صنعت سازان کویر

به گزارش همشهری آنلاین یک رسانه قطری خبر از لیس همکاری السیلیه با کریم انصاری فرد  تو انفصال آینده وقوف داد.  الرایه داخل خصوص بازیکنان خارجی السیلیه گزارش داده که «با توجه به عدم پذیرش پیشنهاد تمدید دو ماهه پیمان نامه به نیت حضور در بازی های باقیمانده جزئی از جمله ساری بوصوفه از پروگرام کادرفنی السیلیه خارج شده در حالی که این بازیکن خواستار تمدید قرارداد بوسیله مدت یک فصل دیگر شده بود اما کمیسیون این درخواست را نپذیرفت و همکاری دو طرف به پایان رسید.

الرایه داخل ادامه نوشت: براساس گزارش منابع خبری بوصوفه تنها بازیکنی نیست که از السیلیه جدا می شود و تصمیم خمود شده در پایان فصل ساری شرکت با کامل بازیکنان خارجی فعلی باشگاه (ازجمله کریم انصاری فرد) به انتها برسد البته این موضوع در نهایت به گزارش فنی سرمربی بستگی خواهد داشت.

 این درون حالی است که از کریم انصاری فرد به عنوان یکی از گزینه های یحیی گل محمدی بخاطر شیار حمله پرسپولیس درون انفصال آینده اشتهار درگیر می شود. انصاری بی تا درون مفارقت دوازدهم سابقه همکاری با یحیی تراب محمدی را در پرسپولیس داشت. گل محمدی در آن فصل خلیفه ژوزه مانوئل پرتغالی شد و اتفاقا انصاری فرد هم در زمان نخستین سرمربیگری تراب محمدی آمار مناسبی در گلزنی داشت و حتی در ورزش برابر پیکان غصه موفق به هت تریک شد.

باید نظر سپس از جدایی انصاری فرد از تیم نه چندان مطرح السیلیه در فوتبال قطر این بازیکن همچنان داخل لیگ این سرزمین با پیشنهادی روبه رو خواهد شد یا نه. درون صورتی که او قصد بازگشت به فوتبال ایران را داشته باشد باید منتظر مناقشه پرسپولیس با متصرف با تجربه تیم ملی کشورمان را داشته باشیم. اتفاقی که با توجه بوسیله جدایی احتمالی اوساگونا و ماجرای استوکس چندان دور از واقعیت تراشیدن.
  • ۹۹/۰۴/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی