صنعت سازان کویر

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از اکونومیک تایمزنوشت: بر شالوده مطالعات متاخر شورای بین المللی کفش ها (ایکوم) و یونسکو که نتایج آن همزمان باروز جهانی موزه ها (۱۸ می) منتشر شده است، ۹۰ درصد از ملکی های جهان (۸۵ هزاره کفش) بوسیله سبب شیوع ویروس کرونا درون چند مدت اخیر درهای خود را به سوی بازدیدکنندگان بسته اند و تقویم زده می شود ۱۳ درصد از این ارسی به انگیزه زیان های مالی وزین در سربزرگی تعطیلی همیشگی صبر دارند. 

این دو مطالعه به بررسی تاثیرات شیوع ویروس کرونا بر موزه ها در سراسر دنیا و چگونگی برابری پذیری این موزه ها با این بلای ناگهانی همه گیر پرداخته است. یونسکو و شورای بین المللی موزه ها (ایکوم) اعلام کرده اند از این اطلاعات برای کشف کردن اسلوب حل هایی برای زنهار از این موسسات در سایه ویروس کرونا استعمال خواهند کرد. 

نیز پیاده شدن اساس یافته های این مطالعات، عزب پنج درصد از موزه ها در آفریقا و کشورهای جزیره ای کوچک در حال توسعه، قادر به نمایش محتوا و تورهای مجازی برای بازدیدکنندگان خود هستند. حتی ارسی هایی که دارای قابلیت تورهای مجازی هستند نیز با کاهش چشمگیر درآمدها در مقایسه با ملاقات حضوری افراد روبه رو شده اند. 

«ادره آزوله» دبیرکل یونسکو داخل بیانیه ای اطلاع دادن کرد: «موزه ها نقشی اساسی تو مقاومت جوامع ایفا می کنند و ما باید به آن ها برای رویایی با این شورش و حفظ کردن ارتباط با مخاطبان شان کمک کنیم. این بحران جهانی به ما یادآور شد نیمی از پری جهان به تدبیر آوری های دیجیتال دسترسی ندارند. باید بخاطر ارتقای دسترسی همگان به ویژه جوامع آسیب پذیر و منزوی به ادب کمک کنیم». 

اتحادیه ارسی های آمریکا اعلام کرده عزب تو این قلمرو موزه ها یومیه ۳۳ میلیون دلار به انگیزه تاثیرات شاگرد از اغتشاش کرونا زیان می بینند. صنعت نزاکت و هنر آمریکا به دلیل این بحران تا اوایل ماه آوریل متجاوز از ۴.۵ میلیارد دلار ضرر صبور شده است.
  • ۹۹/۰۲/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی