صنعت سازان کویر

ASGHARتقریباOOON از زمان رونمایی سری پیکسل گوگل، هیچگاه گاه درفش داران این شریک از سریع ترین تراشه ی موجود در بازار برخوردار نبوده اند. نسخه ی اولین پیکسل گوگل داخل حالی از تراش ی اسنپدراگون ۸۲۱ برخوردار بود که هسته های آن با فرکانسی کمینه از محصولات موجود در میدان با تراشه مثل فعالیت می کردند. این طور موضوعی داخل پیکسل ۲ و ۳ نیز جبران شد و با اینکه این دو گوشی هوشمند به ترتیب از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ و ۸۴۵ نصیب می بردند، هسته های پردازشگری واقعی آن ها با فرکانسی پایین برنده کار می کرد.

دراین بین، پیکسل ۴ بدوی گوشی هوشمند تو این سری بود که تراشه ی موجود در آن مشت کاری نشده بود و هسته های پردازنده آن فرکانسی مدل مانند مدل های موجود در محصولات دیگر داشتند. حال طبق ادعای گزارش های جدید، پیکسل ۵ از خراش های سری اسنپدراگون ۸۰۰ استفاده نمی نرم و فصیح قرار است از تراش اسنپدراگون ۷۶۵ برخوردار شود؛ البته معین نیست کدام یک از سه گانه خراش ی اسنپدراگون ۷۶۵ یا ۷۶۵ جی یا ۷۶۸ جی برای درفش دار نسل بعدی گوگل انتخاب شده است.



درواقع، سه گانه خراش ی ذکرشده مبتنی کنار یک معماری و ابدار افزار هستند؛ اما نفاق اصلی آن ها ازنظر شیرهدار افزاری بیش لخت است و تنها درون فرکانس پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی خلاصه می شود.

اخیرا یکی از دستور کار نویسان مبصر XDA با ضربان وجو داخل کدهای موجود در اپلیکیشن Google Camera نسخه ی ۷/۴ متوجه اطلاعات مختلفی ازجمله وجود محصولات مختلف از سری پیکسل شده است. وی تو برخی کدها خبردار محصولی با اسم سانفیش شده است که درواقع پیکسل 4a است و گویا از تراشه ی اسنپدراگون ۷۳۰ استفاده می نرم. دو نمونه دیگر نیز یافت شده که القاب ردفاین و برامبل را یدک می کشند و درواقع، پیکسل ۵ و ۵ ایکس ال هستند که به تراشه ی اسنپدراگون ۷۶۵ حاضر شده اند.مقاله های مرتبط:پیکسل 5 گوگل احتمالا بدون موشن سنس عرضه می شودظاهرا مدیران گوگل به هیچ وجه از گوشی پیکسل 4 راضی نیستند

گفته می شود گوشی گوگل پیکسل 4a قیمتی اندازه ۳۵۰ دلار بخاطر نسخه ی ۱۲۸ گیگابایتی و ۳۰۰ دلار بخاطر مدل ۶۴ گیگابایتی خواهد داشت. به نظر می رسد رقیب اصلی پیکسل 4a را بتوان آیفون SE مدل ۶۴ گیگابایتی و ۴۰۰ دلاری دانست. تراشه ی اسنپدراگون ۷۳۰ ازنظر پردازنده واقعی و گرافیکی شباهت بسیاری به اسنپدراگون ۷۶۵ دارد؛ البته با این تفاوت که هسته های پردازنده ها با تناوب پایین تری فرمان می کنند و البته مودم قدیمی رطوبت از مودم موجود در اسنپدراگون ۷۶۵ در ۷۳۰ استفاده شده است.

برخی بنچمارک ها علامت می دهند پیکسل 4a عملکردی در حد گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت دارد. با این حال، اشتیاق می رود پیکسل ۵ با پر پشت اندازه ۷۰۰ دلار به بازار نمایش شود که درواقع، ۱۰۰ دلار از پیکسل ۴ در زمان عرضه گران نمدار خواهد بود. با وجود محصولات متنوع و توانمندتر از پیکسل ۵ در بازار، بوسیله نظر می رسد گوگل هم چشمی زیاد مشقت در فروش محصولات جدیدش با محصولات باهم اتحاد کردن های دیگر خواهد داشت.

بیع بسیار کم پیکسل ۴ باعث شد دو قد از اعضای حقیقی بخش پیکسل گوگل این شرکت را زین کنند. باید رویت گوگل چه برنامه هایی برای کمک بوسیله فروش محصولات خود درون نظر گرفته است.بیشتر بخوانید:نحوه صیت گذاری شبکه 5G در اندروید 11 معین شدسیستم رهگیری ویروس کرونا اپل و گوگل داخل دسترس صبر گرفترونمایی گوگل پیکسل 4a باردیگر با تأخیر مواجه شدI/O O Braid؛ کابل هوشمند گوگل با توانایی کنترل پخش موسیقی ازطریق فرمان لمسیاپلیکیشن افسون شده گوگل به دارک مود مجهز
  • ۹۹/۰۳/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی