صنعت سازان کویر

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش ایسنا، شعر «جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند» تصنیف «دلیا اوئنز» که در اغلب هفته های گذشته درون رتبه نخست راحتی محزون وجود همچنان با گذشت ۸۴ هفته صدرنشین فهرست پرفروش های داستانی ناقلا سخت این نشریه است. جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند در صدر | یک کتاب اولی پرفروش شد

این رمان که اولین تجربه شعر نویسی «اوئنز» محسوب می شود، شعر دختری به نام «کیا» و حوادث پیچیده ای را که به متعاقب کشف جنازه مرد جوانی تو شهر نگرش زندگی این بکر معروف به «دوشیزه مرداب» به تصادف می پیوندد روایت می کند.

رمان «غبار آمریکایی» به خامه «مرحله کامینز» نیز پس از اغماض ۱۲ هفته از حضور داخل این فهرست، داخل جایگاه دوم دیده می شود. این رمان داستان یک کتاب ابتیاع اهل مکزیک را روایت می کند که پس از تعقیب شدن توسط یک باند خلافکار بوسیله همراه فرزندش از مکزیک به سمت مرز ایالات متحده گریختن می کند.

«پسری از جنگل» نوشته «هارلن کوبن» پس از اغماض چهار هفته حضور در این فهرست تو رتبه ثالث صبر پژمان است. درون این شعر داستان گم شدن یک دختر و کارآگاه خصوصی ای را که برای محسوس کردن او از خاطرات کودکی اش کمک می گیرد می خوانید.

داستان «در به خشکی امدن جاده» تصنیف «آن تایلر» سخن سنج آمریکایی که این هفته در رله چهارم قرار گرفته، عزب اثر تازه خبردار این فهرست محسوب می شود.

«ناتندرست ساکت» جای پا «آلکس میشائیلایدز» نیز که درون چهل و پنجمین هفته از حضورش تو سیاهه پرفروش های نیویورک تایمز به عادت می برد این وهله درون جایگاه پنجم به چشم می خورد. «ناخوش خلوت» داستان  نبض وجوی «تئو فابر» درباره راز نقاش مشهوری را که پس از شلیک به همسرش دیگر صحبت نمی کند روایت می درنگ.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تیمور باقری روز پنجشنبه ۲۸ فروردین با اشعار این که پایانه های مسافری استان به پیشنهاد ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا حدود یک ماه تعطیل بود و از ۲۵ فروردین ماه سیال بازگشایی شد، اظهار داشت: محوطه، محیط داخلی اتوبوس ها و البسه مسافران قبل از انجام هر سفر بین شهری با این دستگاه ها ضدعفونی تا عایق از شیوع بیماری در ثانیه سفر شود.

وی افزود: نیز بر بن پروگرام ریزی انجام شده در تمامی اتوبوس های بین شهری سیستان و بلوچستان مواد ضدعفونی کننده از سوی سندیکا صنفی باهم اتحاد کردن های حمل ونقل مسافری زاهدان تدارک و قرار داده شده تا بعد از هر توقف در بین مسیر، مجددا در مایه نقلیه و البسه مسافران از هرگونه آلودگی ویروسی پاکسازی شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و محموله ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اعتراف این که عملیات ضدعفونی کردن پایانه های مسافری تا زمان ریشه کن شدن ویروس کرونا با شریک شبکه بهداشت و تداوی و شهرداری ها استمرار خواهد داشت، تصریح کرد: بزرگداشت فاصله مناسب بین مسافران، نصب بنرهای آموزش درون پایانه ها، مداومت بوسیله مصرف از بطری های آب یکبار استعمال به جای لیوان از جمله موارد ابلاغ شده بوسیله همکاری های حمل ونقل مسافری استان بخاطر پیشگیری از عالمگیر بلای ناگهانی کرونا است.
طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از دیروز، شنبه، درحالی آغاز شده که به گفته ی وزیر بهداشت، طرح ترافیک تا شناسایی ثانوی برداشته شده تا انسان وسایل نقلیه شخصی را بوسیله جای وسایل حمل ونقل عمومی برای رفت وآمد خود برگزینند. سعادتمند نمکی اعتقاد دارد که این امر موجب می شود تا مردم ترغیب بوسیله استفاده از وسایل نقلیه شخصی شوند.

نمکی در این مورد اضافه کرد: طرح ترافیک را نه امروز و نه فردا نداریم و چیزی به شهرت طرح نداریم و وسایل شخصی می توانند تردد کنند و اگر ترافیکی دیدیم درون آن تجدیدنظر می کنیم.

به گفته ی ایرج حریرچی، معاون بی مو وزارت بهداشت نیز حمل و نقل عمومی عامل ۲۶/۵ درصد انتقال کرونا در سرزمین بوده است. حریرچی می گوید پس از حمل و نقل عمومی، مدارس با ۱۱/۵ و دانشگاه ها تا ۷ درصد در انتقال کرونا نقش دارند.

دستیار کل وزارت بهداشت می گوید حمل و نقل عمومی به دلیل اینکه مردم از آن بخاطر ترددها استفاده می کنند می تواند خطرناک باشد؛ ولی با کمک عوامل شهرداری، فاصله گذاری هایی در مترو و تاکسی و اتوبوس پیش بینی شده که تدبیر خوبی است ولی کارساز بودن آن ها باید بیشتر معاینه شود. به گزارش فارس، حریرچی می گوید:مبنای طرح بور گذاری اجتماعی هوشمند هم ملاحظات اقتصادی و غصه ملاحظات مصیبت و مبتلایان است. درون بازگشایی ها معیار بدوی بهداشتی و درمانی است و بعد درآمد مردم است. یکی از خصوصیات این طرح، ارزیابی مکرر است و به معیار بازگشایی، نتیجه ها دیده می شود و مراحل طرح اجرایی می شود.

حریرچی می گوید بازگشایی مشاغل در دو صورت بررسی می شود؛ یک اینکه این بازگشایی تا چه میزان بخاطر ویروس کرونا تأثیر دارد و دوم اینکه از نظر حمل و نقل و تأثیری که فعالیت مکرر مشاغل به خشکی امدن محموله و نقل دارد، چگونه است.

معاون بی مو وزارت بهداشت با رمز به اینکه ترافیک و تردد شهری تهران برضد ترددهایی که روزهای قبل متجاوز شده و عکس هایی که منتشر شده، ۶۰ الی ۷۰ درصد کاهش داشته است، می گوید دولت نمی تواند تنها افرادی که حقوق مدلل خواه پس انداز دارند را تو نظر بگیرد و باید اقتصاد و بهداشت و درمان را باهم در نظر گرفت و تا زمانی که دوا و واکسن بیماری کووید ۱۹ کشف و داخل اختیار دسترسی آدم راحتی بگیرد، این ویروس در کشورها ماندگار است و اثرات قابل توجهی بر اجتماع و صرفه جویی برجای خواهد گذاشت.

بنابراین، به گفته ی وی، تا زمانی که ۶۰ تا ۷۰ درصد اجتماع در طبق بیماری جدید ایمنی صریح کنند، بیماری بوسیله شرایط ایندمیک تبدیل خواهد شد اما بنیادی این است که داخل مرحله ی نخست، اپیدمی اول را شبیه سایر کشورها کنترل کنیم برای اینکه ویروس کرونا حذف شدنی و کاملا نابودشدنی نیست و باید به عمر مسالمت آمیز با آن قاعده کنیم. وی افزود:تا ۱۸ ماه پس از شروع بیماری نمی قابلیت کرانه وضوح برای تهیه ی دارو و واکسن برای آن نظر. بهینه داروها برای درمان ویروس کرونای جدید ۵۰ درصد تأثیر دارد و هنوز داروی بیماری کشف نشده و داروهای عنوان شده نیز نهایتاً می توانند یک روز از طول مدت بستری را کاهش دهند.

حریرچی می گوید زیرا بینش ما در تک ویروس کرونای جهانی متجاوز کم است، باید چند هدف را درون این زمینه تعقیب کنیم؛ بیماری زایی و مرگ و میر ویروس باید کاهش پیدا کند، مصیبت زایی باید در حدی باشد که سیستم بهداشت و درمان کشور از لحاظ نیرو و تخت پاسخ گو باشد و انتزاع نرود. همچنین اثر اقتصادی و مدنی مسری ویروس باید بوسیله حداقل برسد. با این اوصاف و با تدابیر اندیشیده شده تو کشور، به گفته ی حریرچی، شوق می جوی که تا پاییز با این بلای ناگهانی اسیر خواهیم بودو دوراندیشی ها نیز در ماه آینده بیشتر خواهد شد.

به گفته ی حریرچی درون بازگشایی مدارس و دانشگاه ها عجله ای حلق و ترجیح با تولید و کسب و کار است. او می گوید ما اقداماتی را که از شنبه درون جنین ی دوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، با بازگشایی تصرف و کارها آغاز می شود، می سنجیم تا دریابیم که منحنی ابتلا کجا است. از حدود ۵ تا ۱۰ روز پس از آن می توان میزان داده ها را اندازه گرفت و از حدود ۲ هفته تا ۲۰ روز بعد، موارد رنجور در بیمارستان افزایش معلوم می کند؛ از یک ماه بعد همچنین نسبت به مداخلات انجام گرفته، موارد مرگ و میر تکثیر پیدا می نرم.ما الان داخل فاز بهره برداری از اتفاقاتی هستیم که درخصوص تعطیلی مدارس تو اسفند و نوروز انجام شده است. فعلا مهلت است که برای مدارس و دانشگاه ها اظهارنظر کنیم.مقاله های مرتبط:تردد بین شهرهای یک استان، آزاد استوزیر بهداشت: قدم دوم غربالگری کرونا اطلاع افراد ناقل بدون علامت است

ولی موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه ها درون افزودن تعداد مبتلایان بوسیله کرونا اهمیت بالایی دارد چراکه به گفته ی کمک بی مو وزارت بهداشت، خطرناک ترین افراد برای انتقال بیماری، افراد جوان کمینه علامت خواه بی علامت هستند. وی می گوید کسی که بیماری موکد دارد و بستری می شود، به شناخت خویشتن ایزوله است و نبوغ حرکت ندارد تا دیگری را مبتلا بطی ء ولی کسی که تامل می کند مبتلا نیست، در سطح اجتماع می چرخد و سایرین را مشغول می کند. تو طرح بور گذاری هوشمند بنا بر این است که این دسته افراد شناسایی، بررسی، معاینه و در رخ ابتلا ایزوله شوند. همچنین افرادی که با مبتلایان داخل ربط بوده اند شناسایی و تست شوند و چنانچه مبتلا باشند در قرنطینه فراغت بگیرند.

حریرچی می گوید در همین زمینه حالا فرصت های نواخت فراهم شده تا طرح درمان درون منزل به اجرا درآید؛ این روش ها هزینه های کچل را کاهش می دهد و درون وقت هم صرفه جویی می شود؛ بنابراین دولت به پشت فراگیرتر شدن این طرح است.

باتوجه به اینکه شهر و استان تهران نسبت به دیگر شهرها و استان ها تو ملک از حساسیت بالاتری در بازگشایی مشاغل برخوردار است و تردد بسیار بیشتری تو آن صورت می گیرد، مقرر شده تا کسب وکارهای کم ریسک در تهران از ۳۰ فروردین آغاز به کار کنند. در این شرایط، علیرضا زالی، حاکم ستاد عملیات ستاد مقابله با کرونا در تهران، از تردد غیرمتعارف در سطح شهر در ابتدای هفته ابراز نگرانی می کند. او می گوید نتیجه ی این ترددها را باتوجه بوسیله دوران نهفتگی بلای ناگهانی کووید ۱۹، ظرف دو هفته ی آینده خواهیم دید.

زالی تأکید دارد که بروز اپیدمی بدین معنی است که تمام شهر و تمامی سطوح را آلوده فرض کنیم. وی پیاده شدن این عقیده است که مبصر ترین بغرنج درمورد ویروس کرونای جدید، سطح بالای آلودگی و محرر غیرمعمول آن است. به همین جهت کشف زودرس افراد مبتلا، جلال بالایی رک می نرم تا سرچشمه ی احاله همچنین به سرعت شناخته شود. 

زالی می گوید تاکنون ۴ میلیون شهروند تهرانی به سامانه سیب و ۴۰۳۰ خوداظهاری کرده اند؛ اما قدم دوم باید ردیابی مخاطب در مواقع اثبات مشکوک یا مبتلا وجود داشتن بی همتا باشد. فرمانده ستاد مقابله با مصیبت کرونا در کلان شهر تهران می گوید در همین راستا مقرر شده است با شریک شدن وزارت ارتباطات و مصرف از حجم گوشی های هوشمند، کریدورهای ارتباطی و ترددی بیماران ترخیص شده ردیابی شود. وی افزود:این دو راهبرد باید عنوان محور در نظر گرفته شود، داده ها واحد و پیوسته باشد و امکان بوسیله ابونمان گذاشتن آن حزن مجهز باشد. اگر راهبردها تلفیق شوند، به نقشه ای واحد دست می یابیم، از طرفی الگوهای آلودگی و مناطق آلوده مشخص و امکان اجرا برخی مداخلات برزن ای فراهم می شود؛ در این صورت می نبوغ برخی مداخلات شهرداری را سبب دهی کرد.

به گفته ی زالی، نتایج پژوهشی که توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری وزارت ارتباطات تو جمعیت آماری هزار و ۲۰۰ نفر عارض گرفت، نشان انصاف که ۵۲ درصد افراد بعد از مرخص شدن از بیمارستان، خود را قرنطینه نکردند و تا اینکه از شعاع ۲ کیلومتری محل سکونت خود همچنین خارج شدند. وی موضوع پوشش دهی نقاط کور استان تهران از شمارش داده ای را بااهمیت می داند و می گوید ردیابی پس از غربالگری حکم بیش سختی است و بارکد کردن افراد بهترین مدل برای این رفتار است.

زالی اشاره می کند که نحوه ی انتقال ویروس کرونا در ووهان گره همچنین بدین سیاق بود که در روزهای ابتدایی، پدیده ی ارجاع مصیبت در بیمارستان رخ داد، ولی ظرف دو هفته ی بعد، ۹۰ تا ۹۵ درصد ارجاع ها داخل گروه های درون خانواده ای موافقت افتاد که این نکته بسیار ابهت دارد؛ بنابراین تشخیص زودرس می تواند بسیار معاون کننده باشد و قضا و قدر الکترونیک باید در بستر سامانه های پویا، انعطاف پذیر و دارای ظرافت محرمانگی شکل بگیرد.

فرمانده ستاد مقابله با مصیبت کرونا در کلان قریه تهران می گوید گذشته از عامل اقتصادی در پوشش حمایتی و مداخلات اصلاحی، عامل ابتلا نیز اهمیت زیاد پررنگی دارد؛ بدین معنا که خانواده ای که عضوی از آن به مصیبت کرونا مشغول شده است نیز باید دون پوشش قرار بگیرد. بر همین اساس، بوسیله باور زالی، باید اصلاحات فرهنگی درون زمینه ی خرید اینترنتی رخ بگیرد. او می گوید:موافق نظرسنجی های رخساره گرفته هنگام دو هفته اخیر، ۷۸/۴ درصد مردم به علت تأمین مایحتاج روزمره از منزل خارج شدند. به همین علت در برخی موارد باید عطیه ها و مشوق هایی با امان طالع برای گستردن این فرهنگ تو دید گرفته شود.مقاله های مرتبط:اجرای طرح بور گذاری هوشمند با آغاز فعالیت ۷۵ درصد اصناف قلمرو از ۲۳ فروردینفعالیت کسب وکارها به جز درون تهران از ۲۳ فروردین آغاز می شود

زالی همچنین حجم دورکاری داخل ادارات را کمینه می داند و می گوید چنانچه وضعیت مناسب حیات به این اندازه با چالش مواجه نبودیم.

مسئله ی رفت وآمد افراد برای مراجعه به سرکار همچنین معضلی است که با اجرای طرح بور گذاری مدنی هوشمند و آغاز بوسیله فعالیت ۷۵ درصد اصناف ملک با آن مواجه شده ایم.

به گفته ی رئیس جمهور روحانی تو جلسه ی امروز ستاد مقابله با کرونا، تعداد افزار نقلیه اشتراکی بخاطر جابه جایی افراد کم است. در همین مورد وی توصیه می بطی ء که آدم فعلا از وسیله ی نقلیه شخصی خویشتن خواه تاکسی استفاده کنند. روحانی گفت:به دلیل اینکه اتوبوس های ما کمینه است درون مرحله ی اول وزارت کشور بیاید از بین اتوبوس های بین شهری استفاده بطی ء. در مرحله ی دوم این اتوبوس ها خریداری شود. برای تهران حدود ۵۰۰ اتوبوس و داخل استان های دیگر مجموعا ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز داریم. چنانچه بتوانیم اتوبوس های تولید داخل یا بیرون را ظرف ماه اردیبهشت بوسیله خدمت بگیریم، داخل این اساس به ویژه تو پرداخت رحم اول به آن ها معاون می کنیم.

شیخ درمورد جلال اضافه حجم آزمایشگاهی گفت چنانچه انفراد مشغول به کرونا بود وزارت بهداشت باید نزدیکانی که با او در مناسبت بوده اند را شناسایی کند. وی تصریح کرد:در روزهای گذشته داخل این خصوص مدل آماری که مربوط بوسیله استان زنجان وجود را دیدیم، که داخل آن میزان مورد بررسی ۱۸ نفر مبتلا به کرونا و افرادی که با آن ها تو ارتباط بودند بررسی شدند و روبرو شد که ۲۱ درصد افرادی که با این ۱۸ نفر مبتلا با کرونا در ارتباط بودند، خودشان به این ویروس مشغول شدند که این توانمندی برای بررسی افراد در وابستگی با افراد کرونایی برای ما بزرگی دارد.

دستیار کل وزارت بهداشت نیز درمورد استعمال از وسایل حمل ونقل عمومی در اولین روز از اجرای بور گذاری هوشمند می گوید که تکثیر ۲۰ تا ۳۰ درصدی مسافران مترو و اتوبوس ها و تاکسی ها را شاهد بودیم اما درمجموع، ارزیابی ما از این موضوع خوب و رضایت بخش است.

باتوجه به اینکه استفاده از ادوات حمل و نقل شخصی یا پرداخت هزینه تاکسی بخاطر تمام افراد مشغول به کار و کارمندان ممکن محو و این درحالی است که فاصله گذاری هوشمند هنوز درون تهران به اجرا گذاشته نشده است، باید دید که آیا تسهیلات دیگری نیز بخاطر تردد افراد درون نظر اندوهناک می شود خواه نه.

عباس آقازاده مسرور، رئیس مجمع عمومی اداره نظام پزشکی، عقیده دارد که راه فاصله گذاری هوشمند به ترتیبی که مشاهده می کنیم، داخل کنترل اپیدمی کرونا در ایران محکوم به شکست است و آمار اجل و میر و احصائیه مبتلایان بوسیله کرونا درون کشور نیز نزولی نبوده و همچنان سراسیمه کننده است. وی می گوید:در نیم اول فروردین تماشایی کاهش آمار مراجعات، تعداد بیماران رنجور و نیز کاهش آمار مرگ و میر نسبت بوسیله اسفند ۹۸ بودیم؛ اما با این محاکمه جدید، بیشترین حدس بازگشت بوسیله قبل و تکثیر آمارها خواه رسول جدید درون شیوع بیماری کووید ۱۹ را در آینده نزدیک خواهیم داشت.

بوسیله گزارش خبرگزاری مهر، آقازاده می گوید درنتیجه ی این تصمیم غلط، بازهم مجبور خواهیم شد بوسیله فاصله گذاری مدنی و قرنطینه بازگردیم ولی ترس اشتراکی پیاده شدن آن است که دیگر برای اجرای آن دیر شده و زمان را از مشت داده باشیم. رئیس مجمع عمومی اداره نظام پزشکی می گوید در دوگانه «اعاشه» و «سلامت»، نباید دولت و کلیت جمهوری اسلامی ایران به نحوی بخواهد قضیه ی معیشت را حل بطی ء که امر اساسی سلامت جداً به خطر بیفتد.بیشتر بخوانید:چرا کووید ۱۹ برخی افراد را به شدت ناسالم می کند؟ از DNA آن ها بپرسیدجزئیات همدستی آموزش و تدریس با پیام رسان ها برای ساختن شبکه اختصاصی دانش آموزانمبلغ تراکنش های کارتی با مسری ویروس کرونا تکثیر پیدا کردتنها یک اپراتور مجانی شدن اینترنت برای دانشجویان را اعلام کردهمه گیری ویروس کرونا داخل ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۴ فروردین ۹۹]
اخبار رسمی بوسیله دست رسیده از اجبار ی جنوبی حاکی از آن هستند که احتمالا قضا و قدر این قلمرو قصد دارد از نوعی مچ بندالکترونیکی به منظور اجرای طرح قرنطینه استعمال بطی ء. اضطرار ی جنوبی بوسیله منظور مهار هرچه بیشتر شیوع کرونا به زودی طرح قرنطینه ی عمومی را بوسیله شکلی گسترده تر اجرا خواهد کرد.

البته طبق گفته های یون تائه هو، مدیرکل بخش سیاست گذاری های بهداشتی درون وزارت بهداشت و رفاه عنف ی جنوبی، استفاده از مچ بند الکترونیکی تنها یک گزینه از بین چند گزینه ای است که اقبال برای عملی کردن طرح قرنطینه و بازرسی روی افراد، در سر دارد. یون تو این زمینه می گوید: «بسیاری از کسانی که درون قرنطینه هستند پروتکل های اعلام شده را تعظیم می کنند، ولی تو مواردی شاهد بروز تخلفاتی نیز بوده ایم. پس از بحث و تبادل رویت بیشتر، در نهایت کارآمدترین نحو را انتخاب و اجرا خواهیم کرد». یون تائه هو در ادامه ی سخنانش افزایش کرد که نصیب و قسمت اکراه ی جنوبی به خوبی از آثار روند سلبی که مقدور است بر معلول کاربرد از مچ بند الکترونیکی خلق کردن شوند، آگاهی دارد. مقاله های مرتبط:ویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه واگذاری و روند شیوعآموزش همگانی ویروس کرونا: پیشگیری و دانستنی های ضروری

جدیدترین آمار نشان می دهد دولت اجبار ی جنوبی دستور داده است ۴۶ هزار و ۵۶۶ نفر والا قرنطینه ی جبری قرار گیرند که از بین این افراد، ۳۶ هزاره و ۴۲۴ نفر به تازگی از سفر خارجی به درون کشور بازگشته اند. کره ی جنوبی قانونی جدید متد کرده است که براساس آن تمامی افرادی که از بیرون به این کشور باخبر می شوند باید بوسیله مدت ۲ هفته به صورت الزامی قرنطینه شوند. اقبال جبر همچنین به کسانی که داخل قرنطینه هستند گفته است اپلیکیشن عام وزارت بهداشت را دانلود و انتصاب کنند تا بتوانند از قانون آن، شرایط خودشان را به مسئولان ذی مناسبت شناسایی دهند. 

آمار رسمی نشان می دهد تاکنون ۷۵ نفر از افراد یادشده قوانین قرنطینه ی اجباری کره ی جنوبی را لغو کرده اند. از این تعداد، ۶ نفر به منکر عرشه پا گذاشتن قوانین دولتی تو حوزه ی بهداشت، تحت بازجویی پلیس راحتی گرفته اند. کره ی جنوبی گرایش دارد شمار افرادی که در قرنطینه ی اجباری قرار می گیرند خلال روزهای پیش رو به ۸۰ تا ۹۰ هزار نفر برسد. 

افزون به خشکی امدن مچ بند الکترونیکی، قضا و قدر جبر گزینه هایی دیگر نیز روی میز دارد. یکی از گزینه ها این است که حساب تماس هایی که مراکز بهداشتی بوسیله صورت گاه و بی گاه با افراد دامن قرنطینه مقاوم می کنند، افزایش یابد. کره ی جنوبی همچنین به بازدید حضوری متخصصان مملکت ی بهداشت از افراد تحت قرنطینه بدون اطلاع قبلی پندار می بطی ء. تا روز سه گانه شنبه ی گذشته آمار مبتلایان شناسایی شده به ویروس کرونا درون کره ی جنوبی ۱۰٬۳۳۱ نفر بوده که در بین آن ها متأسفانه ۱۹۲ نفر جان خود را از مشت داده اند. از زمان همه گیری کووید ۱۹، ۴۷۷ هزار و ۳۰۴ نفر داخل اجبار ی جنوبی آزمایش تشخیص کرونا داده اند. آمار نشان می دهد سرعت افزایش حساب افراد مبتلاشده بوسیله کرونا درون کره بوسیله لباس درخورتوجهی کند شده است.

در ماه گذشته ی میلادی اقبال اجبار ی جنوبی چندین اپلیکیشن منتشر کرد که با استعمال از آن ها کاربران می توانند وضعیت سندیت ماسک های بهداشتی را داخل داروخانه ی مجاور خود، بررسی کنند. بدین تزیین مردم از احتمال کمبود ماسک بهداشتی باخبر خواهند شد و صف های طولانی درون برابر داروخانه ها تشکیل نخواهند عدل. از طرفی دیگر برخی از شریک های فناوری محور بزرگ همانند سامسونگ و ال جی که متعلق بوسیله الزام هستند تصمیم گرفته اند بخاطر جلوگیری از عالمگیر بیشتر کرونا، فعالیت شماری از کارخانه های تولیدی خود را به حالت تعلیق دربیاورند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی داخل زمینه ی اقدامات شانس اضطرار به منظور مهار ویروس کرونا دارید؟جدیدترین اخبار، مقالات و اطلاعیه های رسمی در رابطه با کووید ۱۹ را در صفحه ی ویژه ی آن در زومیت بخوانیدبیشتر بخوانید:چگونه ازطریق پردازنده رایانه درون مهار ویروس کرونا ایفای نقش کنیم؟چهار ببر آسیا کرونا را شکست دادند؛ ولی باید دوباره به مبارزه با آن بروندقرنطینه ووهان چین پس از ۷۶ روز به پایان رسیدحالت آنلاین نمایشگاه E3 2020 نیز امسال برگزار نمی شودهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۰ فروردین ۹۹]
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اکستریم تک «جیم بریدنشتین» مدیر ناسابه تری در توئیتر خود اطلاع دادن کرده است "سخاوت بخاطر نخستین پرتاب فضاپیمای انحصاری ناسا به خشکی امدن می گردد". بله، این یک موشک فالکون ۹ با لوگوی قدیمی ناساست.

از ابتدای تاسیس ناسا، آنها از آرمی با ترکیب یک بال قزل در در یک کره آبی با ستاره های که آن را احاصه کرده و فضاپیمایی داخل حال چرخش، استفاده می کردند. این همان طراحی اولیه ای است که اینک ناسا امروز از آن کاربرد می یواش که معروفیت خودی داشتنی گوشت قلقلی را روی آن گذاشته اند. در دهه ۷۰ میلادی این سازمان بوسیله ظهر مطرح کردن و دیده شدن تصویر خود وجود. اما در آن روزگار و با فن شناسی روز بازتولید و چاپ این لوگو بسیار کار هزینه بری بود. شریک تبلیغاتی Danne
با یک سامان رمزی همانند VirtualBox، می توانید بدون نیاز به ابتیاع سخت افزار جدید، چندین سیستم عامل را در کامپیوتر انحصاری نصب کنید. شاید شما اطلاعاتی درباره سامان های مجازی شنیده باشید، اما احتمالا از آن ها استفاده نکرده اید. البته ممکن است درباره انجام تنظیمات صحیح سامان مجازی، استرس داشته باشید خواه ندانید که چگونه باید یک کپی از سیستم عامل موردنظر خود را پیدا کنید. VirualBox را می قابلیت نیکوترین ماشین مجازی برای کاربران خانگی دانست. ما در این مقاله علت استعمال از سامان مجازی، طرز گمارش سیستم عامل و هدایت های لازم برای انجام فرمان را آموزش خواهیم داد.VirtualBox چیست؟

این ماشین رمزی یک بخش از درنگ ادوات منتشرشده توسط Oracle است. VirtualBox این رخصت را به شما می دهد یک سیستم عامل را بوسیله عارض مجازی روی رایانه انحصاری گمارش و اجرا کنید؛ عملکرد سیستم عامل مجازی متشابه عملکرد روی سخت وسایل واقعی است. قطعا تو ادامه کار، متوجه هزاران موارد استفاده از سامان های مجازی خواهید شد.

تو صورتی که می خواهید لینوکس را امتحان کنید، می توانید آن را در سامان مجازی گمارش کنید. توجه داشته باشید هنگام انجام این کار، هیچگاه دشوار یا خطای بطی ء افزاری بخاطر کامپیوتر شما به وجود نخواهد آمد. شاید شما بوسیله یک کپی مجازی از سیستم عامل قدیمی برای برخی دلایل احتمالی نیاز داشته باشید. برهان شما هر چه که باشد، VirtualBox را می استعداد ساده ترین و مصون ترین متد برای نصب یک کامپیوتر جدید روی یک دستگاه دانست؛ دقت کنید که این ماشین رمزی بخاطر کاربران خانگی است.فرمان خود را با VirtualBox آغاز کنید

برای نخست فرمان مخبر صفحه دانلود VirtualBox شوید. شما می توانید از بطی ء ابزار در ویندوز، لینوکس و macOS استفاده کنید. ما درون این آموزش از ویندوز استعمال می کنیم، اما تقریبا روش اجرا فرمان در تمام جهیز عامل ها، هم ارز است. به سرنوشت پایین پکیج های پلتفرم VirtualBox X.X نگاه کرده و نسخه مربوط به جهیز عامل خود را دانلود کنید.



فایل مربوط به انتصاب را اجرا کنید؛ هیچگاه فقره دیگری وجود ندارد که بخواهید در طول فرآیند، تغییر دهید. توجه داشته باشید که فایل نصبی، اتصال اینترنت شما را به طور موقت غیرفعال خواهد کرد، بنابراین ماشین مجازی VirtualBox را طی دانلود فایل های مهم، انتصاب نکنید.

داخل صورتی که ویندوز درون یک مطلب از شما درخواست دسترسی بخاطر انتصاب یک درایور را کرد، باید اجازه را صادر کنید. هنگامی که کار تمام شد، صفحه حقیقی VirtualBox را مشاهده خواهید کرد.



از آن جایی که هنوز هیچگاه سامان رمزی را گمارش نکرده اید، باید یکی از آن را ساختن کنید. در این مقاله دو روش معمول برای نصب را آموزش خواهیم داد که محتوی نصب ویندوز 10 و نصب اوبونتو می شود. قبل از نخست کار، توصیه می کنیم یک بار تنظیمات را بررسی کنید.

ماشین مجازی VirtualBox به طور پیش فرض، اطلاعات وسیله رمزی را تو پوشه کاربر (User Folder) ذخیره می نرم. تو صورتی که فقط یک درایو در رایانه انحصاری دارید، معارفه خوبی است، اما چنانچه یک هارد دیسک ثانویه هم دارید، ممکن است بخواهید سامان رمزی را در آن پس انداز کنید تا بدین ترتیب، نفع جویی درون فضای پس انداز سازی هارد اصلی دستگاه به اجرا آورید.

قید چند دقیقه می توانید یک هارد دیسک مجازی با فضای ذخیره سازی ۲۰ گیگابایت یا بیشتر از آن، ایجاد کنید. در یک حافظه ی SSD که معمولا فضای ذخیره سازی کمتری دارند، قطعا ۲۰ گیگابایت فضای متجاوز زیادی برای استعمال است.

بخاطر ایفا این کار، وارد File و سپس تنظیمات (Settings) تو ماشین مجازی VirtulaBox شوید. در برگه General، یک پوشه پیش فرض ماشین را خواهید دید. تو صورتی که پوشه پیش فرض بخاطر شما ارزان نبود، کافی ست روی گزینه Other تو صندوق کشویی کلیک کنید تا جا موردنظرتان را تحول دهید.

نصب ویندوز ۱۰ در ماشین مجازی

داخل این مقدر شدن وضع انتصاب ویندوز ۱۰ داخل ماشین مجازی را به شما آموزش خواهیم عدل. درون صورتی که می خواهید ویندوز 7 خواه ویندوز 8.1 را بوسیله جای ویندوز 10 نصب کنید، فرآیند مشابه بوده و نیازی بوسیله تغییرات نخواهد بود. با بخشی کار اضافی، حتی امکان نصب ویندوز XP درون ماشین مجازی هم حیات دارد.خلق ماشین مجازی

کار را با کلیک کردن روی گزینه آبی رنگ New درون صفحه اصلی VirtualBox آغاز کنید. در این تقدیر باید یک نام بخاطر ماشین مجازی خویشتن گلچین کنید؛ مجاهدت کنید یک معروفیت انحصار به فرد تعیین کنید تا بتوانید آن را در میان سایر موارد، روشن کنید.

سامان مجازی VirtulaBox پس از وارد کردن یک نام، به طور خودکار تقدیر های Type و Version را دگرگونی می دهد تا با آن چیزی که بیدار کرده اید، مطابقت داشته باشد. در صورتی که معلومات صحیح نیستند، حتما Type را روی Microsoft Windows و Version را روی Windows 10 64Bit تنظیم کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید و ثبوت کردید، کافی ست روی گزینه Next کلیک کنید.









نکته: گمارش نسخه 64 خواه 32 بیت ویندوز، کاملا به رایانه انحصاری شما بستگی دارد. درون صورتی که کامپیوتر شخصی شما قدیمی نباشد، ویندوز آن 64 بیت بوده و بنابراین باید نسخه 64 بیت را در ماشین مجازی نصب کنید. نسخه صحیح کند افزار VirtualBox بوسیله نعوظ خودکار بخاطر شما گمارش می شود.آیا تنظیمات 64 بیت بود ندارد؟

در صورتی که از کامپیوتر 64 بیت استفاده می کنید و هیچ گزینه 64 بیتی را داخل سواد خود مشاهده نمی کنید، باید این مشکل را قبل از ادامه حکم رفع کنید. ابتدا تکاپو کنید Hyper-V را که سیستم عامل مایکروسافت بخاطر سامان های مجازی است، غیرفعال کنید.

عبارت ویژگی های ویندوز (Windows Features) را درون منوی استارت تایپ کرده و تنظیمات مربوط به فعال خواه غیرفعال کردن ویژگی های ویندوز را باز کنید. در پیغام های مولود گیری به سمت پایین رفته و تامین شوید که کادر Hyper-V، فعال نباشد. تو صورتی که علامت کوشا بودن کادر را مشاهده کردید، آن را غیرفعال کرده و داخل ادامه کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید.







آیا سپس از این حکم هم گزینه های 64 بیت را در سامان مجازی VirtulaBox مشاهده نمی کنید؟ درون ادامه باید BIOS خویشتن را مجددا نحو اندازی کنید.

شما باید به قفا تنظیمات Virtualization باشید. نام های رایج شامل Intel VT-x ، Intel Virtualization Technology و Virtualization Extensions می شود؛ امکان دارد این موارد را تو منوی پردازنده (Processor) یا منوی امنیت (Security) پیدا کنید. درون صورتی که نمی توانید آن را پیدا کنید، باید یک جستجو در گوگل بخاطر نام رایانه خویشتن و همچنین مجازی سازی را تجربه کنید.

هنگامی که رمزی سازی و تنظیمات را در BIOS فعال و ذخیره کردید، راه اندازی مجدد را فراموش نکنید و مجاهدت کنید مجددا یک ماشین مجازی 64 بیت خلق کردن کنید. هم اینک باید مشکل رفع شده باشد و در غیر این صورت، احتمالا پردازنده شما از مجازی سازی 64 بیت پشتیبانی نمی کند و باید سراغ 32 بیت بروید.تخصیص رم

با تدارک نسخه پشتیبان از ماشین مجازی، لازم است مقداری RAM را به جهیز عامل مجازی اختصاص دهید. سامان مجازی VirtulaBox به صورت پیش فرض مقداری حافظه RAM را پیشنهاد می کند، اما کمتر است. در صورتی که حافظه RAM جهیز عامل مجازی ناچیز باشد، عملکرد ناتوان آن شما را آزار خواهد داد. البته تخصیص حافظه RAM بسیار غم می تواند ناپایداری رایانه شما را به قفا داشته باشد.

بها دقیق بخاطر تخصیص دادن بوسیله سیستم عامل مجازی، کاملا بوسیله مدل حافظه RAM شما ارتباط دارد. ما پیشنهاد می کنیم نیمی از حافظه RAM جهیز را به سیستم عامل سامان رمزی اختصاص دهید. ویندوز 10 عملکرد خوبی را با 4 گیگابایت رم از خود علامت می دهد.

شما می توانید برای تخصیص رم از اسلایدر استفاده کنید یا مغز موردنظرتان را با واحد مگابایت، دانا کنید. از آن جایی که بایت توسط کامپیوتر بوسیله صورت کاملا متفاوت محاسبه می شود، باید مقدار گیگابایت رم خود را در 1024 ضرب کنید. در صورتی که می خواهید 4 گیگابایت رم بوسیله سامان مجازی تخصیص دهید، باید مغز 4096 را ملتفت کنید.







اضافه یک هارد دیسک مجازی

در امتداد باید یک هارد دیسک اضافه کنید تا ماشین مجازی بتواند داده ها را ذخیره کند. درون این صفحه باید گزینه Create a Virtual Hard Disk Now را انتخاب کنید. در مرحله بعد، ماشین مجازی VirtualBox از شما می خواهد نوع هارد دیسک را تعیین کنید که VDI بوسیله رخ پیش تصور تعیین شده و کافی ست، گزینه Next را انتخاب کنید.

سامان مجازی VirtualBox می تواند دو جنس هارد دیسک مجازی پویا و ثابت را ابداع کند. درون حقیقت زمانی هارد دیسک حقگو از فضای پس انداز سازی هارد دیسک اصلی استفاده خواهد کرد که ظرفیت آن، تکمیل شود. تو صورتی که یک دیسک رمزی با حجم 100 گیگابایت خلق کنید و عزب 30 گیگابایت از آن حاوی اطلاعات باشد، قطعا فقط 30 گیگابایت از حافظه اصلی کامپیوتر شما اشغال می شود، اما اگر فضای ماشین مجازی را آزاد کنید، دیسک مجازی کوچک نخواهد شد.



گزینه دیگر یک دیسک ثابت بوده و از همان اول با حداکثر معادل خود خلق کردن می شود؛ بنابراین ابتدای حکم باید فضای بیشتری را اختصاص دهید. یکی از انفراد های دیسک ثابت نسبت به حقگو را می قابلیت تکثیر سرعت دانست. در نهایت تصمیم با شما است، ولی داخل این مقاله ما دیسک داینامیک (پویا) را انتخاب کرده ایم.

بخاطر اختتام مرحله ابداع دیسک، یک مکان ذخیره سازی و سایز آن را معین کنید. شما می توانید اشتهار آن را به صورت پیش تصور صبر دهید که با ماشین مجازی هم تطبیق دارد. نگرش پیش فرض ذخیره سازی در همان Default Machine Folder بوده که قبلا انتظام کرده اید. بر اساس اعلام مایکروسافت، نصب نسخه 64 بیت ویندوز 10 نیازمند 20 گیگابایت فضای پس انداز سازی است. بوسیله نظر می رسد 40 گیگابایت فضای ذخیره سازی مناسبی برای دستور کار ها و فایل ها است. درون صورتی که دارای فضای بیشتری هستید، می توانید آن را افزایش دهید.



پس از ته کار، کافی ست روی گزینه خلق کردن (Create) کلیک کنید و بدین ترتیب، ماشین مجازی شما آماده نصب ویندوز است.دانلود نصب کننده ویندوز 10 (Windows 10 Installer)

بی آرامی اکنون شما یک ماشین مجازی خلق کردن کرده اید، ولی نیازمند یک سیستم عامل بخاطر نصب هستید. برای انجام این کار، باید واقف ورق دانلود ویندوز 10 مایکروسافت شوید. در ادامه روی گزینه Download Tool Now بوسیله عزیمت شهود ابزار ایجاد رسانه ویندوز 10، کلیک کنید.

پس از دانلود ابزار، باید آن را اسلوب اندازی کنید. در دنباله دو گزینه خواهید داشت که محتوی ارتقاء رایانه انحصاری یا خلق Installation Media می شود. گزینه Create Installation Media را انتخاب کنید، پس ازآن گزینه های موجود در صفحه سپس را دو بار بررسی کنید. مطمئن شوید نسخه ویندوز 10 که در حال نصب هستید، 64 بیت (x64) است. در صورتی که تمام موارد صحیح هستند، گزینه Use the recommended options for this PC را از کار افتادن کنید.









خلق کردن یک درایو USB مخصوص بوت خواه ساخت یک فایل ISO، آخرین انتخاب های شما هستند. گزینه مربوط به فایل ISO را انتخاب کرده و مکانی برای ذخیره سازی آن فاحش کنید. در ادامه این وسایل دانلود ویندوز را آغاز خواهد کرد.بارگذاری فایل گمارش ISO

ISO را می توان یک فایل ایمیج از دیسک عنوان کرد. تو صورتی که بخواهید ویندوز را روی یک کامپیوتر واقعی نصب کنید، لازم است فایل ISO را داخل یک DVD صبر داده یا یک USB فابل بوت شدن برقرار کنید تا بتوانید از عادت آن، ویندوز را گمارش کنید، اما غصه اکنون می توانیم از آن مرحله بگذریم و فایل ISO را مستقیما در ماشین مجازی اجرا کنیم.

برای انجام این کار، ماشین رمزی خویشتن را تو سیاهه حقیقی VirtualBox برجسته کنید و روی تنظیمات کلیک کنید. شما باید وارد برگه حافظه (Storage) تو سمت چپ شوید و یک آیکون CD را تو باکس Storage Tree خواهید نظر. در دنباله باید روی آیکون ذکرشده کلیک کنید تا بتوانید درون جانب عبث باید روی آیکون CD همراه با یک پیکان کلیک کنید. گزینه Choose Virtual Optical Disk File را انتخاب کنید و داخل امتداد جا پس انداز فایل Windows.iso را بررسی کنید.



بااطلاع برگه سیستم (System) شوید و در ادامه باید گزینه Optical موجود در باکس Boot Order را برگزینی کنید تا بتوانید از فلش برای حرکت در بالای هارد دیسک، استفاده کنید. بنابر برخی دلایل، فلاپی به صورت پیش تخیل فعال شده است و با این که ویندزو 10 از آن ها پشتیبانی می کند، ولی در عارض تمایل می توانید تیک آن را بردارید.



تیمار اکنون گزینه اثبات (OK) را انتخاب کنید. شما آماده ادخال بوسیله کود نصب ویندوز هستید.نصب ویندوز 10

در منوی اصلی VirtualBox، باید ویندوز سامان مجازی را انتخاب کنید و در ادامه به منظور بوت کردن باید روی گزینه Start کلیک کنید. صفحه نصب ویندوز 10 پس از چند نفس ارائه داده خواهد شد. اطمینان مولود کنید تنظیمات منطقه ای شما بی عیب باشد و سپس روی گزینه Next کلیک کنید. در ادامه روی گزینه Instal Now کلیک کنید.



در ادامه نصب ویندوز از شما درخواست می شود کد محصول را فعال کنید. با این حال، شما نیازی بوسیله کد پرداخت محصول برای استفاده از ویندوز 10 نخواهید داشت. در صورتی که کد محصول را دارید، آن را واقف کنید و در غیر این صورت، گزینه I don’t have a product key را انتخاب کنید. کاربرد کردن از یک نسخه ویندوز 10 که با کد محصول، فعال سازی نشده باشد، محدودیت هایی دارد، ولی برای کاربرد در ماشین رمزی مفت است.



در مرحله بعد، نسخه ویندوز 10 موردنظرتان را برای نصب، انتخاب کنید. چنانچه دارای کلید علیه برای Windows 10 Home یا Pro هستید، نسخه موردنظرتان را انتخاب کنید. در صورتی که عزیمت ندارید ویندوز را فعال سازی کنید، کافی ست مراحل را ادامه دهید و ویندوز 10 پرو را برگزینی کنید تا بتوانید به محدودیت های زیادی آن دسترسی پیدا کنید. وضعیت مجوز را بپذیرید و فقره نصب را ادامه دهید.



شما تو مرحله بعد با دو گزینه ارتقاء یا نصب سفارشی مواجه خواهید شد. از آن جایی که ویندوز را روی دیسک مجازی نصب خواهید کرد، بنابراین توان ارتقاء ندارد و باید گزینه سفارشی (Custom) را برگزینی کنید.



شما درایو مجازی خلق کردن شده را با صیت Drive 0 مشاهده خواهید کرد؛ روی آن بخاطر انتخاب، کلیک کنید. هنگامی که گزینه Next را انتخاب کردید، گمارش ویندوز 10 آغاز می شود. این مرحله نیازمند زمان بوده و ممکن است کمی کشش بکشد.

پیکربندی تنظیمات ویندوز 10

هنگامی که کار نصب انجام شود، مصاحبت کردن Cortana را خواهید شنید که راهنمایی های لازم برای پیکربندی ویندوز را عرضه می درنگ. در ادامه روی نماد میکروفون موجود تو گوشه جانب چپ سرنوشت پایین نمایشگر کلیک کرده تا داخل رخساره تمایل، صدای آن را حد کنید. موضع مکانی و ورقه کلید خویشتن را اثبات کنید، سپس گزینه Yes را در سایر تنظیمات، گزینش کنید. داخل صورتی که با اصطلاح دوم تایپ نکردید، کافی ست روی Skip کلیک کنید.



در ادامه نصب مجازی ویندوز، کلیه بروزرسانی ها تک معاینه صبر خواهند گرفت. منتظر گمارش تمام موارد باشید، بعد Cortana از شما پرسیدن خواهد پرسید که آیا رایانه شخصی شما بوده یا متعلق بوسیله یک سازمان است؛ شما باید استعمال شخصی را گزینش کنید.



ویندوز از شما می خواهد با شمار کاربری مایکروسافت وارد شوید، بنابراین داخل ادامه باید ایمیل خود را وارد یا یک شمار کاربری جدید ایجاد کنید. با این که مزایای زیادی بخاطر استفاده از حساب کاربری مایکروسافت بود دارد، ولی امکان پذیر است شما نخواهید از آن برای ماشین مجازی کاربرد کنید. در این حالت، کافی ست درون گوشه سمت چپ قسمت پایین، حساب آفلاین (Offline account) را تفویض کنید.



یک نام بخاطر حساب کاربری خویشتن گزینش و وارد کنید، سپس یک رمز عبور خلق کردن کنید. بازیابی رمز گذر گمشده دردسر بیش وقار است، بنابراین مطمئن شوید که پسورد خویشتن را در جایی ذخیره سازی کرده باشید. توجه داشته باشید که امکان گلچین یک راهنما درون یادآوری رمز عبور هم وجود دارد، سپس روی گزینه Next کلیک کنید.

هم زمان حال زمان آن رسیده که استفاده از Cortana را باطل سازی یا ادامه دهید. در صورتی که نو وارد ویندوز 10 شده اید، می توانید از آن برای یادگیری کلیه استعداد ها استفاده کنید.



در دنباله با تنظیمات حریم مخصوص مواجه خواهید شد و می توانید انتخاب کنید که تا چه اندازه از اطلاعات را می توانید وجه اشتراک مجله گذاری کنید. در صورت احتیاج می توانید جنبش را بردارید و سپس روی گزینه Accept کلیک کنید.نصب موارد زیادی

در حال حاضر می توانید از ویندوز داخل VirtualBox استفاده کنید، اما باید یک مولفه بنیانی دیگر را هم انتصاب کنید؛ گروهی از درایورها و سایر برنامه های کاربردی که به VirtualBox اجازه می دهند با دستگاه میزبان، ارتباط بهتری سفت کنند. پس از نصب، می توانید سایز پنجره ماشین مجازی را به صورت پویا تغییر دهید. همچنین کشیدن، افسون شده کردن و سایر موارد هم کوشا خواهند شد.

کامل موارد توسط ماشین مجازی VirtulaBox از روال یک CD مجازی، گمارش خواهد شد. از آن جایی که هنوز فایل ISO برای گمارش ویندوز فعال است، باید آن را حذف کنید. شما می توانید از پنجره ماشین مجازی، روی آیکون CD کلیک عبث کنید و گزینه Remove disk from virtual drive را گزینش کنید.



درون ادامه باید با مراجعه بوسیله دستگاه ها، گزینه Install Guest Additions CD را داخل نوار منوی VirtualBox برگزینی کنید. برای روش اندازی، File Explorer را از نوار مواجب پایین ورق باز کنید، پس ازآن روی This PC در سمت چپ، کلیک کنید. شما باید روی آیکون درایو CD برای انتصاب Guest Additions، دو مرحله کلیک کنید. هنگامی که یادداشت های مربوط بوسیله التماس اخذ مجوزها را می بینید، گزینه Yes را انتخاب کنید.



پس از چند لحظه، باید یک تشبیه کردن جدید بوسیله عزیمت تنظیم را درون نوار مقرری موجود در سرنوشت پایین، مشاهده کنید؛ شما باید روی آن کلیک کنید و در امتداد هم با کلیک روی گزینه Next، فرمان را ادامه دهید. درون صورتی که یک پیغام مبنی به خشکی امدن نصب نرم افزار مشاهده کردید، روی گزینه نصب کردن (Install) کلیک کنید.



در امتداد یک پیغام مبنی بر راه اندازی مجدد مایه خواهید دید تا بتواند مراحل نصب را تکمیل یواش. کار خویشتن را ادامه دهید تا بتوانید از ویژگی های متاخر بهره مند شوید؛ عاری آن ها یک نمایشگر با صراحت پایین را مشاهده خواهید کرد.

هنگامی که مجددا باخبر سیستم عامل شوید، تمام موارد انتظام شده اند. بخاطر استفاده از سایز کامل صفحه، می توانید دریچه ماشین مجازی VirtualBox را گسترش دهید. فراموش نکنید که باید روی آیکون CD، کلیک راست کنید و در دنباله Guest Additions CD را حذف کنید.اصول اولیه ویندوز 10

تو صورتی که برای نخستین مرحله از ویندوز 10 استعمال خواهید کرد، بهتر است چند نکته را مدنظر قرار دهید.روی گزینه Start موجود درون جانب چپ قسمت پایین کلیک کنید و سپس ملتفت تنظیمات شوید. در این بسرنوشت شوم دچار کردن می توانید قابلیت های متنوع ویندوز 10 را مشاهده و پیکربندی کنید.بخاطر نصب بروزرسانی ها باید از بخش Update
وان پلاس در ماه سپتامبر گذشته خلال برگزاری مراسم رونمایی سری گوشی وان پلاس 7T اطلاع دادن کرد که روی نوعی سرو پرداخت موبایلی فقره می کند. این انبازی چینی در همان زمان گفته وجود که درخت سرو موسوم به وان پلاس پی (OnePlus Pay) قرار است در سال ۲۰۲۰ از گونه برسد. درون همین راستا رسانه های چینی روز گذشته از آغازبه کار رسمی سرو موردبحث اطلاع داده اند؛ البته وان پلاس Pay در حال حاضر فقط برای کاربران مجهز در سرزمین چین فعال است.

گرچه وان پلاس هنوز به صورت رسمی از آغاز فعالیت سرویس پرداخت موبایلی اش واج به میان نیاورده است؛ اما براساس گزارش منتشرشده از سوی رسانه ی GizChina، امکان دسترسی بوسیله سرویس پرداخت موبایلی وان پلاس پی با مراجعه به اپلیکیشن Wallet درون گوشی هایوان پلاس ۷ تی و وان پلاس ۷ تی پرو وجود دارد. کاربران این گوشی ها همچنین می توانند دکمه ی پاور را دو بار پشت سر اندوه فشار دهند تا به سرعت به سرویس وان پلاس اثر دسترسی پدیدار کنند. این کاربران پس از مسبوق کردن مفروضات کارت بانکی و فعال سازی سرویس وان پلاس پی می توانند با استعمال از گوشی شان پرداخت های مختلف را عمل دهند. امکان استفاده از درخت سرو وان پلاس پی در مراکز فروشی که دارای پایانه های POS فراهم به فناوری NFC هستند وجود دارد. 



چند اسکرین شات از درخت سرو وان پلاس جای پا

سرویس پرداخت موبایلی وان پلاس در حال حاضر از کارت های پس انداز چندین بانک پشتیبانی می بطی ء که شامل گوانگفا، مینشنگ و بانک توسعه ی شانگهای پودونگ (SPDB) هستند. وان پلاس معلول نیز از کارت های اعتباری بانک های گوانگفا و SPDB پشتیبانی بوسیله انجام می آورد. گرچه سرویس موردبحث داخل حال حاضر تنها با گوشی های وان پلاس 7T و 7T پرو فرمان می کند، اما مقصود می رود دیگر گوشی های وان پلاس نیز بوسیله زودی به وان پلاس جای پا حاضر شوند. طبق گفته های رسانه ی GizChina گوشی های پیشین وان پلاس نیز در صف دریافت قابلیت وان پلاس جای پا هستند.

وان پلاس گفته است که هوی دارد در آینده امکان دسترسی بوسیله درخت سرو پرداخت موبایلی جدیدش را درون مناطق دیگری از گیتی هم امکان پذیر نرم که از بین آن ها می توان بوسیله هند و ایالات متحده ی آمریکا اشاره کرد. چینی ها تاکنون نگفته اند که قصد دارند تو چه زمانی سرویس وان پلاس پی را در اختیار کاربران کشورهای دیگر استراحت دهند. 

پرداخت از طریق موبایل در بازارهای مبصر و مهمی نظیر چین، هند و آمریکا داخل بین کاربران محبوبیت بالایی دارد. رقبای وان پلاس نظیر اپل، شیائومی، سامسونگ و هواوی هر یک دارای سرویس های مشابهی هستند و کاربران آن ها کاربرد ی زیادی از سرویس هایشان دارند. گرچه وان پلاس معلول اولین کود خلال برگزاری رویدادی در کشور هند معرفی کردن شد، اما به دید نمی رسد این سرویس به صورت خاص روی این راسته متمرکز باشد. با درنظرگرفتن این توضیحات، آغازبه امر وان پلاس پی در بازار محلی وان پلاس یعنی چین، تصمیمی قانون دان بوسیله نظر می رسد. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی دراین بن دارید؟بیشتر بخوانید:مشخصات سخت افزاری وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو فاش شدتصاویر جدیدی از وان پلاس 8 پرو فاش شدلوگو جدید وان پلاس رونمایی شدوان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو ۲۷ فروردین ۹۹ رونمایی می شوندبه روزرسانی جدیدی برای وان پلاس 5 و وان پلاس 5T عرضه شد
مایکروسافت با گستردن بیانیه ای اعلام کرد به صورت مداوم و نفس ای در حال تجسس شرایط سرویس دهی آژور، درخت سرو فضای ابری خود است تا از درست کارکردن آن تامین شود. بااین حال، رسیده مایکروسافت برنامه های ویژه ای همچنین در سر دارد و در قدری از بیانیه ی خود اخبار کرده است:باتوجه به تکثیر روزافزون درخواست سرویس، چنانچه با فردی فضابه صورت منطقه ای مواجه شویم، استفاده از این درخت سرو داخل آن منطقه اولویت بندی خواهد شد. اولیه اولویت با مراکز پاسخ گویی به بحران، سرو های اورژانس پزشکی و سلامت، مراکز مرتبط با زیرساخت های دولتی و کارمندان حصه های مرتبط با هسته ی واقعی سرو Teams خواهد بود.

مایکروسافت همچنین اخبار کرد با باهم اتحاد کردن دولت های کشورهای مختلف جهان، تلاش می بطی ء عرضه ی سرویس های مشابه را تضمین درنگ. این شرکت آماده است به شرکت های محلی ارائه دهنده ی خدمات فضای ابری درخت سرو مجانی عرضه یواش.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، به تری با ارسال نامه ای غیررسمی، وضعیت آینده ی این همکاری در عهد شیوع کرونا را تشریح کرد. در این نامه، وی اطلاع دادن کرد ردموندی ها در موقعیتی ناشناخته قرار محزون و وضعیت نگران کننده و نامشخص است. او درون بخشی از این نامه نوشت:نکته ای که باعث آرامشم می شود، این است که درمان این بلای ناگهانی مشابه خود این ویروس حدومرزی ندارد. همگی ی ما به عنوان اجتماع ی جهانی، درمقابل این وضعیت کنارهم خواهیم حیات. بهترین طرز بخاطر متعاقب سرگذاشتن تشویش موجود این است که هرروز تکاپو کنم تفاوتی هرچند کوچک رقم بزنم.بیشتر بخوانید:Siri موعظه های مربوط به ویروس کرونا ارائه می کندراهبرد نامناسب کشورها تو وقوف موارد کرونا؛ عامل مسری عریض کووید ۱۹ تو جهانآمار روزانه کرونا دیگر به تفکیک استانی اطلاع دادن نخواهد شدشیوع ویروس کرونا پراکندن نسخه جدید مرورگر مایکروسافت اج را متوقف کردمرکز خیز جوی گوگل دسترسی به مفروضات مربوط بوسیله بلای ناگهانی کویید 19 را آسان تر می کند
به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا رییسی درباره آخرین وضعیت کووید ۱۹ در کشور گفت: از ظهر دیروز تا امروز و به خشکی امدن اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۳۷ تک جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور اطلاع شد و حساب مبتلایان به این بیماری درون قلمرو به ۱۹ هزار و ۶۴۴ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ۶۷۴۵ نفر از بیماران کووید۱۹ درون کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند، گفت: این آمار روز به روز درون حال افزایش است اما باید این بیماری را شدید گرفت و بخاطر اندازه چرخه انتقال آن تو خانه ماند.

رییسی از جانباختن ۱۴۹ نفر از بیماران مشغول به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر انصاف و گفت: با احتساب این آمار، مجموع درگذشتگان پهلو اثر این بلای ناگهانی در سرزمین بوسیله ۱۴۳۳ نفر رسید.

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درباره آمار تفکیکی بیماران معارفه شده که طی ۲۴ ساعت گذشته ابتلایشان بوسیله کووید۱۹ درون ناحیه جدی شده گفت: همچنان بیشترین مورد مربوط به استان تهران با ۲۲۰ مبتلای جدید است.

وی افزود: در استان های قم ۳۶، گیلان ۹۹، اصفهان ۱۴۵، البرز ۹۵، مازندران ۸۴، مرکزی ۱۷، قزوین ۸، سمنان ۵۲، گلستان ۱۵، خراسان رضوی ۴۸، فارس ۵۰، لرستان ۹، آذربایجان خاوری ۵۵، خوزستان ۱۰، یزد ۴۹، زنجان ۴۴، کردستان ۱۵، اردبیل ۳۵، کرمانشاه ۵، کرمان ۱۲، همدان ۲۲، سیستان و بلوچستان ۸، هرمزگان ۱۷، خراسان جنوبی ۱۸، چهارمحال و بختیاری ۳، ایلام ۲۰، آذربایجان غربی ۲۷، کهگیلویه و بویراحمد ۱، بوشهر یک و خراسان شمالی ۱۷ تک جدید خبر شده است.

وی با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در ۱۳ استان کشور روبه کاهش است، گفت: از افرادی که به هر دلیلی به سفر رفته اند، می خواهیم تا تو اقامتگاه خویشتن بمانند و بوسیله نظر و بازدید و تفرج نروند. همچنین در صورت مشاهده علائم ابتلا نیز به مراکز بهداشت و درمان مراجعه کنند. امیدواریم تو سال ۹۹ این مصیبت هرچه سریعتر ریشه کن شود.