صنعت سازان کویر

محصولات اپل اصولا در چین طرفداران بی شماری دارند و بسیاری از کاربران چینی از مقیاس های مختلف آیفون ها مصرف می کنند. این موضوع درباره ی سران و مقام های بلندپایه ی شرکت های چینی نیز صدق می کند؛ ولی نکته ی جالب این است که روان فداکار از مقام های بلندپایه ی شریک های سازنده گوشی هوشمند نیز بوسیله جای استعمال از محصولات خویشتن از آیفون های اپل مصرف می کنند.

یکی از این مقام ها لی جون، مدیرعامل و یکی از مؤسسان مشارکت شیائومی است. چندی پیش، لی جون پستی درون حساب شخصی ویبو خود ارسال کرد که معاینه ی کتابی را پیشنهاد می داد؛ اما آنچه زیاد از توییت لی جون سروصدا به پا کرد، پست وی نبود. او برای ارسال پست خود از گوشی هوشمند آیفون اپل استفاده کرده بود.

اصولا ویبو، شبکه ی اجتماعی چینی، دستگاهی را معلوم می یواش که پستی با آن ارسال شده است. جالب است بدانید تاکنون چندین گوشی هوشمند معرفی نشده داخل ویبو شناسایی شده اند که مقام های ارشد شرکت های سازنده ی تلفن هوشمند از آن ها بخاطر ارسال پست درون ویبو استفاده می کردند.



پس از ارسال پست لی جون برای خرید تاریخچه های وعظ شده، بسیاری از کاربران به ارسال چنین پستی با گوشی آیفون نفوذ کردن های مختلفی مدال دادند؛ به نحوی که مدیرعامل شیائومی را مجبور کردند به آن ها پاسخ داد. لی جون پست خود را حذف کرد؛ اما پن جیوتانگ، یکی از تنخواه گذاران شیائومی، در دفاع از مدیرعامل این شرکت پستی ارسال کرد و گفت مدیران شرکت های سازنده ی تلفن هوشمند اصولا محصولات شرکت های دیگر ازجمله سامسونگ و اپل را امتحان می کنند.

جیوتانگ ادامه داد نوآوری های موجود داخل محصولات را اصولا مشارکت های دیگر کپی می کنند و بوسیله مرورزمان مدل ای بهتر از آن ها نیز به کاربران معرفی می شود. تاکنون مدیران و مقام های بلندپایه ای از مشارکت های متنوع چینی دیده شده اند که از گوشی های هوشمند اپل استفاده می کنند.



چندی پیش، مؤسس هواوی گفت اکوسیستم اپل را می پسندد؛ مدیرعامل ریلمی نیز سال گذشته، پستی با آیفون ارسال کرد؛ و لی نان، یکی از مقام های ارشد میزو، پس از صرفنظر این شرکت، گوشی هوشمند پیدایش میزو را با آیفون اپل جایگزین کرد.مقاله های مرتبط:وارسی شیائومی می نوت 10 (CC9 Pro)شیائومی سپس از اتهامات مبنی بر جمع آوری معلومات کاربران، مرورگرهای خویشتن را بوسیله روز کرد

به نظر می رسد داخل شیائومی عرفی وجود ندارد که مقام های این شرکت باید عزب از محصولات شیائومی استفاده کنند؛ اما برخی معتقد هستند استفاده ی لی جون از آیفون اپل نوعی بی احترامی بوسیله کاربران و طرفداران شیائومی محسوب می شود. درهرصورت علاقه ی مدیرعامل شیائومی به اپل و محصولات آن می تواند توضیحی باشد که چرا رابط کاربری MIUI شباهتی بسیاری به رابط کاربری iOS دارد.بیشتر بخوانید:گلکسی A51 سامسونگ پرفروش ترین گوشی اندرویدی تو سه ماهه مقدمه ۲۰۲۰هدفون شیائومی Mi AirDots 2 SE با ارزش ۲۴ دلار معرفی شدبرخورداری ردمی 9 شیائومی از باتری پنج هزار میلی آمپرساعتی تأیید شدسامسونگ و هواوی میدان گوشی های هوشمند سازوار با 5G را تصاحب کرده اندپوکو F2 پرو با تراش اسنپدراگون 865، پنل سوپر AMOLED و دوربین چهارگانه معرفی شد
  • ۹۹/۰۲/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی