صنعت سازان کویر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، قدرت اخوان اکبری،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل پیش روی داشت: هنگام سه روز گذشته پهلو اثر مصرف الکل ۴۰ نفر مسموم شده اند که سه نفر از این تعداد فوت و یک نفر دستخوش اجل مغزی شده است که متاسفانه عدم توجه بوسیله هشدارهای داده شده عواقب نافرجامی را به قفا داشته است.  

وی بیان کرد: متاسفانه فدایی با این عقیده که مصرف الکل از ابتلا به کرونا کاری است بوسیله صورت خوراکی آن را مصرف کرده اند تو حالی که تمامی الکل ها برای ضدعفونی و گندزدایی است.  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: بدبختانه مشاهده می شود که شماره ای سودجو همچنین با ارتکاب تخلفاتی از قبیل تبدیل مواد شوینده و وایتکس به الکل طبی مرتکب خطای نابخشودنی شده اند که تو این زمینه پاسبان اطلاعات و ایمنی بررسی های لازم را اجرا داده است.  

اخوان اکبری تصریح کرد: از مردم اشتیاق داریم نیرنگ افراد سودجو و متخلف را به هیچ عنوان نخورند و با تعظیم موارد بهداشتی و ماندن در خانه درون راستای کنترل این ویروس با ما همکاری های لازم را داشته باشند تا بتوانیم وضعیت را به وضعیت مطلوب در آورده و کرونا را شکست دهیم.
  • ۹۸/۱۲/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی