صنعت سازان کویر

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

مقاله های مرتبط:لاین ارز رمزنگاری شده خود را در صرافی بیت باکس عرضه کردسرویس یاهو گروپس در ماه دسامبر بخاطر قدیم غیرفعال خواهد شد!

قسمت قسمت کردن سافت بانک اعلام کرد امروز برای ادغام هولدینگ Z، زیرمجموعه ای از سافت بانک اسمی به یاهو ژاپن و پیام رسان لاین به توافق دست یافته است. آن ها امیدوار ند با این رفتار موضع بهتری درمقایسه با رقبا پیدا کنند. Nekkei وقوف این ادغام را گزارش داده و مراد می رود تا اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ۱۳۹۹) کامل شود.

سافت بانک و ناور (Naver)، مالک لاین، هرکدام ۵۰ درصد از هولدینگ متاخر را دراختیار خواهند داشت و لاین و هولدینگ Z را راه اندازی خواهند کرد. با این همکاری، سافت بانک و ناور امیدوار هستند تا موقعیت بهتری با پرتال خیز وجوی یاهو ژاپن و یواش ادوات پیام رسان لاین و دیگر کسب وکارهایشان درمقایسه با رقبای آمریکایی و چینی خویشتن علنی کنند.





سافت بانک در بیانیه ی خویشتن آورده است:در راسته اینترنت، شرکت های خارجی، بوسیله ویژه همکاری های واقع درون ایالات متحده و چین، حکم فرمایی می کنند و حتی وقتی بحث ابعاد شرکت ها می شود، فرق وقار بین شریک های اجنبی و همدستی های موجود در آسیا، به غیر از چین است.

لاین یکی از محبوب ترین پیام رسان های ژاپن و تایوان و تایلند است؛ اما با وجود نمایش ی سرویس های بی شمار، مانند لاین پی و لاین تاکسی و لاین موزیک، با دیگر رقبا مشت وپنجه نرم می بطی ء. یاهو ژاپن یکی از بزرگ ترین موتورهای ضربان وجوی این کشور است؛ اما با گوگل و دیگر رقبا مانند سایت های فروش اینترنتی علی بابا و راکوتن (Rakuten) در حال رقابت است.

به گفته ی سافت بانک و ناور، پس از ادغام همکاری بین زیرمجموعه ها و نهادهای سرمایه گذاری این دو شرکت، آن ها می توانند درون هوش تقلبی و دیگر بسرنوشت شوم دچار کردن ها متشابه جست وجو، تبلیغات، پرداخت و خدمات مالی ترفیع کنند.



این ادغام دارایی های لاین ازقبیل سهام و ابزارها و اوراق بهادار سزاوار سرزنش تبدیل آن را دربر می گیرد. سهام قابل ارائه و باقی باقی مانده ی لاین ۵۲۰۰ ین خواهد بود؛ یعنی ۱۳/۴۱ درصد از ارزش باقی مانده ی سهام عادی لاین که صرافی سهام توکیو ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) قبل از اعلام این ادغام اطلاع دادن کرده وجود.بیشتر بخوانید:سرویس یاهو گروپس در ماه دسامبر بخاطر قدیم غیرفعال خواهد شد!یاهو به دلیل افشای معلومات ۳ میلیارد حساب کاربری ۱۱۷ میلیون دلار جزا می شودداستان برند: ورایزن، برند شباب که ریشه تو ابتکار تلفن داردشکاف امنیتی گروه هتل ماریوت، اطلاعات امنیتی ۵۰۰ میلیون نفر را نمودار کردلاین ارز رمزنگاری شده خود را در صرافی بیت باکس ارائه کرد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل کمیته امداد قزوین تقریر داشت: راحتی است تا پایان سال جاری ۶۰ تخته گلیم تولید مددجویان تحت پوشش کمیته امداد قزوین بوسیله کشور لهستان صادر شود که تو این تماس تفاهم نامه ای با یکی از راهبران شغلی به دستینه رسیده است.

مجید مومنی با بیان اینکه کمیته امداد قزوین در مملکت خشک کردن میوه جزو استان های پیشرو محسوب می شود، بیان داشت: مددجویان استان روزانه ۲ بدنه ثمر را خشک می کنند و تولیدات آنها آماده صادرات به کشورهای لهستان، اتریش، آلمان و روسیه است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۵۰ دستگاه میوه خشک کن به خانواده های عرشه پوشش کمیته امداد قزوین تحویل شده و هر خانواده به ازای خشک کردن ۴۰ کیلوگرم میوه بخاطر ۲۵ روز مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش ۱۰ میلیون ریال حقوق قبض می کنند.

مومنی، مدل پرداخت دستمزد مددجویان را قابل افزایش و وابسته به فعالیت افراد دانست و گفت: فرآیند خشک کردن ۴۰ کیلوگرم میوه ۶ ساعت زمان لازم دارد و اگر خانواده ای قادر باشد، روزمره ۸۰ کیلوگرم محصول بی آب کند، ماهانه ۲۰ میلیون ریال مزد دریافت خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد قزوین ارج هر مایه میوه خشک کن را ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: درون دیدن داریم که تعداد دستگاه های علیه بی آب کن داخل بین مددجویان را بوسیله ۵۰۰ دستگاه برسانیم و برای این حکم نیز مجری امداد ولایت تسهیلات منت تو رویت محزون است.

مومنی با بیان اینکه مشاغل معرفی شده به مددجویان قزوینی باید بازدهی اقتصادی داشته باشند، خاطرنشان کرد: جامعه هدف شغل و توانمندی کمیته امداد استان در نقاط خوش نشین متمرکز شده است و تکاپو داریم پروگرام های اقتصادی و اشغال را در این نواحی زیاد از پیش اجرا کنیم.

استان قزوین دارای ۳۰ هزاره خانوار تحت پوشش کمیته امداد است.
سه گانه ماهه سومین امسال بخاطر بسرنوشت شوم دچار کردن موبایل سونی چیزی قرین به کابوس بود چرا که بیع گوشی هوشمند سونی ۳۲ درصد کاهش یافته بود. با اخبار این آمار ناامیدکننده به نظر می رسید که شریک قصد دارد بخش گوشی های هوشمند خود را تعطیل کند ولی اطلاع دادن جدیدی حکایت از این دارد که سونی نه تنها قصد تعطیل کردن بخش موبایلش ندارد بلکه در حال مدل سازی و کار روی یک پرچم دار جدید است که آن طور که منابع مطالبه کرده اند اکسپریا ۳ نام دارد.مقاله های مرتبط:ادغام مدخل موبایل سونی با دیگر بخش های این شرکتسونی گوشی هوشمندی با دوربین جگر گانه در پنل پشتی توسعه می دهد

ولی نام پرچم دار اینده سونی تنها موضوعی نبود که از چین بی پرده شد بلکه بخشی از مشخصات و تصاویری از گوشی آینده سونی همچنین منتشر شده است. آن طور که منابع خبری چینی مطالبه کرده اند سونی اکسپریا ۳ به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز خواهد وجود و تصاویر منتشرشده از گوشی علامت می دهد که نمایشگر آن اورنگ بوده ولی پنل پشتی آن خمیده است. چنانچه مدل سازی این گوشی برایتان تکراری است و به یاد گوشی دیگری از همین انبازی افتادید باید به حافظه ی  شما آفرین گفت چرا که طراحی اکسپریا ۳ یادآور یک گوشی قدیمی بوسیله شهرت Xperia Arc است و به رویت می رسد اکسپریا ۳ مشابه این گوشی طراحی شده است.



نمایشگر جلویی اکسپریا ۳ نسبت تمثال گشاد سینمایی با ابعاد ۲۱: ۹ دارد و روی صفحه عرضه خبری از ترک خوردگی یا فرورفتگی محو. ورقه نمایش این گوشی مطمئنا از نوع OLED خواهد حیات و باتوجه به تحصیل اینترنت سلسله پنجم 5G باید منتظر یک گوشی هوشمند 5G باشیم.

نظر شما درباره آینده شریک شدن سونی در تولید گوشی های هوشمند چیست؟ آیا سونی قادر است پرقدرت بوسیله میدان تلفن های هوشمند بازگردد؟بیشتر بخوانید:حسگر IMX686 سونی سال آینده به هم چشمی حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ می آیدسونی برای افزایش تولید حسگرهای CMOS کارخانه متاخر تأسیس می کندسونی تو نبرد مشخصات و قابلیت ها در راسته دوربین ها ضعف می خورد؟دوربین a7R IV سونی تیمار حالا داخل دسترس است ولی آیا فروش آن فقره عاقلانه ای است؟ثبت آمار فروش ناامیدکننده بخاطر گوشی های سونی در سه ماهه سوم ۲۰۱۹
به گزارش روزنامه نگار همشهری آنلاین، در این دیدار ایران برتری کاملی نسبت به امارات داشت و در هر نیمه یک بار مروارید هماورد را گشود. ابتدا آریا برزگر درون دقیقه ۴۷ نیم ابتدا درون محوطه جریمه صاحب فرصت مناسبی شد و تراب اول را با ضربه ای باریک بین بوسیله میوه رساند.

درون نیمه دوم تفوق ایران طبق امارات تداوم داشت و در نهایت درون دقیقه ۸۰ هاشم نژاد روی یک ارسال توپ با ضربه ای زیبا گل دوم را به علیه رساند.

با این پیروزی ایران تو گروهش با ۹ امتیاز و بدون دریافت تراب به مرحله نهایی صعود کرد.

تو پایان این ورزش پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان ایران گفت: این پیروزی را به مردم ایران تبریک می گویم اما تبریک دیگری دارم برای مربیان تیم های محور که بدون پول و امکانات شرایطی را مهیا کردند تا این آویشن به این ایستگاه برسد. این پیروزی را به خانواده های کادرفنی و بازیکنان نیز تبریک می گویم که یازده ماه کناره گیری ما را بردباری کردند تا ما به این موفقیت مشت یابیم.

وی داخل ادامه گفت: از فدراسیون پیاده روی و کمیته جوانان نیز تشکر و قدردانی می کنم که همه امکانات را بخاطر این تیم فراهم کردند. صدرنشینی قاطع جوانان ایران داخل مقدماتی آسیا | ایران ۴ - نپال صفر
به گزارش روزنامه نگار همشهری آنلاین به نقل از گاردین، وقتی اخبار شد آنا پاکویین بوسیله جمع بازیگران «ایرلندی» اسکورسیزی پیوسته است، بسیاری ظن کردند آستان کنار بزرگانی چون رابرت دنیرو، ال پاچینو و جو پشی می تواند سکوی پرتاب بازیگری باشد که آخرین درخشندگی او مربوط به سریال «خون حقیقی» بوده است. پاکویین عزب شخصیت پا بر جا زن تو «ایرلندی» حیات و انتظار می رفت در مثلث مردان قدرتمند جایی مناسب برایش درون نظر پژمرده شود. اسکورسیزی و وسوسه نشستن روی صندلی کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی

اما پس از نخستین نمایش های فیلم بدیع اسکورسیزی تمام امیدها بخاطر درخشیدن تنها زن رمان بر ورم رفت. پگی شیران با ورزش پاکویین دختر فرانک شیران آدمکش با ورزش دنیرو است و از دور و نزدیک شاهد ترور های پدرش. او تقریبا به عدد انگشتان یک دست در فیلم دیده می شود و حضورش روی پرده به کمتر از ۱۰ دقیقه می رسد. نکته تاسف بار اینکه پگی در یک روایت سه شایسته کردن و ۲۹ دقیقه ای فقط جگر واژه بر زبان می آورد و تقریبا لال است.

با این توصیف، آیا می استعداد پگی شیران و آنا پاکویین را تشبیه کردن و مقصد نسوان در دنیای امروزی هالیوود دانست؟ هر چه باشد، اسکورسیزی بارها درون فیلم های گنگستری خود شخصیت های زن ماندگار ایجاد کرده و تو دنیای مردانه مردانه مردانه آثارش برای فداکار از آنها جای ارزان در دیدن گرفته است. برای نمونه، بنگرید به نقش آفرینی لورین براکو درون «رفقای خوب» و شارون استون داخل «کازینو» که هر دو هنوز بی آرامی در یادها الباقی اند.

برای پگی شیران و آنا پاکویین البته اوضاع کاملا متفاوت است. اسکورسیزی که استنباط خود را در روایت داستان های مردانه با حضور زنان تاثیرگذار نشان داده، اینجا از پگی به نشانی ابزاری پر کردن خلاءهای عاطفی صحنه سود می برد و فقط در یک رقم رخصت می دهد پرسشی شش کلمه ای از دهان او بیرون بیاید؛ جایی که پگی پس از یکی از خیانت های پدر با او مواجه می شود و شاید استراحت است کارش را بوسیله چالش بکشد. روزی روزگاری درون هالیوود | چینی ها در انتظار لئو کوچولو و برد خوب

شخصیت بی گفتار پاکویین در «ایرلندی» بوسیله شدت یادآور حضرت تزئینی یک بازیگر داوطلب اسکار درون فیلمی دیگر است. هنوز کسی نمی داند چرا کوئنتین تارانتینو به ستاره زن فیلم خویشتن «یکروز روزگاری در هالیوود» یعنی مارگو روبی به اندازه بازیگران مرد دیالوگ نداده است. این سئوال کلیدی داخل طولانی تابستان حافظه ها را مبتلا کرده حیات و کسی نمی دانست زنان در فیلم های مردانه تارانتینو قرار است قدرتمند بوسیله نظر برسند خواه در سایه.

اگر ار کارنامه فیلمسازی اسکورسیزی یک نکته آموخته باشیم، این است که زنان غالبا داخل یک دنیای مردانه گرفتار آمده اند؛ در قالب قربانی یا زن حیله گر یا بردگان عشق. در «ایرلندی» هم پگی نمونه و نماینده «دختر بابا» نیست و بوسیله یک افسون زدایی نسلی رمز می کند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هفت گنج، زمان آماده سازی: ۱۵ دقیقه

مدت صدای زیر مردانه: ۴ الی ۵ زمانه

مواد ابتدایی :

به                                          ۱ کیلو

شکر                                       ۱کیلو                    

دانه به                                    سه چهارم دانه هایی که دارید

پودر هلسبز                             مقداری

آب                                          به مقداری که روی به رو بگیرد

 آبلیمو                                      ۱ ملاقه سوپ خوری

 وانیل                                      یک هشتم قاشق چای خوری



روش تهیه:

مطلع بوسیله ها را به ابعاد سلیقه معرفت کنید و سرنوشت سفت وسط آن را بوسیله همراه بذر ها بیرون کنید. (بنا بوسیله سلیقه خود میتوانید پوست بوسیله را بگیرید خواه نگیرید.)

بوسیله ها را داخل قابلمه می ریزیم و آب را به اندازه ای که روی به ها را بگیرد اضافه می کنیم و تقریبا ۲۰ دقیقه می جوشانیم تا به ها قدری درنگ شوند.

پس ازآن سپاسگزاری و هل را افزودن کرده و پشه قابلمه را می گذاریم.

آشنایی با روش تمهید مربای انجیر

بعد از یک ساعت دانه های بوسیله را  مبرا می کنیم به مربا افزودن می کنیم این برز ها در هنگام پخت مربا لعاب میدهند و مربا بعد از پخت حالت ژله ای و مارمالادی به خودش می گیرد.

با شعله کم حدوداً ۴ الی ۵ شایسته کردن زمان پخت درنظر می گیریم تا مربا قرمز رنگ شود و شهد آن قوام پیدا کند.

اکنون آبلیمو را اضافه کرده و اجازه می دهیم چند جوش دیگر بخورد. (حدود ۵ دقیقه).

سپس شعله را خاموش کرده و استراحت می کنیم تا مربا خنک شود.

وقتی خنک شد وانیل را غصه به آن افزودن می کنیم. اسلوب تهیه مربای به بدون افزودن کردن آب:

در این وضع پس از معرفت کردن به ها، روی آن سپاسگزاری پاشیده و بوسیله مدت ۲۴ ساعت داخل یخچال فراغت می دهیم تا آب بیاندازد و دیگر نیازی به اضافه کردن آب نیست. بقیه مراحل مشابه قبل می باشد.
در ۶ ماه گذشته، بدافزار اندرویدی با معاون مکانیزم نصب مجدد خود و آزار کاربران بسیار، موردتوجه شرکت های کوشا در حوزه ی امنیت شبکه و اینترنت قرار محزون و اینک به شهرت جهانی رسیده است. این بدافزار که xHelper نام گرفته است، شروع در مارس سال سیال مشاهده شد و سپس با ترقی و گسترش نفوذ خود، تا اوت، ۳۲ هزار دستگاه اندرویدی را آلوده کرد و درنهایت تا ماه جاری میلادی، تعداد قربانیان خویشتن را به ۴۵ هزار دستگاه رساند.

براساس داده های موجود، تعداد قربانیان این بدافزار سمج روند صعودی داشته و به گفته شرکت Symantec، بدافزار xHelper روزمره ۱۳۱ و ماهانه ۲،۴۰۰ وسیله جدید را آلوده می نرم. گفتنی است بیشتر ابزارهای اندرویدی آلوده شده به این بدافزار در کشورهای هند و آمریکا و روسیه بوده اند.



هنوز رویه حل مؤثری برای مقابله با xHelper یافت نشده است. گمارش درنگ افزارهای مستقل؛ پشه ی ادخال xHelper به ابزارهای اندرویدی

طبق ادعای شرکت malwarebytes که در حوزه ی کنف شبکه و اینترنت فعالیت می کند، مکانیزم وب ریدایرکت با تغییر مسیر کاربران به وب سایت دانلود نرم افزارهای اندرویدی متفرقه، امکان دانلود اپلیکیشن ها را تو محیطی جاهل از گوگل پلی مهیا می کند. کدهای پنهان موجود در این نرم افزارهای اندرویدی به صورت مخفیانه بدافزار xHelper را دانلود و ابزارهای اندرویدی را آلوده می کند.

با وجود نگرانی های کاربران از انتصاب این بدافزار، خوشبختانه xHelper تاکنون عملکرد مخربی نداشته است. براساس داده ها Malwarebytes و Symantec، تاکنون تنها رفتار این بدافزار نمایش تبلیغات و نشان دادن هرزنامه بوده است. این تبلیغات و اعلان ها کاربران را به صفحه ی پلی استور تربیت می کنند و از آنان می خواهد تا نرم افزارهای دیگری را نیز گمارش کنند. بوسیله دید می رسد شعار واقعی طراحان xHelper اغوا کاربران به انتصاب برنامه های موجود در فروشگاه گوگل و دریافت پول بابت معرفی کاربران جدید و افزایش مدل دانلود است.تا اینکه اگر کاربران از گزینه ی بازگرداندن گوشی یا تبلت به تنظیمات کارخانه کاربرد کنند، نمی توانند xHelper را حذف کنند

باوجوداین، نکته ی جالب آن است که نحوه ی عملکرد این بدافزار با دیگر بدافزارهای اندرویدی متفاوت است و xHelper به محض دسترسی بوسیله گوشی و تبلت کاربران، خویشتن را به صورت سرویس مستقل اندروید معرفی می یواش. پاک کردن برنامه ای که مسیر ورود این بدافزار بوده است، آن را پاک نمی درنگ و xHelper همچنان بوسیله فعالیت خود روی ابزارهای اندرویدی کاربران و پاشیدن آگهی و اعلامیه های مزاحم ادامه می دهد.جماز دربرابر غیرفعال کردن نصب

این بدافزار سمج درمقابل حذف و غیرفعال شدن به شدت معتمد است و ازطریق تروجان مجددا خود را نصب می کند. حتی چنانچه کاربران از گزینه ی پس دادن گوشی یا تبلت خویشتن به تنظیمات کارخانه استعمال کنند، نمی توانند xHelper را حذف کنند. اینکه چگونه این بدافزار درمقابل بازگشتن دستگاه بوسیله تنظیمات کارخانه مقاومت می کند، هنوز پهلو کارشناسان و فعالان مرزوبوم ی حمایت شبکه و اینترنت پوشیده است. هر دو مشارکت Malwarebytes و Symantec اخبار کرده اند xHelper پروگرام های سیستمی سرویس های اندروید را دست کاری نمی نرم. علاوه بر این، همدستی Symantec معتقد است بدافزار مذکور به صورت از پیش نصب شده روی مایه های اندرویدی حیات ندارد.



این بدافزار با توسعه ی خود می تواند به ویروسی خطرناک دگرگونی شود.

درون فدایی موارد کاربران گزارش کرده اند با بود حذف xHelper و کوشا کردن گزینه ی جلوگیری از گمارش نرم افزارهای اندرویدی از منابع ناشناس، چند دقیقه بعد بازهم بازگشت این بدافزار به دستگاه اندرویدی و آلوده شدن آن را شاهد بوده اند.

در ماه های اخیر، بسیاری از کاربران در وب سایت هایی نظیر Reddit و Google Play Help و سایر وب سایت ها و فروم های حوزه ی تکنولوژی شکایت خود را از این بدافزار حذف نشدنی اعلام کرده اند. تعدادی دیگر از کاربران همچنین اخبار کرده اند توانسته اند با خرید آنتی ویروس های مخصوص گوشی موبایل این بدافزار را حذف و از بازگشت آن جلوگیری کنند.مقاله های مرتبط:هوش مصنوعی چگونه به زنهار سایبری دستیار می کند؟فروش بیش از ۲۳ میلیون کارت نقدی و اعتباری سرقتی در دارک وبپروتکل CoAP؛ جدیدترین ابزار مجرمان برای حملات DDoS

تو همین زمینه، شریک شدن Symantec اعلام کرد کدهای بدافزار xHelper بوسیله طور منظم به روزرسانی می شود و آنتی ویروس های موجود نمی توانند نسخه های متاخر آن را شناسایی و حذف کنند؛ اما در برخی موارد نسخه های باستانی زیرفون را شناسایی و حذف کرده اند.

به نظر می رسد نبردی طولانی عیار میان بدافزار xHelper و آنتی ویروس های موجود در راسته شکل پژمرده و هرکدام مجاهدت می کنند تا دیگری را انقراض دهند. دراین میان، نکته ی درخورتوجه این است که هر دو شرکت Malwarebytes و Symantec درباره ی برخی از ویژگی های بدافزار xHelper به کاربران هشدار داده اند.

درحالی که بدافزار xHelper روی کسب درآمد از پخش آگهی متمرکز شده است، ویژگی های خطرناک دیگری نیز دارد. بخاطر مثال، می تواند بوسیله صورت خودکار نرم افزارهای اندرویدی را روی ابزارهای کاربران دانلود و نصب کند. این ویژگی ای است که به طراحان xHelper امکان می دهد باردیگر این بدافزار را روی وسیله های اندرویدی انتصاب و وعده ی دوم اقدامات مخرب خود را آغاز کنند. باج گیری، نفوذ بوسیله نرم افزارهای بانکی، ربات های DDoS  و دزدیدن اطلاعات کاربران همانند رمزورود آنان ازجمله ی این اقدامات است.بیشتر بخوانید:سامسونگ نرم افزار Galaxy Labs را برای بهترین سازی گوشی معرفی کرد۵۰ سال پیش داخل چنین روزی، جد اینترنت تولد شدچگونه از آدرس ایمیل iCloud در اندروید استفاده کنیمفهرست فردی های جدید نسخه بتا One UI 2.0 مبتنی پیاده شدن اندروید 10 منتشر شدچگونه درک قدر یا بهای چیزی مصنوعی می تواند آینده بدافزارها را داخل مشت گیرد؟
ASداخلابتدایAROOOON اولاد هشتم، مایکروسافت به برهان عملکرد نه چندان قوی داخل تاسیس عناوین انحصاری برای کنسول بازی ایکس باکس وان، خیلی زود سجع را به رقیب شرقی خود، یعنی سونی، خالق پلی استیشن ۴ باخت؛ اتفاقی که موجب شده است ردموندی ها برای جلوگیری از تکرار غلط پیشین تو دوده آینده برنامه ریزی پرهزینه ای کنند حال. 

گوگل بوسیله عنوان یکی از بازیگران تازه وارد صنعت بازی، اراده دارد با زمینه گذاری استودیو های بازی سازی داخلی، بازی های انحصاری متعددی برای درخت سرو گیمینگ ابری استیدیا بسازد و اشتباه مایکروسافت را تکرار نکند مقاله. های مرتبط جید:ریموند به عنوان دستیار رئیس شرکت گوگل منصوب شدچگونه جید ریموند بوسیله یوبی سافت رسید و صنعتی بازی سازی را تحرک داد؟ مارس

امسال، گوگل از ورودش به عرصه ی ساخت ورزش واج گفت؛ موضوعی که طبق گفته ی اهالی این شرکت، درون نخست با گام های کوچک رخ خواهد قسط با.  این حال، اهالی مانتین ویو برای شکل پذیری اهداف خود در این زمینه، جید ریموند، یکی از کهنه حکم ترین بازی ساز ان را استخدام کردند که پیش برنده سابقه ی فعالیت در یوبیسافت و الکترونیک آرتز را داشته است ریموند. احتمالا رهبری استودیو ورزش سازی گوگل موسوم به Stadia Games and Entertainment را برعهده خواهد گرفت با.

این همه، روز گذشته ریموند مصاحبه ای کرد و در آن، از بلندپروازی های گوگل با احداث استودیو های بیشتر شناسایی قسط او. با اشاره بوسیله این موضوع که گوگل در نظر دارد هرساله بازی های انحصاری جدیدی بخاطر سرویس استیدیا منتشر کند، درباره ی برنامه های این غول دنیای اینترنت می گوید برنامه: داریم استودیو های داخلی بیشتری تأسیس کنیم گوگل. هم اکنون چند بازی انحصاری درون مشت تولید دارد که از قدرت ابری استعمال می کنند برای. تجربه ی این انحصاری ها نیازی تراشیدن گیمرها چهار سال منتظر بمانند تا دستشان به محتوای هیجان انگیزشان برسد هرساله. تعدادی از این بازی ها منتشر خواهند شد و این کار با اغماض هرسال شدت می گیرد ریموند.



درادامه ی گفتگو هایش به نکات اضطراب انگیز دیگری همچنین رمز کرد طبق. ادعای او، انحصاری های استیدیا به موجب قدرت درخورتوجه مراکز پردازش گوگل کیفیتی ارائه می کنند که کنسول های بازی امروزی از عرضه ی آن فرسوده اند به. عنوان نمونه، غلبه پردازش ابری این امکان را به ترقی دهندگان داده تا در مدخل فیزیک اجسام کاملا بتوانند شبیه سازی کنند همچنین،. بازی ساز ان می توانند از دستیار صوتی گوگل اسیستنت داخل NPCها شخصیت (های در بازی بهره) ببرند فکر.

می کنید گوگل با وجود بازیگران عتیقه کاری بجهت سونی و مایکروسافت و نینتندو، می تواند در مملکت ی بازی نیز فیروز شود؟ دیدگاه خود را درباره ی این موضوع با ما و دیگر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید بیشتر.  بخوانید نسخه:۷ ۲/اپلیکیشن Google Camera امکان ضبط ویدئو H H.265 را بخاطر پیکسل 4 فراهم می کندگوگل به ساخت ابزاری برای جاسوسی از کارمندانش متهم شدوان پلاس نمایشگر ۹۰ هرتز پیکسل 4 را موردتمسخر استراحت دادامپراتوری ویندوز در مایکروسافت رو به شکست می گذاردگوگل مدیر اجرایی پیشین مایکروسافت را بوسیله نشانی قائم مقام G G Suite استخدام