ ضبط قضایی تشکیل شد دستور دادستان طاس ناحیه بخاطر پیگیری موقت ضغطه وشتم عیال بالغ تو آبادان انباره قضاییه اطلاع دادن کرد: بازداشت مامور نگهبانی همکاری نفت آبادان ویدئو | جزئیات جدید کتک خوردن دوشیزه بالغ از زبان دادستان آبادان