صنعت سازان کویر

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از نشنال نوشت: یک مستنطق آمریکایی ایران را محکوم بوسیله پرداخت ۱.۴۶ میلیارد دلار به خانواده "باب لوینسون" کرده است.

کاخ سفید فروردین ماه با تایید خراج گیری های خانواده رابرت لوینسون، صاحب منصب قبلی اف.بی.آی که مفقود شده است، این دعوی را مطرح کرد که او ممکن است در ایران مایه تسلی باشد.

خانواده لوینسون مدعی شده اند که سرویس اطلاعاتی آمریکا آن ها را متقاعد کرده است که او در حبس تو ایران اسودگی است اما این که چه وقت و چگونه این اتفاق افتاده مشخص محو.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در پاسخ به سوالی داخل این باره، اجل لوینسون را اثبات نکرد.

ادعای مقامات آمریکایی درباره مرگ اب لوینسون درون ایران در حالی مطرح می شود که خداوندگار عباس موسوی، سخنگوی دم وزارت امور خارجه کشورمان ضمن ابراز همدردی با خانواده لوینسون، یک کود دیگر مداومت کرد: بنا بر اسناد معتبر، نامبرده سال ها قبل قبر ایران را به مقصد نامعلومی صرفنظر کرده و وزیر امور خارجه ثانیه آمریکا بی قراری به این واقعیت اذعان کرده است.

موسوی افزوده حیات: جمهوری اسلامی ایران طی سال های اخیر نهایت تلاش خود را برای بدست آوردن مستنداتی درباره سرنوشت دقیق آقای لوینسون پس از ترک ایران به عمل آورده اما هیچگونه تیر ای از زنده بودن وی بدست نیاورده است.
  • ۹۹/۰۷/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی