صنعت سازان کویر

به گزارش ایسنا، شعر «جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند» تصنیف «دلیا اوئنز» که در اغلب هفته های گذشته درون رتبه نخست راحتی محزون وجود همچنان با گذشت ۸۴ هفته صدرنشین فهرست پرفروش های داستانی ناقلا سخت این نشریه است. جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند در صدر | یک کتاب اولی پرفروش شد

این رمان که اولین تجربه شعر نویسی «اوئنز» محسوب می شود، شعر دختری به نام «کیا» و حوادث پیچیده ای را که به متعاقب کشف جنازه مرد جوانی تو شهر نگرش زندگی این بکر معروف به «دوشیزه مرداب» به تصادف می پیوندد روایت می کند.

رمان «غبار آمریکایی» به خامه «مرحله کامینز» نیز پس از اغماض ۱۲ هفته از حضور داخل این فهرست، داخل جایگاه دوم دیده می شود. این رمان داستان یک کتاب ابتیاع اهل مکزیک را روایت می کند که پس از تعقیب شدن توسط یک باند خلافکار بوسیله همراه فرزندش از مکزیک به سمت مرز ایالات متحده گریختن می کند.

«پسری از جنگل» نوشته «هارلن کوبن» پس از اغماض چهار هفته حضور در این فهرست تو رتبه ثالث صبر پژمان است. درون این شعر داستان گم شدن یک دختر و کارآگاه خصوصی ای را که برای محسوس کردن او از خاطرات کودکی اش کمک می گیرد می خوانید.

داستان «در به خشکی امدن جاده» تصنیف «آن تایلر» سخن سنج آمریکایی که این هفته در رله چهارم قرار گرفته، عزب اثر تازه خبردار این فهرست محسوب می شود.

«ناتندرست ساکت» جای پا «آلکس میشائیلایدز» نیز که درون چهل و پنجمین هفته از حضورش تو سیاهه پرفروش های نیویورک تایمز به عادت می برد این وهله درون جایگاه پنجم به چشم می خورد. «ناخوش خلوت» داستان  نبض وجوی «تئو فابر» درباره راز نقاش مشهوری را که پس از شلیک به همسرش دیگر صحبت نمی کند روایت می درنگ.
  • ۹۹/۰۱/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی