صنعت سازان کویر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پنجره نقل و انتقالات حلقه پرسپولیس پس از نابرابر مطالبات برانکو ایوانکوویچ باز شد ولی به نظر می رسد پرونده مربوط بوسیله یکی دیگر از طلبکاران اجنبی این باشگاه درون روزهای آتی وعده دیگر دردسرهایی را بخاطر سرخ پوشان ابداع خواهد کرد.

پرسپولیس اواسط تابستان طبق حکم کمیته وضعیت فیفا به پرداخت طلب گابریل کالدرون و دو دستیارش محکوم شد. با این بود این باشگاه فوری اعتراضی را درباره پرونده سرمربی آرژانتینی و دستیار اسپانیایی وی یعنی خواکین تو محکمه CAS مطرح کرد.

دادگاه حکمیت ورزش اینک برای پرونده این دو مربی و پرسپولیس داور تعیین کرده و فراغت است در آینده این داور بوسیله اعتراض باشگاه ایرانی تفحص کند.

البته راحتی شد مطالبات ۷۰ هزاره و ۴۰۰ دلاری اینیگو، دیگر دستیار کالدرون بیرون از رسیدگی ضبط وی در دادگاه CAS پرداخت شود. وکیل مربی بدنساز سابق پرسپولیس روز ۲۲ مهر با ارسال مجله ای به این باشگاه و اعلام شماره حساب درخواست کرد طلب وی تا ۲۲ آبان پرداخت شود.

زمان حال حدود ۱۱ روز تا آخر فرصت پرسپولیس بخاطر واریز مبلغ بوسیله این شماره شمار باقی مانده و اگر این اقدام انجام  نشود، مباشر اینیگو نامه ای را بوسیله فیفا ارسال کرده و ضمن اعلام پرداخت نشدن مطالبات هم چشم خویشتن از فیفادرخواست اقدام های انضباطی علیه پرسپولیس می شود.

ظاهرا اگر باشگاه نتواند در مدت باقی مانده طلب اینیگو را تسویه کرده و این موضوع به اطلاع کمیته انضباطی فیفا برسد، باید وهله دیگر تماشایی جرائم و محرومیت هایی برای پرسپولیس باشیم. برانکو: با پنجره بسته به فینال رسیدم | فدراسیون فوتبال چطور به ویلموتس تکیه کرد
  • ۹۹/۰۸/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی