صنعت سازان کویر

سامسونگ به هنگام رونمایی گلکسی واچ ۳ (Samsung Galaxy Watch 3)اعلام کرد این شایسته کردن هوشمند از حسگرهای لازم برای ثبت نوار قلب (الکتروکاردیوگرام موسوم به ECG) برخودار است. چیزی از رونمایی رسمی گلکسی واچ ۳ نگذشته بود که سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) مجوز اپلیکیشن نظارت روی نوار دل را برای ساعت های سامسونگ صادر کرد. با بود صدور مجوز سازمان طعام و دارو، واچ ۳ سامسونگ امکان ثبت نوار قلب را عرضه نمی داد. باهم اتحاد کردن کره ای سرانجام روز گذشته در بیانیه ای متاخر اخبار کرد امکان ثبت نوار قلب به دو ساعت گلکسی واچ ۳ و گلکسی واچ اکتیو ۲ (که درون اواخر ۲۰۱۹ عرضه شد) اضافه شده است.

اپلیکیشن نظارت روی نوار قلب سامسونگ تا پیش از این در انحصار کاربران اجبار ی جنوبی بود، بااین حال اکنون دردسترس کاربران ساکن در ایالات متحده هم قرار پژمرده. اپلیکیشن موردبحث به کاربران امکان می دهد روی خیز بیرونی خود بازرسی کنند تا درصورت وجود آریتمی قلبی و خطرات شاگرد از آن، سریعا به دکتر مراجعه کنند. یکی از شایع ترین آریتمی های قلبی، فیبریلاسیون دهلیزی یا ای فیب (AFib) نام دارد که ظاهرا روزگار های سامسونگ می توانند آن را تشخیص دهند؛ این بیماری با کاهش حرکت خون درون دهلیزها، علت تشکیل لخته و افسون شده شدن آمبولی درون گردش خون و بروز سکته ی مغزی می شود .

سامسونگ می گوید نوار قلبی که توسط ECG Monitor ثبت می کنید، به طی یکدلی ساعت به گوشی های هوشمند سری گلکسی، ازطریق اپلیکیشن Health Monitor قابل دسترس خواهند بود. سامسونگ درون بیانیه ی خویشتن به وضوح گفت نبوغ ثبت نوار بیرونی برای کسانی که ذیل ۲۲ سال سن دارند مناسب نیست.







درصورتی که به ثبت نوار قلب تمایل دارید وارد اپلیکیشن مربوطه شوید. درون این شرایط، ساعت سامسونگ از شما می خواهید تامین شوید که ساعت به شکلی مناسب روی مچ دست امانت شده باشد. در جنین ی بعد، انگشت خود را روی تکمه ای که داخل بخش بالای جانب راست شایسته کردن (بوسیله طور دقیق زیرفون: موضع ساعت ۲:۰۰) وجود دارد قرار می دهید. همان طور که در شمایل موجود در مقاله می توانید ببینید، اپلیکیشن ECG Monitor به صراحت اعلام می کند که بوسیله پشت درک قدر یا بهای چیزی حمله ی قلبی نیست؛ بنابراین اگر حس می کنید که عاطفه ناخوشایندی در قفسه ی سینه دارید، هرگز به ساعت تکیه نکنید و مستقیما سراغ حکیم بروید.

درکنار امکان ثبت نوار قلب، سامسونگ از اضافه شدن قابلیت تقویم سطح اکسیژن خون به گلکسی واچ ۳ خبر می دهد. تخمین سطح اکسیژن خون قابلیتی است که در اکثر ساعت های رده بالای متاخر پیدا می شود و داخل اپل واچ سری ۶ هم حضور دارد. گلکسی واچ ۳ و دیگر ساعت ها برای اینکه بتوانند سطح اکسیژن خون را به شکلی باریک بین تخمین بزنند به حسگری تخصصی نیاز دارند که ساعت سامسونگ از آن برخوردار است. سامسونگ در بیانیه ی خویشتن گفت قابلیت موردبحث به کاربران کمک می کند تا حدی بفهمند سیستم تنفسی بدن شان چگونه اکسیژن را به جریان خون نقل مکان می کند؛ گلکسی واچ ۳ بخاطر تخمین سطح اکسیژن خون، اهدافی بسان تناسب جسم یا دیگر اهداف مربوط به سلامت بدن را تعاقب می کند. 

گلکسی واچ ۳ و گلکسی واچ اکتیو ۲ به دسته کوچکی از روزگار های هوشمند ملحق می شوند که از پس ثبت نوار دل برمی آیند؛ بررسی ها نشان می دهد فهرست زمانه های هوشمند مهیا به این قابلیت متصل درون حال افزایش است. نخستین کود اپل وجود که در سال ۲۰۱۸ با معرفی اپل واچ سری ۴، سراغ استعمال از حسگر نوار قلب رفت. اپل داخل آن زمان مانور بیش ویژه ای روی این استعداد عدل. از زمان عرضه ی اپل واچ سری ۴، ساعت های درفش دار جدیدتر اپل نیز به این توان مجهز شده اند. نیز هفته ی گذشته بود که فیت بیت توانست مجوز سازمان طعام و دارو را برای اپلیکیشن نوار قلب خویشتن دریافت کند.

زومیت پیش تر در مقاله ای ویژه،نگاهی متفاوت به قابلیت ثبت نوار قلب داخل اپل واچ سری ۴ انداخته که درصورت اشتیاق می توانید آن را مطالعه کنید. همان طور که در آن زمان اعلام کردیم، به طور حتم یک شایسته کردن مچی هوشمند نمی تواند حداقل درون اساس ی ثبت الکتروکاردیوگرام، نتایجِ سزاوار سرزنش استنادی نمایش دهد.بیشتر بخوانید:آیا گلکسی A72 مقدماتی گوشی سامسونگ با دوربین پنج گانه خواهد بود؟اولین تیزر تبلیغاتی گوشی هوشمند گلکسی F41 سامسونگ منتشر شدسامسونگ همه سری های پرچمدارش را با نسخه طرفداران نمایش می کنداینستاگرام امکان ایجاد ویدئوهای ۳۰ ثانیه ای را در Reels فراهم کردسامسونگ در ویدیویی از کمک طرفداران بخاطر نقشه کشی گلکسی اس ۲۰ اف ای می گوید
  • ۹۹/۰۷/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی