صنعت سازان کویر

مدتی پس از عرضه نسل دوم وانت پیک آپ BT-50 درون بازار، مزدا خاتمه نسل سومین این وانت را با تغییرات کلی رونمایی کرد. تو تشریفات پخش مستقیم که توسط شعبه مزدا درون استرالیا برگزار شد، BT-50 به جمع وانت های خودروساز ژاپنی پیوست.



همان طور که صدای زیر مردانه می رفت، مزدا BT-50 مدل ۲۰۲۱ دارای زبان طراحی اختصاصی Kodo این برند است که باعث می شود رسول آپ متاخر کاملا شبیه کراس اور مزدا CX-9 باشد. مزدا BT-50 با ترکیب کاربردپذیری و تجهیزات لوکس در پکیجی بسیار جذاب، تو فاتحه به صورت استاندارد دوکابین دردسترس است.

احتمالاً بزرگ ترین تغییرات این نسخه ی ارامش شده، پلتفرم و بخش های زیرساختی BT-50 است؛ زیرا اکنون از پلتفرم Isuzu بهره می برد که به طور ویژه خودرو ایسوزو D-Max از آن کاربرد می کند. بوسیله این ترتیب، پیشرانه سابق فورد را پیاده شدن می گذارد و از پیشرانه جدید ۳ لیتری چهار ستون توربودیزل با ۱۸۸ اسب تبخیر قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور بهره مند می شود.

مقاله های مرتبط:کراس اور تمام برقی مزدا MX-30 رونمایی شدبهترین خودروهای دست دوم راسته جهانی با مقدار ناچیز از ۲۰ هزار دلار

قدرت پیشرانه ازطریق قوطی دنده ۶ سرعته دستی یا خودکار به چرخ ها ارسال می شود که در هر دو نوع ۴x۴ و ۴x۲ موجود است. پیش بینی می شود پیش از فروش در استرالیا تا آخر سال جاری، پیشرانه ای با حجم کمتر و غلبه پایین تیز به گزینه های موجود برای تیپ های مدل پایین این وانت پیک آپ اضافه شود.

بوسیله غیر از پلتفرم و پیشرانه، مزدا BT-50 میزان ۲۰۲۱ همچنین دارای صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی سیستم مشغولیت و سیستم تهویه دلپذیر مشترک با ایسوزو D-Max متاخر است که سال گذشته داخل تایلند بوسیله بازار عرضه شد. با این وجود طراحی کلی تو اتاقک توسط مزدا ارتکاب شده است؛ بنابراین از ظرافت مشابهی با سایر محصولات مزدا نصیب می برد.



مزدا قیمت وانت BT-50 مدل ۲۰۲۱ و نیز دردسترس وجود داشتن آن را داخل سایر بازارها اعلام نکرده است، اما گفته می شود که این خودرو درکنار D-Max تو تایلند باریک خواهد شد. بیشتر بخوانید:فورد رنجر با تیونینگ کارلکس دیزاین معرفی کردن شدتویوتا هایلوکس ۲۰۲۱ با پیشرانه دیزلی متاخر معرفی کردن شدقیمت و وضعیت خرید خودروهای شرکت بهمن موتورفورد F-150 با تیونینگ آرکتیک تراکس معرفی شدفورد رنجر تاندر 2020 برای بازار اروپا معرفی شد
  • ۹۹/۰۳/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی