صنعت سازان کویر

بوسیله گزارش همشهری آنلاین آخرین شمارش آرا داخل ایالت های آمریکا علامت می دهد که جو بایدن داخل دو ایالت غرب آمریکا آریزونا و نوادا از دونالد ترامپ جلو است و احتمالا آرای الکترال این بطرف خانه ها را به دست می آورد.

از طرف دیگر در سه روستا غرب میانه آمریکا همچنین اوضاع به سود بایدن است. پیروزی بایدن داخل ولایت ویسکانسین پیش بینی شده است. بایدن در بخانه برگشتن میشیگان جلوتر از  ترامپ است و با توجه به ترکیب پاره های این ایالت احتمالا پیشتازی اش را حفظ خواهد کرد و همگی آرای الکترال این ده را به دست خواهد آورد. تو بخانه برگشتن پنسیلوانیا با تعداد ۲۰ رای الکترال دونالد ترامپ از مجرا بایدن جلو است، ولی با توجه به باقی ماندن شمار زیادی از آرای پستی در این ایالت که شمرده نشده اند، احتمالا اخبار نتیجه نهایی در این ولایت به تاخیر خواهد افتاد.

ولی تا اینکه اگر بایدن آرای الکترال پنسیلوانیا را در نهایت به دست نیاورد. با بردن دو ایالت غربی آریزونا و دو دهکده غرب میانه ویسکانسین و میشیگان (به علاوه آرای پیش بینی شده برای او در بخانه برگشتن های دیگر) و یک رای الکترال ایالت نبراسکا (ایالتی که آرای الکترال آن کنار خلاف ایالت های دیگر بین دو نامزد انشعاب می شود) او به مغز جادویی ۲۷۰ یعنی اکثریت ۵۳۸ رای کالج الکترال خواهد رسید و  به عنوان چهل وششمین رئیس جمهور آمریکا گزینش خواهد شد.

دونالد ترامپ برای پیروزی درون انتخابات حتما باید داخل هر سه ده کلیدی مغرب میانه آمریکا یعنی ویسکانسین، میشیگان و پنسیلوانیا نمدار شود. 

البته با توجه اختلاف های تاریخ اعلام نتایج رسمی در دهات ها و درخواست های احتمالی اردوی ترامپ برای بازشماری آرا داخل ایالت ها با فاصله نزدیک رای ها ممکن است اطلاع دادن رسمی پیروز انتخابات طول بکشد.
  • ۹۹/۰۸/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی