صنعت سازان کویر

دیروز نسخه ی تولیدی بی ام و سری ۲ گرن کوپه به طور رسمی رونمایی شد. خودروی کوپه چهاردر کامپکت و لوکس سری ۲ گرن کوپه، بور ی بین میزان های سری ۱ و سری ۳ بی ام و را لبالب می کند. از جمله رقبای بی ام و سری ۲ گرن کوپه هنگام ورود به بازار، می توان به مرسدس بنز CLA اشاره کرد.



بی ام و دو نسخه از سری ۲ گرن کوپه را درون ایالات متحده ارائه می درنگ: نسخه های 228i xDrive و M235i xDrive. گزینه ی اولی که از پیشرانه ی چهار سیلندر ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر روزی می برد، ۲۲۸ اسب دود قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند و عزب در زمان ۶ ثانیه از حالت ثبات بوسیله سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت می رسد. میزان قدرتمند M Sport از همان پیشرانه ی توربوشارژ استفاده می کند، اما این پیشرانه قادر است ۳۰۱ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید درنگ و درون زمان ۴/۷ ثانیه از حالت سکون بوسیله سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت برسد. هر دو تیپ بی ام و سری ۲ گرن کوپه استاندارد ۲۰۲۰ از مجری دنده خودکار هشت سرعته استفاده می کنند.



هر دو نسخه ی بی ام و سری ۲ گرن کوپه خصوصی میدان آمریکا تو حالت استاندارد از جهیز طولانی چرخ محرک بهره می برند؛ هرچند که خریداران اروپایی نیز در نهایت سیستم محرک جلو را بوسیله عارض سفارشی ستاندن می کنند. مسئولان بی ام و می گویند که این سیستم xDrive معمولی ازاله. سری ۲ جدید گرن کوپه، فناوری کنترل کشش خود و به ویژه جهیز محدودیت مغلوط چرخ را از معیار هیبریدی i3 می گیرد. سیستم یادشده با استفاده از ترمز، اشتباه را مدیریت می کند و در پیاده شدن سیستم کامل چرخ محرک xDrive قرار می گیرد.



بی ام و سری ۲ مدل M۲۳۵i از سیستم تعلیق اسپرت بهره می سرما که با کاهش ارتفاع سواری تا ۱۰ میلی متر از سیستم کنترل دینامیکی دمپر با دو حالت کامفورت و اسپرت کاربرد می کند. M235i همچنین دارای حکم دقیق تر M Sport و لاستیک های ۱۹ اینچی 235 / 35R است که در اطراف رینگ های چندپره قرار محزون اند. کلکسیون ای از رینگ ها و لاستیک های ۱۷ اینچی داخل استاندارد ۲۲۸i بوسیله طور معیار عرضه شده است، تو حالی که رینگ ۱۸ اینچی در معیار M235i به عنوان گزینه ی استاندارد ارائه می شود.

مقاله های مرتبط:بی ام و سری 8 گرن کوپه رونمایی شدبی ام و سری 8 مدل چهاردر گرن کوپه، به زودی معرفی خواهد شد

بی ام و سری ۲ گرن کوپه، اصطلاح کوپه ی چهاردر را با عناصر مدل سازی قشری قرین خطوط ممتاز در تقدیر عقب، خط سقف شیب دار، دریچه های بدون فریم و چراغ های روشنایی روز LED توصیف می درنگ. داخل داخل کابین، همه ی اجزا بسیار لوکس و درون سطح بالا هستند. BMW Live Cockpit همچنان به نشانی جهیز سفارشی وجود دارد و محتوی ورقه عرضه لمسی ۱۰/۳ اینچی، پنل ظهر حکم ۱۰/۳ اینچی و قابلیت های ایمنی هوشمند مانند سیستم معاون شوفر حرکت بین خطوط و کنترل کروز می شود. همچنین ورقه نمایش HUD با اندازه ۹/۲ اینچ سفارشی است.



تولید بی ام و سری ۲ گرن کوپه میزان ۲۰۲۰ از ماه آینده آغاز می شود و احتمالاً در اوایل سال ۲۰۲۰ به ابتیاع خواهد رسید. بی ام و هنوز جزئیات مربوط بوسیله قیمت گذاری این خودرو را منتشر نکرده است.بیشتر بخوانید:بی ام و بیش از ۲۵۷ هزار خودرو را فراخوان کردتقاضا برای محصولات تسلا منجر به کاهش فروش خودروهای آلمانی شده استبی ام و M8 گرن کوپه نمونه ۲۰۲۰ رونمایی شد۶ موتورسیکلت مرجح با حجم پیشرانه ۳۰۰ سی سیبی ام و X5 M و X6 M میزان ۲۰۲۰ رونمایی شدند
  • ۹۸/۰۷/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی