صنعت سازان کویر

ASASASدورکاریHAROOOONHAROOOONHAROOOON کلیدواژه ی پا بر جا این روزهای اکوسیستم تصرف وکار است. مسری ویروس کرونا تو کشورهای متعدد جهان، بوسیله ویژه ایران، باعث شد بسیاری از کسب وکارها لزوم و جلال دورکاری را برای حفاظت از مصونیت کارمندان و مدیران خود حس کنند. درحال حاضر، در اکثر استان های کشور پیشنهاد می شود سفرهای درون شهری به حداقل برسند و نیروی انسانی حداکثر فعالیت خویشتن را بوسیله قیافه دورکاری ادا دهد. دراین میان، مصرف از ابزارهای کاربردی بخاطر ایفا بهتر فعالیت های دورکاری بسیار بزرگی دارد.مقاله های مرتبط:راهنمای تام برون سپاری وظایف بخاطر کارآفرینان و مدیرانچگونه بوسیله کارمندان دورکار عاطفه امر تیمی بدهیم

فریلنسرها بوسیله پندار ماهیت کاری خویشتن که لزوما بوسیله حضور فیزیکی داخل محل کار نیازی ندارد، آشنایی بیشتری با ابزارهای دورکاری دارند. همچنین، همکاری هایی که تا همین چند وقت پیش حتی شاید نام دورکاری خواه ابزارهای مرتبط با آن را نشنیده بودند، نیاز بیشتری به مصرف از آن ها پیدا کرده اند. کارمندانی که بوسیله حضور درکنار همکاران و مدیران خویشتن عادت داشتند، امروز باید بکوشند انواع فعالیت های خود را از بناء مدیریت کنند. در ادامه ی این یادداشت زومیت، برخی از ابزارهای کاربردی دورکاری را معرفی می کنیم که داخل شاخه های اصلی تماس و مدیریت پروژه و تعهد پرداخت اسناد استفاده می شوند. البته ابزارهای باطراوت افزاری همچون کامپیوتر شخصی و گوشی هوشمند نیز از الزامات این پرگیر هستند که کمتر کارمندی را می توان عاری داشتن آن ها متصور شد.ابزارهای ارتباطی دورکاری

رابطه میان کارمندان موسسه رادیکال ترین نیاز آن ها محسوب می شود که تو دوران لزوم دورکاری، اهمیت بیشتری رک می کند. کارمندانی که به جلسه های حضوری و مناظره از نزدیک عادت داشتند، اکنون باید به رابطه از راه دور عادت کنند. قطعا وابستگی های تلفنی بخاطر هماهنگی کارهای ساده ابتدایی راهکاری هستند که بوسیله حافظه هر فردی خطور می کند؛ ولی نباید از ظرفیت اپلیکیشن های پیام رسان نیز بی خبر شد که امکانات مناسبی برای برقراری ارتباط های صوتی و تصویری نیز فراهم می کنند.



در دوران الزام بوسیله دورکاری، بهره گیری از ویدئوکنفرانس خواه تماس های کنفرانسی صوتی از راهکارهای کاربردی محسوب می شود. اپلیکیشن های متعددی امکانات ویدئوکنفرانس را دراختیار کاربران قرار می دهند که از میان آشناترین آن ها می نبوغ اسکایپ و واتساپ را نام برد. باتوجه به دسترسی آسان کاربران ایرانی به دو اپلیکیشن مذکور، می توان آن ها را جزو گزینه های افضل برای اجرای ویدئوکنفرانس دانست.

اسکایپ از شمارش امکانات ربط گروهی قابلیت های بیشتری دراختیار کاربران فراغت می دهد و مجزابودن سرویس دسکتاپ و موبایل آن نیز مزیتی بهتر از واتساپ محسوب می شود. استعداد برقراری بستگی های کنفرانسی تا ۵۰ نفر، مزیت اصلی اسکایپ درمقایسه با واتساپ است که وفاق ویدئویی را به چهار کاربر محدود می یواش. بوسیله علاوه، اسکایپ امکاناتی همچون پول اعانه دسکتاپ را همچنین دراختیار کاربران قرار می دهد که داخل هماهنگی های کاری بیش کاربردی محسوب می شود.

علاوه بر اسکایپ و واتساپ، سرویس های ویدئوکنفرانسی بی شمار دیگری دردسترس کاربران فراغت دارند که از میان آن ها می استعداد به Lifesize و Flock و Zoom اشاره کرد که امتیازهای چشمگیری در بررسی ها تصرف کرده اند. البته درون این پیغام سعی می کنیم ابزارهای سهل را برای تصرف وکارها شناساندن کنیم تا انواع کوچک و بزرگ کسب وکارها، با سرعت بیشتری بوسیله دنیای دورکاری وارد شوند.

دایره های بزرگ بخاطر برقراری ویدئوکنفرانس با کیفیت بیشتر قطعا به سخت افزارهای صنف ای غم حاجت دارند. پیشنهاد می شود همدستی هایی که تاکنون سخت افزارهای ویدئوکنفرانسی تمهید نکرده اند، از اجبار پیش آمده برای تأمین تجهیزات استفاده کنند. البته پیش از تمهید ی هرگونه شیرهدار افزار باید از منطقی بودن بها کنونی آن ها باتوجه بوسیله افزودن دعوی تامین شد. از میان سخت افزارهای اختصاصی ویدئوکنفرانس می توان به لاجیتک گروپ اشاره کرد که زومیت قبلا آن را بررسی کرده است.

ابزارهای مدیریت پروژه ی دورکاری

در شرایط دورکاری، مدیریت وظایف و پروژه های درون حال جریان تو کسب وکار اهمیتی دوچندان نمایان می درنگ و مدیران باید با مداقه بیشتری فرایندها را کنترل کنند. ابزارهای مدیریت پروژه امروزه خیر عزب برای دورکاری، بلکه برای تمامی کاربردهای سازمانی استفاده می شوند. درواقع، مدیریت سیستماتیک پروژه ها درحال حاضر نیازی الزامی تو همگی ی کسب وکارها محسوب می شود.ابزارهای مدیریت پروژه در شرایط کار عادی نیز از موارد قهری ساختار تصرف وکار هستند

ابزارهای خیلی کند افزاری دراختیار مدیران و کارمندان قرار دارند که تو نسخه های گوناگون رایگان و پولی خدمات کاربردی عرضه می کنند. از ابزارهای مشهور و میسر ی مدیریت وظایف و پروژه می توان ترللو (Trello) را نام برد که فضا کاربری ساده ای را در تمامی پلتفرم ها اعم از دسکتاپ و وب و موبایل دراختیار کاربران استراحت می دهد. نسخه ی مجانی ترللو بسیاری از نیازهای مدیریت وظایف را برطرف و امکان افزودن کردن افزونه برای هماهنگی بیشتر با ابزارهای دیگر همچون گوگل درایو، کارایی آن را دوچندان می یواش. درصورت نیاز به قابلیت های بیشتر همچون امکان الصاق فایل با ظرفیت بیش خواه مدیریت بهتر دسترسی ها، می توانید از نسخه ی پولی ترللو استفاده کنید که درون این لینک تباین آن با نسخه ی پایه دردسترس قرار دارد.

آسانا (Asana) از دیگر ابزارهای مدیریت پروژه و وظایف محسوب می شود که در نسخه ی پایه و رایگان، امکانات بیشتری بوسیله کاربر نمایش می کند؛ ولی رابط کاربری آن به سادگی ترللو نیست و شاید امکانات بیشتر آن نیز موردنیاز همه ی تصرف وکارها، به خاص تیم های استارتاپی نباشد. ناگفته نماند ظاهرا دسترسی بوسیله آسانا همچنین از تو قلمرو مشکلاتی دارد و نفقه های نسخه ی پولی آن نیز بیشتر از ترللو خواهد حیات. تفاوت طرح های پولی و رایگان آسانا را درون این لینک مشاهده کنید.



تسکولو یکی دیگر از ابزارهای مدیریت پروژه محسوب می شود که تیم توسعه ای داخلی دارد. باتوجه بوسیله همین موضوع، رابط کاربری و فضا تسکولو ظاهری آشناتر و آسان پر حرارت برای کاربران ایرانی دارد. به علاوه در نسخه ی رایگان، امکانات بیشتری هم دراختیار کاربران قرار می گیرد و عزب برای افزایش کردن کاربران بیشتر، مجبور خواهید بود هزینه پرداخت کنید. تضاد طرح های پولی و مجانی تسکولو را در این لینک مشاهده کنید.

ابزار کاربردی دیگری که بیشتر بخاطر مدیریت وظایف شخصی کاربرد دارد، Todoist است. اگرچه می توان از نسخه های مجانی ابزارهای یادشده نیز برای مدیریت وظایف شخصی استعمال کرد، Todoist به دلیل تمرکز روی این قابلیت، کاربرد بیشتری خواهد داشت.ابزارهای اشتراک فایل و اسناد دورکاری

انجام گوناگون وظایف کارمند تو همه ی کسب وکارها بوسیله تولید و ویرایش فایل و اسناد احتیاج دارد. روزنامه های اداری بخش مهمی از ساختار سازمانی هستند و امروزه، ابزارهای گوناگونی برای تولید و تصحیح آن ها دراختیار نیروی انسانی قرار گرفته است. فایل های رسانه ای نیز در ساختار تصرف وکارها جلال پیدا کرده اند و تیم های فنی و یواش افزاری به ابزارهایی برای وجه اشتراک مجله کدهای خود احتیاج دارند. همه ی این نیازها داخل وضعیت دورکاری افزایش پیدا می کنند و اهمیت استفاده از ابزار بهینه بخاطر آن ها چندبرابر می شود.

گوگل درایو و ابزارهای وابسته بوسیله آن موسوم به G G Suite از بدوی گزینه هایی هستند که برای مدیریت فایل و اسناد به ذهن همگی ی کاربران و مدیران خطور می. کنند گوگل درایو علاوه به خشکی امدن امکان بارگذاری انواع فایل ها در فضای وب و اشتراک آن ها در پلتفرم های گوناگون، ابزارهای ویرایشی و پروگرام ریزی الزامی را نیز دراختیار کاربران قرار می. دهد گوگل داکس و گوگل شیت ازجمله ابزارهای کاربردی هستند که بسیاری از نیازهای اشتراک و ویرایش گروهی سند را برای نیروی انسانی برطرف می. کنند قابلیت ردگیری کتاب ی بهسازی سند داخل این ابزارها کارایی آن ها را بیشتر می.



کند فراموش نکنید ابزارهای همکاری بیشتری همچون برنامه ریزی تقویم و اسلاید G درون G Suite وجود دارند که خیساندن آن ها مجموعه ای کامل را به رایگان تا حجم محدود دراختیارتان قرار. می دهد امکان هماهنگ کردن گوگل درایو با ابزارهای دورکاری دیگر مانند ترللو، از مزیت های دیگر سرو گوگل محسوب.

می شود مایکروسافت با سرویس ۳۶۵ خود به طورجدی به بازار خدمات اشتراک مدرک. وارد شد ابزارهای این مجموعه همراه با مایکروسافت تیمز که بعدا به آن اشاره می کنیم، تنها بخاطر مدت محدودی رایگان هستند و مشکلات معامله آن ها شاید کسب وکارهای داخلی را از استفاده از افزار ردموندی ها.G منصرف کند G Suite مجموعه ای کامل از ابزارهای اشتراک و ویرایش فایل و اسناد را

ارائه می (کند) دراپ باکس Dropbox از ابزارهای باستانی و آشنای دنیای فناوری با تمرکز کنار تعهد پرداخت فایل محسوب می شود که در نسخه ی رایگان، دو گیگابایت هوا دراختیار کاربر. قرار می دهد نبوغ دسترسی به دراپ باکس درون پلتفرم های گوناگون دسکتاپ و وب و موبایل از استعداد های کاربردی آن.

محسوب می شود گیت از ابزارهای اشتراک کد محسوب می شود و گیت هاب یکی از پلتفرم های اسمی موجود است که از امکانات آن. روزی می برد قطعا تیم های فنی در اکوسیستم تصرف وکار ایران با گیت و گیت هاب آشنا هستند و شاید موقعیت فعلی، زمان مناسبی باشد تا کارایی های آن را برای همکاران خود نیز شرح دهند و بیش ازپیش بخاطر وجه اشتراک مجله گذاری پروژه ها با مدخل های دیگر از.آن نصیب ببرند ابزارهای متفرقه

و چندکاره دورکاری قطعا مطلبی که مخصوص معرفی ابزارهای دورکاری باشد و از ابزارهای جامع صحبتی به میان نیاورد،. کامل نخواهد وجود برخی ابزارهای نرم افزاری کاربردهای چندگانه ای به کاربران ارائه می کنند که ازجمله ابزارهای پرطرفدار می استعداد بوسیله اسلک اشاره کرد که پایگاه کاربری درخورتوحهی بی قراری داخل میان. ایرانی ها دارد اسلک توان های متعددی بوسیله مدیریت تیم ها و پروژه ها ارائه می درنگ که خرید تعهد پرداخت های پولی آن را نیز بخاطر کسب وکارهای ایرانی.



حساب دان کرده است تصرف وکارهای مجهز بوسیله اسلک می توانند تیم های خود را به استراحت در هوا این بطی ء ابزار مدیریت کنند که محیط کاربری آن در همه ی پلتفرم های مرسوم. دردسترس قرار دارد افزودن و حذف کردن اعضای قسمت قسمت کردن ها به صبر در اسلک اجرا می شود و محیط پیا م رسانی آن نیز حاجت بوسیله نرم اسباب جانبی را از. بین می برد به علاوه، سرویس اسلک به استراحت با ابزارهای خیلی همچون گوگل درایو و ترللو هماهنگ می شود و جابه جایی مدرک و پروژه بین آن ها را.

آسان می درنگ از میان ابزارهای چندکاره ای که ادغام و هماهنگی بین ابزارهای ذکرشده را آسان می کنند، می قابلیت به Zapier اشاره کرد که تقریبا با تمامی ابزارهای ذکرشده داخل این مقاله هماهنگی دارد و روانی کاری آسانی برای نیروی دورکار. فراهم می نرم اسباب متفرقه ی دیگر Toggle نام دارد که درون هوا کاربری ساده، مدیریت زمان پروژه ها و وظایف گوناگون را برای کارمندان.

آسان می کند امروزه، ابزارهای شاداب افزاری و کند افزاری گوناگونی دردسترس مدیران و نیروی انسانی راحتی دارند که دورکاری را آسان مرطوب از. همیشه کرده اند ابزارهایی که در این مطلب رمز کردیم، نمونه های ساده و دردسترس بودند که بخاطر کسب وکارهای ایرانی. پیشنهاد می شوند قطعا راه اندازی های بزرگ می توانند از نسخه های پیچیده برنده و حتی سیستم های اختصاصی برای مدیریت نیروی دورکار. خود استفاده کنند دراین میان، آن چه بسیار از همه عظمت دارد، مدیریت صحیح ربط با نیروی دورکار و انتظام سیستم کاری آن ها بخاطر بهره. برداری نیکوترین است شاید بحران پیش آمده در ایران به انگیزه ویروس کرونا، دستاویز ای باشد تا مدیران کسب وکار در سرزمین بیش ازپیش استعداد های دورکاری را تو اداره های خود توسعه دهند و از مزایای آن داخل تمام مدت.بهره مند:شوند بیشتر بخوانید مایکروسافت در حفاظت از داده های صوتی کاربران کوتاهی کرده استچهارده کار فوق العاده ای که می توانید با گوگل درایو اجرا دهیداپل از کاربران خود جهت شنود مکالمات صوتی آن ها عذرخواهی کردپیمان کاران مایکروسافت بوسیله فدایی از وابستگی های کاربران تو اسکایپ گوش می دهندمایکروسافت کاربران تجاری اسکایپ را بوسیله سوی استفاده از Teams
  • ۹۸/۱۲/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی