صنعت سازان کویر

به گزارش روزنامه نگار همشهری آنلاین، در این دیدار ایران برتری کاملی نسبت به امارات داشت و در هر نیمه یک بار مروارید هماورد را گشود. ابتدا آریا برزگر درون دقیقه ۴۷ نیم ابتدا درون محوطه جریمه صاحب فرصت مناسبی شد و تراب اول را با ضربه ای باریک بین بوسیله میوه رساند.

درون نیمه دوم تفوق ایران طبق امارات تداوم داشت و در نهایت درون دقیقه ۸۰ هاشم نژاد روی یک ارسال توپ با ضربه ای زیبا گل دوم را به علیه رساند.

با این پیروزی ایران تو گروهش با ۹ امتیاز و بدون دریافت تراب به مرحله نهایی صعود کرد.

تو پایان این ورزش پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان ایران گفت: این پیروزی را به مردم ایران تبریک می گویم اما تبریک دیگری دارم برای مربیان تیم های محور که بدون پول و امکانات شرایطی را مهیا کردند تا این آویشن به این ایستگاه برسد. این پیروزی را به خانواده های کادرفنی و بازیکنان نیز تبریک می گویم که یازده ماه کناره گیری ما را بردباری کردند تا ما به این موفقیت مشت یابیم.

وی داخل ادامه گفت: از فدراسیون پیاده روی و کمیته جوانان نیز تشکر و قدردانی می کنم که همه امکانات را بخاطر این تیم فراهم کردند. صدرنشینی قاطع جوانان ایران داخل مقدماتی آسیا | ایران ۴ - نپال صفر
  • ۹۸/۰۸/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی