صنعت سازان کویر

به گزارش همشهری آنلاین، روز ۳۰ مهربانی ویدئوی دلخراشی از دختری منتشر شد که به مشت ۲ زن در منطقه بریم آبادان کتک زده و صورتش خونین است و رمق حرف کوفتن ندارد و با این حال توسط ۲ زن روی زمین نگه داشته شده تا گریختن نکند. تو این شرایط یکی از عیال ها دست او را محکم درون مشت های خود نگه داشته و دیگری، موهای او را سفت تو دست محزون و یک بار نیز محکم با مشت پهلو طریق و صورت دختر می کوبد و با این حکم مدال می دهد که وجودش انباشته از خشم است.

ویدئوی زخم و شتم بکر آبادانی اولین وعده توسط یک روزنامه نگار خوزستانی در توییتر منتشر شد. این روزنامه نگار همراه انتشار ویدئو نوشت که «‏به این دختر توسط [یک بی همتا] تو آبادان تجاوز شده و باردار شده، وقتی رفته منزل آن شخص و تعرض کرده و صدایش را اهتزاز کرده، خانواده آن فرد با کمک کارمندان حراست تصفیه خانه آبادان، این بلا را به خشکی امدن قانون دوشیزه آورده اند ... .» این ویدئو موجی از غضب و انتقاد کاربران را بوسیله عقب داشته است و آنها اصرار داشته اند که قوه قضاییه هرچه زودتر به موضوع ورود کرده و اذن ندهد هرکس به دلخواه خویشتن قاعده شکنی بطی ء و نزاع و درگیری اسلوب بیندازد و مجازات نیز نشود. غضب کاربران غیر از ۲ زنی که غصه جنس خویشتن را به گونه فجیعی کتک خورده اند و بوسیله او رحم نمی کنند، هوشیار حافظ محافظت پالایشگاه نفت همچنین هست که جلوی دوربین، پای خود را روی سینه دوشیزه می گذارد و چند وقت در همان حالت می ایستد و بعد خم می شود و با دست، کمی از بدن بکر را لمس می کند.

ترویج این وقوف باعث شد که تمام افراد حاضر در ویدئو توسط پاسبان آبادان دربند شوند و البته برخی از آنها با قرار وثیقه آزاد شدند. تا اینکه نگهبانی که ایفا منافی اخلاق انجام داده و بدن بکر را لمس کرده وجود. تو این میان مصاحبه ای تصویری با دادستان آبادان ادا شد که وی در آن مداومت می کند موضوع بکر و مرد به خشکی امدن سر اختلافات خانوادگی بوده و چیز دیگری نبوده است. در این میان عده ای از کاربران تصاویری از مردی که دوشیزه بوسیله سراغش رفته بود، منتشر کردند و نوشتند که او سرپرست حمل و نقل پالایشگاه آبادان است و موضوع اجحاف صحت دارد. نه اختلافات خانوادگی. فدایی همچنین تالیف اند که مرد یادشده، حامی فضای سبز پالایشگاه آبادان است.

پس از ترویج ویدئوی درگیری خونین، محمدجعفر منتظری دادستان کچل کشور همچنین در وابستگی تلفنی با دادستان مرکز خوزستان ، دستور پیگیری فوری ضرب وشتم زن کبیر را صادر کرد. منتظری پس از مشاهد فیلم منتشرشده در فضای مجازی، در تماسی تلفنی با دادستان مرکز خوزستان ، دستور پیگیری فوری را صادر کرد و گفت: حاصل تند برای پیگیری بعدی بوسیله دادستانی اخبار شود. 

اما چند زمانه پس از پاشیدن ویدئوی لطمه و شتم تو شبکه های اجتماعی، صداوسیما نیز خبر کتک خوردن دختر آبادانی را با تصویری محوشده مدال رحم. دختر در این ویدئو می گوید که خبر «تجاوز و بارداربودن» او از مردی که دم خانه اش رفته، صحت ندارد و رسانه های خارجی حق ندارند تو حکم او دخالت کنند و قرار است او شکایت خویشتن را از سر عرفی پیگیری نرم.

امروز ۲ آبان همچنین ویدئوی دیگری از دختر جوان منتشر شده که سایت «راه دانا» با او مصاحبه کرده است. دختر درون این ویدئو اعتراف می کند که به بیماری مغزو اعصاب دستخوش است و زمانی که به در خانه مرد رفته، در حالت طبیعی صبر نداشته است. پدر دختر همچنین در مصاحبه ای با راه دانا بلای ناگهانی او را از کار افتادن می کند و می گوید او بایگانی پزشکی دارد و مدت اضافی است که دارو مصرف می کند و با آن که دارو مصرف می کند، همچنان عصبی است و آن روز نیز با عصبانیت برابر خانه مرد مذکور رفته است. گزارشگر از رجولیت که گفته می شود بابا دختر است، می پرسد نزاع بر عادت اختلافات خانوادگی بوده است؟ و مرد جواب می دهد: «بله، اختلاف بین خودشان بوده است.» خود دختر داخل هیچ یک از ویدئوهای منتشرشده رمز ای بوسیله انگیزه رفتن بوسیله مسکن مرد و درگیری نمی یواش و تنها روی کلمه ـ«موضوعات» تاکید می نرم و می گوید: «رفتم که جلوی خودشان و همسرشان بگویم موضوعات را.»

در این بین صداوسیمای آبادان نیز فیلمی را از اعضای خانواده این مرد و ساختمان او منتشر کرده است. در این فیلم یک زوجه که به دید می رسد همسر مرد است، می گوید که دختر جوان با «شوکر، کارد و اسید و تینر» به ساختمانی آنها رفته و خواسته که بوسیله او پول و طلا بدهند. عیال همچنین می گوید که این دختر نخست چاقو را زیر گردن یکی از پسرانش گذاشته، بعد تحت گردن دخترش و بعد ذیل گردن خود او. ولی بکر درون ویدئوی نخست گفته که فقط کاتر همراه داشته و جلوی در ساختمانی مرد از آن استفاده و با آن دست پسر خانواده را بریده است.

هنوز معلوم نیست که هیاهو دوشیزه آبادانی با ۲ عیال بر روال چه «موضوعاتی» بوده است، مقصر اصلی کدام یک از ظرفین بوده است، دختر با چه موجب ای سراغ خانه مردی رفته که عامل درگیری خونین بوده است، رجولیت که گفته می شود نزاع بوسیله تامل وی صورت گرفته، چه کسی بوده و دقیقا چه سمتی دارد، چرا دختر در ویدئو خود را بازپرس بوسیله بلای ناگهانی مغزو اعصاب کرده و پدرش همچنین این موضوع را تایید می درنگ و دهکده ها پرسیدن دیگر. ولی باید خواستار ماند و دید پیل قضاییه چگونه این ضبط را بوسیله پیش می برد و درباره مقصران چه مجازاتی در دیدن خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید؛ جزئیات جدید از ویدئوی کتک اشامیدن زنی تو آبادان | فرمانروا: همگی حاضران درون ویدئو دستگیر شدند | دادستان دخول کرد؛ ضبط قضایی تشکیل شد دستور دادستان طاس ناحیه بخاطر پیگیری موقت ضغطه وشتم عیال بالغ تو آبادان انباره قضاییه اطلاع دادن کرد: بازداشت مامور نگهبانی همکاری نفت آبادان ویدئو | جزئیات جدید کتک خوردن دوشیزه بالغ از زبان دادستان آبادان
  • ۹۹/۰۸/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی